Strategia Vodafone: *555, numărul cu suprataxă. Vodafone România SA a început să supra-taxeze până și convorbirile cu clienții, un serviciu gratuit până de curând.
Strategia Vodafone: *555, numărul cu suprataxă
Potrivit site-ului Vodafone, sunt patru modalități de contact pentru clienți: „TOBi, asistentul digital Vodafone”, magazinele, telefonic și prin clasica scrisoare pe hârtie.
Pentru contactarea telefonică, Vodafone România oferă trei numere: celebra „Andreea” de la *222, *228 pentru urgențe care țin de deblocarea telefonului și, mai nou, *555.
Andreea și numărul de urgențe sunt tarifate normal sau chiar gratuit pentru numerele din rețeaua Vodafone.
*555, însă, costă ceva mai mult. Dar este non-stop. Pe site-ul Vodafone, este prezentat astfel: „Număr cu acces rapid la operator, disponibil non-stop, taxabil cu 1,29 euro pe apel indiferent de durata apelului.
Taxarea începe imediat după mesajul informativ cu privire la costul apelului. Rezolvă orice solicitare referitoare la telefonia mobilă.”.
Oricine a avut experiențe cu TOBi știe că „asistentul digital Vodafone” este pur și simplu inutil, nu rezolvă nici o solicitare și trimite destul de repede la operator.
Iar Andreea de la *222 are obiceiul de a-ți oferi foarte muzică „de lift” înainte să facă conversație.
_______________________________
Defapt.ro este un proiect jurnalistic fără apartenență politică, ideologică sau comercială.
Defapt.ro nu se finanțează cu fonduri ale statului român și nici cu sume provenite de la partidele politice.
Defapt.ro poate fi sprijinit prin donații pentru susținerea jurnalismului independent:
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului Defapt.ro
CONT BANCAR: IBAN RO48BRDE445SV97760644450
Deschis la BRD
Asociația „Doar fapte, CIF 45500057.
[…] Citește și: Strategia Vodafone: apelul *555 de 1,29 euro, la care clienții ajung pentru că, la toate numerele … […]
O tâmpenie de știre care ma făcut sa îmi pierd 5 minute din viata pentru o informație inutila pe care o cunoaște toată lumea.
O stire de 2 lei . Serviciul *555 exista de ani de zile si intotdeauna a fost taxabil. Iar cei care reclama ca au fost taxati si nu au stiut mananca…… ceva cu lingura pentru ca in afara de site esti informat si cand suni ca esti taxat. Sunt multi la care e telefonul mai inteligent ca ei . Eu intodeauna am fost de parere ca inainte de a se dea un abonament / telefon/cartela ar trebui sa de dea un examen clintul sa se vada daca esti capabil sa intelegi ce inseamna detinerea unui astfel de lucru.
Dovada analfabetismului funcțional de care suferiți este că nu ați priceput că nu despre existența *555 este vorba, ci despre cum clientul este obligat să ajungă la *555, suprataxat. Dar poate ar trebui să lăsați telefonul să gândească în locul dvs., cum spuneți.
Corect
Cătălin Prisecariu recitește te rog de 20 ori sau de 100 ori articolul. Că ești analfabet.
[…] Citește și: Strategia Vodafone: apelul *555 de 1,29 euro, la care clienții ajung pentru că, la toate numerele … […]