Până și maghiarii s-au săturat de propria lor linie aeriană, Wizz Air: „Compania aeriană low-cost maghiară Wizz Air a doborât un record negativ în această săptămână”, scria, acum două zile, Daily News Hungary.
În Marea Britanie, Wizz Air a fost declarată, printr-un studiu printre pasageri, drept cea mai proastă linie aeriană.
Până și maghiarii s-au săturat de Wizz Air
„Luni, unul din două zboruri Wizz Air a aterizat la Budapesta cu o întârziere de cel puțin 30 de minute. Între timp, doar cinci din cele 32 de zboruri ale rivalului Ryanair au aterizat cu întârziere la Budapesta. Din păcate, situația se va înrăutăți la toamnă. După recordul său negativ, transportatorul low-cost se va confrunta cu o toamnă și mai grea. După cum am scris, programul său din septembrie-octombrie va fi perturbat din cauza reviziei motoarelor (…)
În două zile, zborurile Wizz care aterizează pe aeroportul din Budapesta au acumulat 50 de ore de întârziere, potrivit site-ului oficial al aeroportului din Budapesta. Duminică, 13 din 35, iar luni, 16 din 32 de aeronave ale companiei aeriene care au sosit pe Aeroportul Internațional Liszt Ferenc au avut întârzieri de cel puțin 30 de minute. Luni au fost înregistrate în total 26 de ore de întârzieri, scrie Világgazdaság.
Prin comparație, 12 din 33 de zboruri ale principalului rival Ryanair au aterizat cu cel puțin o jumătate de oră întârziere duminică și cinci din 32 luni. Compania aeriană irlandeză a avut „doar” 31 de ore de întârziere în cele două zile. Cele două companii aeriene low-cost reprezintă aproape jumătate din totalul zborurilor care sosesc pe aeroport”, scrie Daily News Hungary.
Publicația maghiară explică faptul că Wizz Air urmează să verifice motoarele avioanelor, procedură care va dura circa 60 de zile, deci sunt estimate noi probleme pentru pasageri.
Guvernul român se vaită la Bruxelles
Ministrul român al Turismului spune că România nu are cum să sancționeze Wizz Air și trimite pasagerii nemulțumiți la Comisia Europeană, respectiv la un site pe care pot depune reclamații. Însă, în Marea Britanie, guvernul a forțat Wizz Air să re-examineze cererile de compensații pentru pasagerii abandonați pe aeroporturi.
În februarie 2023, o organizație a consumatorilor din Marea Britanie a decis că Wizz Air este cea mai proastă companie aeriană în ceea ce privește comfortul pasagerilor și îmbarcarea. Media întârzierilor, de 46 de minute, plasa compania tot pe locul I, al doilea an consecutiv.
_______________________________
Defapt.ro este un proiect jurnalistic fără apartenență politică, ideologică sau comercială.
Defapt.ro nu se finanțează cu fonduri ale statului român și nici cu sume provenite de la partidele politice.
Defapt.ro poate fi sprijinit prin donații pentru susținerea jurnalismului independent:
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului Defapt.ro
CONT BANCAR: IBAN RO48BRDE445SV97760644450
Deschis la BRD
Asociația „Doar fapte, CIF 45500057.