Clienții Nordis au ignorat sfaturile avocaților
Clienții Nordis au ignorat sfaturile avocaților, a arătat asociatul unei case de avocatură specializate în dosare comerciale. Mirajul randamentului de 7-10% pe an Pentru a nu-și expune clienții, avocatul cu care DeFapt.ro a discutat a preferat să nu-i fie menționată identitatea. Citește și: EXCLUSIV Atacurile cibernetice din timpul alegerilor prezidențiale au dispărut fără urmă: SRI, care le-a menționat, nu mai comentează, AEP și STS nu admit că sistemul IT ar fi fost în pericol Acesta a avut, de-a lungul ultimilor ani, mai mulți clienți care i-au cerut sfatul în legătură cu achiziția unor apartamente ale Nordis. "Nu toți cei care voiau să cumpere apartamente oferite de Nordis aveau economii serioase, unii moșteniseră niște bani sau vânduseră proprietăți ori aveau economii medii", a spus avocatul. Reclama agresivă la imobilele Nordis, însă, făcea ravagii. "Dar mai era ceva: faptul că apartamentele puteau fi închiriate în regim hotelier și clienților li se promitea un randament anual de 7-10% făcea ca oferta să pară nemaipomenită", a mai spus avocatul. Clienții Nordis au ignorat sfaturile avocaților Asociatul casei de avocatură a descris două dintre situațiile cu care s-a confruntat. "Într-un caz, am avut un client care a dorit să cumpere două apartamente la Nordis. I s-a spus, explicit, că e o promisiune de vânzare-cumpărare, nu un contract, pentru că imobilul nu exista fizic, blocul nu era construit. Citește și: Nordis, țeapa țepelor pentru doi oameni de afaceri: ar fi luat un împrumut de 12 milioane de euro pentru 160 de apartamente, sunt pe cale să piardă tot Mai mult, clientul trebuia să plătească 95% din valoarea apartamentului pe această promisiune de vânzare-cumpărare care, atenție, nu era înscrisă în cartea funciară. L-am avertizat pe acel client să nu semneze actele fără înscrierea promisiunii în cartea funciară, dar pur și simplu m-a ignorat, considera că făcea o afacere foarte bună", a arătat avocatul. Apartament cu discount pentru a renunța la proces "Un alt client a cumpărat mai multe apartamente și m-a contactat abia după ce a expirat termenul la care trebuia să primească locuințele și nu se întâmplase asta. Voia să dea în judecată Nordis pentru a-și recupera banii. Dar Nordis i-a propus o altă cale pentru a stinge litigiul: să mai semneze o promisiune de vânzare-cumpărare, cu un discount foarte mare, pentru încă un apartament. Ceea ce clientul meu a și făcut și a renunțat la proces", a adăugat asociatul casei de avocatură. Nici unul din cei doi clienți Nordis menționați de avocat nu și-a primit apartamentele, deși au cheltuit, împreună, aproape jumătate de milion de euro.
