Wizz Air renunță, în sfârșit, la taxa telefonică de lux de un euro pe minut: pasagerii români pot vorbi la tarife locale cu operatorii companiei

Asistență telefonică Wizz Air, tarife locale. Potrivit unui comunicat de presă, începând cu 21 ianuarie, pasagerii români ai companiei aeriene Wizz Air pot contacta centrul telefonic de asistență la tarife locale, după ce operatorul a renunțat la numărul de telefon cu tarif premium. Această schimbare face parte din eforturile companiei de a îmbunătăți experiența clienților și de a reduce costurile suplimentare pentru aceștia.
Asistență telefonică Wizz Air, tarife locale
Conform comunicatului transmis de Wizz Air, clienții pot accesa noul Centru de asistență pentru informații despre cel mai potrivit număr de contact.
Pentru o experiență mai rapidă, compania recomandă utilizarea platformei online self-service, disponibilă pe site-ul oficial și în aplicația mobilă Wizz Air.
„De aici, clienţii îşi pot gestiona rezervările, pot obţine informaţii despre zboruri, pot face modificări, solicita rambursări sau rezolva probleme legate de întârzieri sau anulări,” precizează compania.
Asistență non-stop prin chatbotul Amelia și chat live
Pentru informații disponibile 24/7, Wizz Air pune la dispoziția clienților chatbotul Amelia, prin care aceștia pot verifica starea zborului, detalii despre bagaje și alte servicii.
Pentru întrebări mai complexe, clienții au acces la agenți disponibili non-stop prin chatul live.
Investiții în inovație pentru o experiență îmbunătățită
Wizz Air subliniază importanța investițiilor continue în asistența clienților, menționând lansarea recentă a serviciului Amelia Voice, care oferă informații automatizate despre rezervări și îndrumări esențiale în cazul unor perturbări de zbor.
„Asistenţa clienţilor rămâne un sector important de investiţii pentru Wizz Air, iar compania aeriană dezvoltă continuu inovaţii pentru a îmbunătăţi experienţa pe care o oferă pasagerilor,” precizează reprezentanții Wizz Air.