Compania care a produs "Teambuilding", filmul de mare succes comercial, avea pierderi și datorii de milioane înainte să dea lovitura cu această satiră

"Teambuilding" a salvat firma Vidra Productions. Potrivit lui Matei Dima, regizor al "Teambuilding" și unul din actorii principali, filmul a încasat aproximativ 20 de milioane de lei din cinematografele românești în care a rulat. Dima, acționar și al casei de producție Vidra Productions, care a produs filmul, a adăugat că cheltuielile au fost de 800.000 de euro.
"Teambuilding" a salvat firma Vidra Productions
Așadar, cu "Teambuilding", compania de producție pare să fi făcut un profit de peste trei milioane de euro. Dar nu a fost întotdeauna așa. În spatele casei de producție Vidra Productions se află firma Viva la Vidra Productions SRL din București. SRL-ul a fost înființat în iulie 2020. În primul an de activitate, a avut o cifră de afaceri mică, de doar 180.000 de lei, și un profit de peste 36.000 de lei.
În 2021, potrivit datelor Ministerului de Finanțe, Viva la Vidra Productions SRL a avut o cifră de afaceri mult mai mare, de aproape 3,5 milioane de lei. Dar cheltuielile au fost și mai mari: aproape patru milioane de lei. A rezultat, deci, o pierdere de aproape jumătate de milion de lei. La care se adaugă și datorii ale firmei de peste două milioane de lei.
Cel mai probabil, o parte din cheltuielile firmei din 2021 au fost chiar cu producția "Teambuilding", film care a încasat în 2022 peste 20 de milioane de lei numai din cinematografe. Nu este încă publică suma pe care casa de producție o va încasa de la Netflix, rețea de streaming pe care tocmai a intrat ca cel mai vizionat film în România.