Strategia Vodafone: apelul *555 de 1,29 euro, la care clienții ajung pentru că, la toate numerele de contact cu tarif normal, operatorii sunt "ocupați"

Strategia Vodafone: *555, numărul cu suprataxă. Vodafone România SA a început să supra-taxeze până și convorbirile cu clienții, un serviciu gratuit până de curând.
Strategia Vodafone: *555, numărul cu suprataxă
Potrivit site-ului Vodafone, sunt patru modalități de contact pentru clienți: "TOBi, asistentul digital Vodafone", magazinele, telefonic și prin clasica scrisoare pe hârtie.
Pentru contactarea telefonică, Vodafone România oferă trei numere: celebra "Andreea" de la *222, *228 pentru urgențe care țin de deblocarea telefonului și, mai nou, *555.
Andreea și numărul de urgențe sunt tarifate normal sau chiar gratuit pentru numerele din rețeaua Vodafone.
*555, însă, costă ceva mai mult. Dar este non-stop. Pe site-ul Vodafone, este prezentat astfel: "Număr cu acces rapid la operator, disponibil non-stop, taxabil cu 1,29 euro pe apel indiferent de durata apelului.
Taxarea începe imediat după mesajul informativ cu privire la costul apelului. Rezolvă orice solicitare referitoare la telefonia mobilă.".
Oricine a avut experiențe cu TOBi știe că "asistentul digital Vodafone" este pur și simplu inutil, nu rezolvă nici o solicitare și trimite destul de repede la operator.
Iar Andreea de la *222 are obiceiul de a-ți oferi foarte muzică "de lift" înainte să facă conversație.