vineri 05 decembrie
Login Abonează-te
DeFapt.ro

Etichetă: clienți

11 articole
Eveniment

Furt la gramaj la unul din cele mai cunoscute lanțuri de supermarketuri

Lanțul de magazine Lidl a scăpat de o amendă de 3.000 de lei după ce a invocat o chichiță juridică, deși inspectorii Protecției Consumatorilor au descoperit nereguli clare privind greutatea unor produse. Lidl, acuzat de înșelarea clienților În urma unui control din octombrie 2023, s-a constatat că două pachete de cârnați Fuet aveau un gramaj real mai mic decât cel declarat pe ambalaj. Citește și: EXCLUSIV Bulgarul care voia să-i dea șpagă lui Moșteanu prin Isăilă s-a întâlnit cu șeful Romtehnica, subordonatul ministrului Apărării, de mai multe ori De asemenea, un sortiment de ulei de măsline era ambalat în sticle incolore, contrar normelor europene ce impun protejarea produsului de lumină. Cu toate acestea, procesul-verbal întocmit de CJPC Iași a fost anulat, pe motiv că inspectorii nu aveau competență de control în acel magazin. Continuarea, în Ziarul de Iași

Lidl, acuzat de înșelarea clienților (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Parcările supermarketurilor, doar pentru clienți (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Eveniment

Supermarketurile pun bariere la intrarea în parcările lor pentru a face loc clienților

Tot mai multe supermarketuri din Iași instalează bariere de acces în parcări pentru a le asigura locuri clienților reali. Parcările supermarketurilor, doar pentru clienți După exemplul Lidl, și Kaufland a montat recent o barieră la magazinul din Tătărași. Citește și: ANALIZĂ Cum a evitat G4Media întrebările incomode pentru candidatul Băluță și l-a ajutat să calmeze alegătorii USR Măsura vine pe fondul aglomerației create de șoferi care ocupă locurile fără a face cumpărături, folosind parcările doar ca zonă de tranzit. Noile reguli urmăresc să reducă disconfortul clienților și să fluidizeze traficul din jurul hipermarketurilor. Continuarea, în Ziarul de Iași

Hidroelectrica a depășit un milion de clienți (sursa: Facebook/Hidroelectrica)
Eveniment

Hidroelectrica a depășit un milion de clienți, cei mai mulți fiind gospodării

Hidroelectrica a anunțat că a depășit pragul de un milion de clienți casnici și non-casnici pe piața de furnizare către consumatorul final, la cinci ani de la intrarea sa pe acest segment. Compania a devenit astfel unul dintre cei mai importanți furnizori de energie electrică din România. Un milion de clienți, moment simbolic pentru companie „Astăzi, 4 noiembrie 2025, Hidroelectrica a depăşit pragul de un milion de clienţi casnici şi non-casnici pe piaţa de furnizare către consumatorul final. Citește și: Propaganda trustului lui Budeanu, din care face parte și G4Media, o susține pe Anca Alexandrescu: „Ea vrea să fie cu adevărat primarul general” Acest moment marchează o etapă simbolică în evoluţia companiei, care a intrat pe segmentul de furnizare directă în anul 2020”, se arată în comunicatul transmis de companie. În doar cinci ani, Hidroelectrica a reușit să se impună ca un actor de top în domeniul energiei, atrăgând clienți prin ofertele sale competitive și prin investițiile constante în modernizare. Hidroelectrica, lider al pieței concurențiale din România Potrivit datelor Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) din iulie 2025, Hidroelectrica deținea o cotă de piață de 17,6%, depășind pentru prima dată concurenții tradiționali și ocupând primul loc între furnizorii din România. Dacă în iunie 2025 cota era de 15,16%, compania a crescut spectaculos într-o singură lună, consolidându-și reputația de furnizor de energie cu cele mai avantajoase oferte, inclusiv după liberalizarea pieței. Investiții în digitalizare și servicii moderne Președintele Directoratului Hidroelectrica, Bogdan Badea, a subliniat importanța digitalizării și a serviciilor moderne în strategia companiei: „Vom continua investițiile în digitalizare, servicii moderne și surse regenerabile pentru a răspunde așteptărilor tot mai ridicate ale clienților noștri. Hidroelectrica a dezvoltat cel mai modern portal de contractare online din România, cu o interfață intuitivă și sigură, care simplifică procesul de încheiere a contractelor și reduce timpul necesar formalităților administrative.” Platforma IHidro, instrument digital pentru clienți De la intrarea pe piața de furnizare, Hidroelectrica a lansat o serie de proiecte strategice de modernizare, printre care platforma digitală IHidro. Aceasta permite clienților acces rapid la informații despre consum, facturi și plăți, oferind o experiență simplificată și eficientă. În paralel, compania a implementat sisteme CRM avansate, care asigură un răspuns prompt și personalizat la solicitările utilizatorilor. Prin aceste demersuri, Hidroelectrica își consolidează poziția de furnizor modern, orientat către client și performanță operațională. Angajament pentru transparență, inovație și sustenabilitate Reprezentanții companiei afirmă că Hidroelectrica rămâne angajată în oferirea unor servicii la standarde europene, bazate pe transparență și inovație. „Cu o tradiţie de peste şase decenii în producţia de energie hidro, Hidroelectrica s-a reinventat prin adaptare continuă la cerinţele pieţei. Compania rămâne ferm angajată în obiectivul de a produce energie 100% verde şi de a sprijini România în atingerea ţintelor de decarbonizare”, se arată în comunicat. Cel mai mare producător de energie regenerabilă din România Hidroelectrica este în prezent cel mai mare producător de energie regenerabilă din România, gestionând un portofoliu de 188 de centrale hidroelectrice, cu o putere totală instalată de 6,4 GW, la care se adaugă parcul eolian Crucea, cu o capacitate de 108 MW. Prin extinderea bazei de clienți și modernizarea serviciilor, compania își consolidează statutul de lider al tranziției energetice verzi din România.

Hidroelectrica ar putea crește prețul la energie fiindcă are prea mulți clienți casnici Foto: Facebook
Eveniment

Hidroelectrica ar putea crește prețul la energie fiindcă are prea mulți clienți casnici

Hidroelectrica ar putea crește prețul la energie fiindcă are prea mulți clienți casnici și trebuie să cumpere de la alții pentru a face față cererii. Informația apare într-un răspuns al companiei la întrebările adresate de administratorul grupului de Facebook „Client Hidroelectrica”. Citește și: Consiliile Județene Ilfov și Teleorman, campioane la angajări în ultimii zece ani - presă Acesta a întrebat (întrebarea numărul 9): „Am citit despre o declarație la o conferință ca Hidroelectrica nu poate prelua toți clienții casnici. Exista un număr de clienți de la care Hidroelectrica nu va mai încheia contracte noi ? Există un plan de a face oferta Hidroelectrica mai puțin atractivă?”   Hidroelectrica ar putea crește prețul la energie fiindcă are prea mulți clienți casnici   Ce a răspuns compania:   „Declarația s-a referit la faptul ca Hidroelectrica nu poate si nu dorește sa preia toți clienții casnici din Romania, pentru simplul motiv ca necesarul de energie al consumatorilor casnici depășește capacitatea de producție a companiei.   In plus, Hidroelectrica deține in portofoliu si contracte semnificative de furnizare energie electrica către clienti non-casnici, unii dintre cei mai mari consumatori din Romania. Nu putem vorbi despre un număr maxim fix de clienți pe care îl putem prelua, deoarece acest lucru depinde de profilul de consum al fiecărui client.   In prezent, Hidroelectrica nu are in plan sa ofere clienților o oferta mai puțin atractiva, consideram ca oferta actuala este una corecta pentru client, totuși, în contextul creșterii accelerate a cererii din partea consumatorilor casnici, Hidroelectrica se regăsește începând cu luna mai 2025 in poziția de a achiziționa o parte din cantitatea necesara de energie electrica pentru acoperirea necesarului clienților casnici.   Această energie poate avea un preț mai ridicat decât cel al producției proprii (hidro), ceea ce ar putea influența în viitor prețul oferit clienților”.    Compania a confirmat, pentru Hotnews, că răspunsurile îi aparțin. În primele șase luni ale acestui an, peste 177.000 de noi clienți au venit la Hidroelectrica, care a ajuns astfel la 768.836 clienți casnici și non-casnici - o creștere de aproape 30%. 

Hidroelectrica poate prelua fără limite noi clienţi Foto: Facebook Hidroelectrica
Economie

Hidroelectrica poate prelua fără limite noi clienţi, precizează compania

Hidroelectrica poate prelua fără limite noi clienţi, precizează compania, într-un comunicat. În presă au apărut informații că această companie este suprasolicitată de noi clienți și nu poate face față tuturor. Citește și: Surse: cine ar putea fi noii judecători de la CCR, propuși de PSD, UDMR și Nicușor Dan Hidroelectrica poate prelua fără limite noi clienţi „Compania are capacitatea operaţională şi logistică necesară pentru a gestiona eficient toate solicitările de încheiere a contractelor de furnizare a energiei electrice, indiferent de volumul cererilor. Pentru a facilita procesul de contractare şi pentru a evita timpii de aşteptare de la punctele fizice de Relaţii cu Clienţii, recomandăm cu prioritate utilizarea portalului online dedicat", se menţionează într-un comunicat. Conform acesteia, platforma digitală oferă o soluţie simplă, rapidă şi la îndemâna tuturor celor care doresc să devină clienţi Hidroelectrica.Tot miercuri, Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) a lansat o campanie naţională de informare publică, destinată consumatorilor de energie electrică, în contextul în care, la data de 1 iulie 2025, va înceta schema de plafonare-compensare aplicabilă preţurilor din sectorul energetic.Campania are rolul de a sprijini consumatorii să ia decizii informate, să îşi exercite dreptul de a-şi schimba furnizorul fără costuri suplimentare şi să utilizeze în mod eficient instrumentele de comparare a ofertelor disponibile în piaţă.Potrivit sursei citate, aceasta se înscrie în angajamentul autorităţii de a garanta o piaţă concurenţială transparentă, funcţională şi echitabilă. Campania se derulează în regim non-comercial şi include difuzarea a două spoturi video şi două spoturi radio.Guvernul a stabilit, recent, prelungirea perioadei de plafonare a preţurilor la energie electrică până la 1 iulie şi cu 12 luni la gaz.

Tazz, preluat de Wolt la Iași (sursa: Wolt)
Eveniment

Schimbări pe piața firmelor de livrări: marca Tazz, preluată de Wolt. Cum pot migra clienții

Tazz, preluat de Wolt la Iași. Pe străzile din Iași, livratorii Wolt înlocuiesc treptat jachetele roșii Tazz, semnalând finalizarea fuziunii dintre cele două platforme. Tazz, preluat de Wolt la Iași Achiziția Tazz de către Wolt aduce România în rețeaua globală DoorDash, unul dintre cei mai mari jucători în livrările rapide. Citește și: Biserica Ortodoxă Română își declară neutralitatea în alegerile prezidențiale. Bisericile maghiare au cerut contracararea extremismului Fuziunea are un impact semnificativ asupra pieței locale de food delivery, vizibil în marile orașe prin schimbarea uniformelor și rebranding. Wolt, parte a grupului DoorDash din 2022, își extinde acum puternic prezența în Europa de Est, prin integrarea Tazz. Continuarea, în Ziarul de Iași

Schengen aduce clienți maghiari în România (sursa: Inquam Photos/Virgil Simonescu)
Eveniment

Mulți unguri au început să vină la cumpărături în România după intrarea în Schengen

Schengen aduce clienți maghiari în România. Primarii din județul Arad observă un impact economic pozitiv al aderării României la Spațiul Schengen, mai ales în localitățile de frontieră. Numărul clienților din Ungaria a crescut semnificativ în magazinele locale, în special în weekend, datorită prețurilor mai mici la alimente, materiale de construcții și carburanți. Orașul Pecica, situat lângă Bătania, este una dintre localitățile care beneficiază de acest aflux de cumpărători, arată un reportaj Agerpres. Schengen aduce clienți maghiari în România Locuitorii din orașele și satele ungurești din apropierea graniței vin frecvent la cumpărături în România, atrași de reducerile semnificative la alimente de bază și alte produse esențiale. Citește și: Adevăratul motiv pentru care Greblă va fi demis: se pregătea să susțină reluarea turului II al prezidențialelor De exemplu, în Pecica, în prima zi de weekend, un sfert dintre clienții unui supermarket erau din Ungaria. Aceștia achiziționează cantități mari de produse precum ulei, carne, conserve și produse de igienă, profitând de prețuri cu 20-40% mai mici față de cele din magazinele ungurești. Impactul asupra afacerilor locale Nu doar supermarketurile beneficiază de noul val de cumpărători, ci și piețele locale, stațiile de carburanți și depozitele de materiale de construcții. Potrivit primarului din Pecica, producătorii locali au început să atragă tot mai mulți clienți unguri, iar zilele de piață sunt tot mai aglomerate. Situația este similară și în comuna Pilu, unde magazinele și benzinăriile din Vărșand au înregistrat o creștere a vânzărilor datorită clienților de peste graniță. Facilitarea accesului cumpărătorilor Pentru a încuraja acest flux comercial, administrația locală din Pecica intenționează să înființeze o linie de autobuz către Bătania, facilitând astfel accesul maghiarilor la magazinele din România. În paralel, autoritățile locale lucrează la reabilitarea unui drum istoric dintre cele două orașe, care va reduce distanța dintre ele de la 20 la 12 kilometri. Astfel, aderarea la Schengen nu doar că stimulează economia locală, dar și consolidează relațiile dintre comunitățile de frontieră.    

Clienții Nordis au înțeles tardiv țeapa (sursa: Nordis Group)
Eveniment

Un client Nordis care a cumpărat 160 de apartamente s-a prins că e țepuit și a dat firma în judecată

Clienții Nordis au înțeles tardiv țeapa. Multiactive Finance SRL, firma ieșenilor Cristian Delcea și Bogdan Gheorghiu, a anticipat problemele financiare ale NORDIS și a reacționat rapid. Clienții Nordis au înțeles tardiv țeapa Compania a inițiat peste 160 de procese la Judecătoria Constanța, contestând încheierile de carte funciară pentru fiecare apartament achiziționat în complexul din Năvodari. Citește și: EXCLUSIV Zeci de angajări la Guvern, ministerul de Externe și alte instituții de stat în decembrie 2024, înainte de înghețarea posturilor Surse apropiate indică faptul că firma a descoperit existența unor sarcini suplimentare pe proprietățile rezervate, în ciuda înscrierii ante-contractelor în Cartea Funciară. Acțiunile legale au fost demarate în mai 2024, cu șase luni înainte de investigația Recorder și de intrarea în insolvență a firmelor NORDIS. Continuarea, în Ziarul de Iași

Strategia Vodafone: *555, numărul cu suprataxă (sursa: Facebook/Vodafone)
Economie

Strategia Vodafone: *555, numărul cu suprataxă

Strategia Vodafone: *555, numărul cu suprataxă. Vodafone România SA a început să supra-taxeze până și convorbirile cu clienții, un serviciu gratuit până de curând. Strategia Vodafone: *555, numărul cu suprataxă Potrivit site-ului Vodafone, sunt patru modalități de contact pentru clienți: "TOBi, asistentul digital Vodafone", magazinele, telefonic și prin clasica scrisoare pe hârtie. Pentru contactarea telefonică, Vodafone România oferă trei numere: celebra "Andreea" de la *222, *228 pentru urgențe care țin de deblocarea telefonului și, mai nou, *555. Citește și: Vodafone România, în colaps: a concediat un sfert din angajați, are pierderi anuale de sute de milioane de lei și datorii de aproape patru miliarde de lei, cam cât cifra de afaceri Andreea și numărul de urgențe sunt tarifate normal sau chiar gratuit pentru numerele din rețeaua Vodafone. *555, însă, costă ceva mai mult. Dar este non-stop. Pe site-ul Vodafone, este prezentat astfel: "Număr cu acces rapid la operator, disponibil non-stop, taxabil cu 1,29 euro pe apel indiferent de durata apelului.Taxarea începe imediat după mesajul informativ cu privire la costul apelului. Rezolvă orice solicitare referitoare la telefonia mobilă.". Oricine a avut experiențe cu TOBi știe că "asistentul digital Vodafone" este pur și simplu inutil, nu rezolvă nici o solicitare și trimite destul de repede la operator. Iar Andreea de la *222 are obiceiul de a-ți oferi foarte muzică "de lift" înainte să facă conversație.

Clienții prostituatelor să fie incriminați penal (sursa: X/ESWA)
Eveniment

Clienții prostituatelor să fie incriminați penal

Clienții prostituatelor să fie incriminați penal. Prostituția în Europa este o afacere în plină expansiune. În prezent, atrage aproximativ trei milioane de clienți pe zi. Recent, europarlamentarii au cerut măsuri pentru combaterea prostituției, după o idee inspirată din legislația adoptată în Suedia în 1999. Acesta prevede pedepsirea clienților și dezincriminarea lucrătorilor sexuali. Clienții prostituatelor să fie incriminați penal Deși reglementarea legislativă în ceea ce privește prostituția este responsabilitatea statelor membre, problema a fost preluată la nivel european. Citește și: Cum procura drogurile dealer-ul de la Catena: se ocupa de colectarea medicamentelor expirate de la farmaciile lanțului și de cele nefolosite de pacienții decedați Parlamentul European a adoptat, la nivel de comisie, un raport de inițiativă prin care se solicita ca modelul suedez al legii privind prostituția, adică pedepsirea clientului, să fie generalizat în toate țările membre ale Uniunii Europene. Ideea de bază: dacă cerere nu va mai exista, va scădea oferta. Cu 234 voturi pentru, 175 voturi împotrivă și 122 abțineri, raportul a fost aprobat, urmând să fie analizat pentru elaborarea unei propuneri legislativă. Inițiatoarea proiectului este Maria Nöichl, membru al Parlamentului European care reprezintă Germania și membră a Partidului Socialiștilor Europeni. Aceasta a declarat că o asemenea lege ar reduce prostituția și violența contra femeilor: „Prostituția este un tip de violență împotriva femeilor... Trebuie să reducem cererea (...), să clarificăm că nu e permis să cumperi corpul unei femei". Două modele de legislație în UE În prezent, reglementările existente în Uniune Europeană în ceea ce privește prostituția pot fi grupate în două mari categorii, subdivizate în subcategorii. Primul model, adoptat de 21 de state membre, vizează legalizarea prostituției. Citește și: Fentanil, medicamentul vândut de dealer-ul care era angajat la Catena, este cel mai periculos drog de pe planetă la ora actuală. În 2021, a ucis zeci de mii de cetățeni americani Prostituția este legală și reglementată în Austria, Germania, Grecia, Ungaria, Letonia, Țările de Jos. În alte 15 state (Belgia, Bulgaria, Cipru, Republica Cehă, Danemarca, Estonia, Finlanda, Italia, Luxemburg, Malta, Polonia, Portugalia, Slovacia, Slovenia, Spania), prostituția este legală, dar doar parțial reglementată, precum interzicerea explicită a bordelurilor. Al doilea model, care se referă la interdicția totală a prostituției, este prezent în celelalte șase state membre. România și Croația sancționează lucrătorii sexuali și proxeneții. Franța, Irlanda și Suedia pedespesc doar clienții și proxeneții, nu și lucrătorii sexuali. În Lituania, toți sunt pedepsiți: lucrătorii sexuali, proxeneții și clienții. Modelul suedez: închisoare pentru clienți Suedia a fost prima țară din lume care a introdus, în 1999, pedepse pentru cei care plăteau serviciile sexuale. În 2022, legea a fost înăsprită: de la amendă, la închisoare de până la un an. Deși prostituția stradală a scăzut, a crescut prostituția pe Internet: urmărirea potențialilor clienți de către autorități este mult mai dificilă. A crescut, de asemenea, stigmatizarea muncii sexuale. Pye Jakobsson, purtătoarea de cuvânt a Rose Alliance, care reprezintă lucrătorii sexuali suedezi, a comentat că legea „a obligat prostituția și traficul să ia amploare în «subteran»”, ceea ce a redus „accesul victimelor la serviciile sociale." În plus, lucrătorii sexuali din Suedia închiriază cu greu o locuință. Potrivit legislației, proprietarii care le închiriază locuințe sunt pasibili de pedeapsă pentru proxenetism, dacă colectează bani câștigați din vânzarea de sex. Efectul: val de crime împotriva femeilor Actele de violență împotriva femeilor sunt în continuă creștere. În 2014, potrivit unui raport european, ratele violenței domestice erau mult mai scăzute în Bulgaria decât în Suedia. În 2020, au fost raportate 16.461 de cazuri de agresiune împotriva femeilor, o creștere cu 15,4% față de cifra din 2019, cifre raportate de Consiliul Național pentru Prevenirea Criminalității. În 2021, o dezbatere națională asupra fenomenului violenței domestice a fost lansată în urma unui val de crime contra femeilor. În doar cinci săptămâni, șase femei au fost ucise. Eșec în Franța În 2016, și Franța a incriminat clienții serviciilor sexuale. După adoptarea legii au fost emise în, medie 1.300 de amenzi pe an. Pedepsele constau în amenzi, de la 1.500 la 3.500 de euro (în cazul recidivei), dar și în cursuri obligatorii de „formare de conștientizare cu privire la cumpărarea de acte sexuale”. Până în 2020, au fost aplicate 176 de sentințe de formare de conștientizare, reprezentând 35% din sancțiuni. Însă legea e aplicată inegal: Parisul concentrează 50% din proceduri. În ceea ce privește „cursurile de formare și conștientizare” din 2019, doar zece din cele 166 de Instanțe de drept comun (TGI) au implementat asemenea cursuri. După adoptarea legii, măsurile pentru reintegrarea socială a lucrătorilor sexuali au fost ineficiente. Scopul declarat era ca, într-un an de la implementarea legii, 1.000 de prostituate să fie reintegrate. În prezent, dintr-un număr estimat de 50.000 de prostituate din Franța, doar 564 de persoane au fost „recalificate”. Din 2016 până în 2021, actele de violența contra femeilor, raportate, aproape s-au dublat. Violență fără precedent împotriva femeilor în Irlanda În 2017, Irlanda a fost a treia țară a Uniunii Europene care a modificat legea prostituției. Noile reglementări prevedeau amendarea celui care plătește pentru „prestații sexuale” cu 500 de euro, pentru prima abatere, și cu 1.000 de euro, pentru a doua. Pedespele pentru cei care dețin bordeluri ajung la amenzi de 5.000 de euro și/sau închisoare de până la un an. La fel ca în Suedia, pedepsele se aplică și celor care închiriază locuințe lucrătorilor sexuali. Potrivit Comisiei irlandeze pentru drepturile omului și egalitate (IHREC), violența împotriva femeilor a „atins în prezent niveluri de criză în Irlanda”. Datele Oficiului Național de Statistică din Irlanda (CSO) indică o creștere a numărul infracțiunilor sexuale: de la 2.524 (în 2017) la 2.794 (în 2018), ajungând la 2.824 (în 2019). În ceea ce privește violența contra femeilor, dacă anul 2016 a fost cel mai mic număr de omucideri feminine (două cazuri), situația s-a schimbat în 2017: 16 femei au fost ucise în urma agresiunilor. Numărul total de acte de agresiune domestică arată o creștere, între 2017 și 2020, de la 18.027 de cazuri raportate la 20.655. Agenții ONU și ONG-uri se opun inițiativei PE Deși recenta inițiativă a Parlamentului european a fost apreciată de susținători ca un progres în lupta împotriva traficului și exploatării de persoane, criticii au amintit vehement de ce s-a întâmplat în țările care au implementat deja legea. Mai multe agenții ONU (Organizația Mondială a Sănătății, Fondul Națiunilor Unite pentru Populație) precum și organizații pentru drepturile omului (Amnesty International și Human Rights Watch), s-au opus public incriminării clienților. Într-o scrisoare deschisă, Alianța Europeană pentru Drepturile Lucrătorilor Sexuali (ESWA) a cerut deputaților europeni să respingă raportul. ONG-ul susține că parlamentarii europeni care au votat pentru adoptarea raportului „Ignoră numărul mare de dovezi ale impactului negativ pe care l-a avut incriminarea clineților lucrătorilor sexuali”. Potrivit acestora, dacă legea va fi adoptată și de celelalte state membre, vor crește atât activitățile clandestine și actele de violență, cât și infectările cu HIV. „Prin incriminarea achiziției de servicii sexuale, unui întreg grup de oameni i se refuză dreptul de a lua decizii cu privire la viața lor”, se mai menționează în scrisoare.

Lidl a dat vina pe clienți (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Economie

Lidl a dat vina pe clienți

Lidl a dat vina pe clienți. Zeci de pui, de cutii de pizza, de pungi cu legume tocate ori de batoane de parizer au fost retrase de la comercializare dintr-un supermarket Lidl din Iași. Lidl a dat vina pe clienți Un control făcut de Protecţia Consumatorilor în august anul trecut la magazinul din Lunca Cetăţuii s-a soldat cu retragerea a numeroase produse, dar şi cu propunerea de închidere a unităţii. Citește și: EXCLUSIV Ultima variantă a „ordonanței austerității” favorizează instituțiile militare și promovează mascat șefi de birouri. Proiectul este neconstituțional, spun specialiștii Instanţa a confirmat luni definitiv că decizia inspectorilor a fost corectă, respingând contestaţia înaintată de Lidl. Sentinţa devine astfel una de referinţă pentru astfel de speţe. Continuarea, în Ziarul de Iași.

DeFapt.ro
Investigații jurnalistice, analize, știri la zi
Abonează-te
DeFapt.ro

Ultima oră

Ultima oră