Infrastructura școlară și pregătirea profesorilor, insuficient dezvoltate pentru reforma pe care o vrea ministrul David

Reforma Educației, obstacole de infrastructură, pregătire - a reieșit din dezbaterea regională privind proiectele planurilor-cadru pentru liceu, organizată la Iași pe 25 februarie.
Reforma Educației, obstacole de infrastructură, pregătire
Profesorii și directorii ieșeni au analizat avantajele autonomiei și flexibilității propuse de Ministerul Educației și Cercetării, comparativ cu provocările infrastructurale, lipsa resurselor umane, financiare și materiale, precum și absența unor manuale și programe școlare adecvate.
Citește și: Ordonanța „Trenuleț”, o păcăleală: în ianuarie, cheltuielile cu salariile bugetarilor au explodat
Printre principalele probleme identificate de cadrele didactice se numără infrastructura inadecvată, care nu susține pe deplin aplicarea noilor planuri-cadru.
Deficiențele sunt vizibile atât în numărul insuficient de săli de clasă și laboratoare, cât și în dotarea precară cu echipamente IT, ceea ce poate afecta implementarea eficientă a reformei educaționale.
Continuarea, în Ziarul de Iași.