vineri 05 decembrie
Login Abonează-te
DeFapt.ro
Eveniment 08 septembrie 2025

Metrorex dă peste cap traficul spre Otopeni, dar nu are bani și nu știe când va termina lucrările spre aeroport

Metrorex dă peste cap traficul spre Otopeni, dar nu are bani și nu știe când va termina Foto: Facebook Asociația Pro Infrastructura
Metrorex dă peste cap traficul spre Otopeni, dar nu are bani și nu știe când va termina Foto: Facebook Asociația Pro Infrastructura

Metrorex dă peste cap traficul spre Otopeni, dar nu are bani și nu știe când va termina lucrările spre aeroport: asociația Pro Infrastructură scrie că, pe linia de metrou M6, „secțiunea de nord nu este eligibilă să primească bani europeni, e nevoie ca guvernul să plătească de la buget și din împrumuturi externe un minim anual suficient ca antreprenorii să nu facă revendicări, așa cum am pățit pe M5 Drumul Taberei-Eroilor”. 

Citește și: Facturile astronomice ținute la secret pe care Bolojan le-a aflat după ce a ajuns premier și care ar fi dus deficitul la 11% din PIB - surse

Metrorex a anunțat că, din 9 septembrie, traficul rutier pe DN1 – Calea Bucureștilor (zona Otopeni) va fi reconfigurat pentru execuția lucrărilor la viitoarea stație de metrou „Otopeni”. 

Metrorex dă peste cap traficul spre Otopeni, dar nu are bani și nu știe când va termina

Nu se știe cât vor dura aceste restricții, iar problemele sunt abia la început, explică Asociația Pro Infrastructură.

Stația de la Aeroportul Otopeni, care este cea mai mare, are 9 ploturi (bucăți individuale care se execută pe rând) și 11 (unsprezece) faze de restricții/relocări secvențiale ca să nu fie întrerupt traficul rutier și/sau cel pietonal.

Restricțiile la suprafață se vor deschide și închide, apoi muta, timp de încă mulți ani, atât în perimetrul stațiilor cât și imediat lângă, la accesele pietonale. Nu ne întrebați când scăpăm de deranj. Adevărul e că nimeni nu știe cu exactitate. Multe rețele de utilități nu apar pe planuri, iar cele care apar nu sunt în realitate fix unde spune hârtia. Până nu sapi, nu știi ce găsești”, scrie Pro Infrastructura. 
 

Cum se va circula în Otopeni

 
Ce măsuri a anunțat Metrorex: 
 
„Începând cu 9 septembrie 2025, traficul rutier pe DN1 – Calea Bucureștilor (zona Otopeni) va fi reconfigurat pentru execuția lucrărilor la viitoarea stație de metrou „Otopeni”, parte a proiectului Magistrala 6 – Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă.
ℹ️ Măsuri de circulație:
➡️ Circulația rutieră se va desfășura pe câte două benzi pe fiecare sens.
➡️ Parapetul median va fi repoziționat.
➡️ O parte din traficul pe direcția București–Ploiești va fi deviat prin rețeaua stradală a orașului Otopeni: DN1 (km 13+750) – str. Polonă – str. Floare de Cais – str. Argeș – str. Traian – str. Oituz – DN1 (km 14+650).
➡️ Circulația pietonilor va fi asigurată pe trasee provizorii.
➡️ Accesul auto către str. 23 August din DN1 va fi restricționat.
🔀 Rute alternative:
• Spre localitatea Tunari: DN1 – str. Oituz – str. Floare de Cais – str. 23 August.
• Spre DN1 din interiorul Otopeniului: str. Floare de Cais – str. Polonă sau str. Traian – str. Oituz/str. Mărășești.
📌 Măsurile sunt implementate în baza avizului emis de CNAIR și Poliția Rutieră. Semnalizarea rutieră va fi realizată conform planului aprobat”. 
Google News
Urmărește-ne pe Google News

DeFapt.ro este un proiect jurnalistic fără apartenență politică, ideologică sau comercială care nu se finanțează cu fonduri ale statului român și nici cu sume provenite de la partidele politice, dar poate fi sprijinit prin donații pentru susținerea jurnalismului independent.

PayPal
Transfer bancar
RO48BRDE445SV97760644450
Patreon
Donează

Alte articole din categoria Eveniment

Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!
DeFapt.ro
Investigații jurnalistice, analize, știri la zi
Abonează-te
DeFapt.ro

Ultima oră

Ultima oră