sâmbătă 22 februarie
Login Abonează-te
DeFapt.ro
Mediu 25 ianuarie 2023

VIDEO Deschiderea drumului forestier prin pădurea Băneasa, inutilă pentru locuitorii din Greenfield: mașinile nu ar mai sta bară la bară pe aleea Teișani, ci printre copaci

Deschiderea drumului forestier prin Băneasa, inutilă (sursa: greennews.ro)
Deschiderea drumului forestier prin Băneasa, inutilă (sursa: greennews.ro)

Deschiderea drumului forestier prin Băneasa, inutilă. Azi, locuitorii din cartierul Greenfield au o singură cale de acces spre București: aleea Teișani. Din inima cartierului Greenfield până la DN1 sunt aproximativ 2,2 km. Cum arată aleea Teișani în fiecare dimineață pe sensul spre DN1: sute de mașini sunt înșirate pe doi kilometri.

Bară la bară pe aleea Teișani

Cu noroc, dacă o mașină intră în DN1 la fiecare cinci secunde, ieșirea din cartier durează cam jumătate de oră (VIDEO). Fără noroc, ieșirea din Greenfield se face în cam o oră, ceea ce proprietarii din „cartierul îmbrățișat de pădure” știu foarte bine, pentru că experimentează în fiecare dimineață.

Locuitorii din Greenfield vor ca drumul prin pădurea Băneasa (Vadul Moldovei) să fie redeschis. Legal, pe acel drum forestier nu este permis accesul auto. Sau cel puțin nu acum. În viața reală, drumul a fost deschis până în 2022, inclusiv.

Drumul forestier ajunge la Grădina Zoologică, apoi în strada Erou Iancu Nicolae. Până la giratoriul dintre strada Erou Iancu Nicolae și aleea Privighetorilor sunt aproximativ 1,7 km.

Deschiderea drumului forestier prin Băneasa, inutilă

Dacă strada Vadul Moldovei ar fi deschisă traficului auto, în fiecare dimineață ar încăpea, până la strada Erou Iancu Nicolae, în jur de 300 de mașini, bară la bară. La fel ca pe aleea Teișani, cu noroc, dacă o mașină intră în Iancu Nicolae la fiecare cinci secunde, ieșirea din cartier durează cam jumătate de oră.

Citește și: EXCLUSIV Directorul de la Ape Minerale, liberalul Udriște, folosește mașinile instituției pentru firma de panificație a familiei, transportă inclusiv pomeni la case funerare

Practic, la primele ore ale dimineții, nu ar exista nici un avantaj pentru cei cel puțin 1.000 de șoferi din Greenfield.

Problema locuitorilor din Greenfield nu este lipsa de acces pe Vadul Moldovei, ci aglomerația din DN1 și Erou Iancu Nicolae.

Google News
Urmărește-ne pe Google News

DeFapt.ro este un proiect jurnalistic fără apartenență politică, ideologică sau comercială care nu se finanțează cu fonduri ale statului român și nici cu sume provenite de la partidele politice, dar poate fi sprijinit prin donații pentru susținerea jurnalismului independent.

PayPal
Transfer bancar
RO48BRDE445SV97760644450
Patreon
Donează

Alte articole din categoria Mediu

Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!
DeFapt.ro
Investigații jurnalistice, analize, știri la zi
Abonează-te
DeFapt.ro

Ultima oră

Ultima oră