CNAIR caută soluții pentru conectarea mai eficientă a Aeroportului Otopeni cu A0, incluzând întoarcerea spre București după nodul rutier cu A0

Conectarea Aeroportului Henri Coandă cu A0. Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat că zece oferte au fost depuse pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate necesar modernizării sectorului DN1, între Aeroportul Henri Coandă și nodul rutier cu A0.
Conectarea Aeroportului Henri Coandă cu A0
Directorul general al CNAIR, Cristian Pistol, a făcut anunțul miercuri, printr-o postare pe Facebook.
Citește și: Călin Georgescu a jonglat cu zeci de milioane de dolari de la USAID, fiind sprijinit de PSD
Potrivit acestuia cele zece companii și asocieri care participă la licitație sunt:
- Eco Geodrum SRL,
- H.V.I.D. Consulting Group SRL,
- Incons SRL,
- Like Consulting SRL,
- Asocierea Master Solutions Team SRL (lider) - Vego Concept Engineering SRL,
- MEM Project Construct SRL,
- Quadrante Viaponte Proiectare și Consultanță SRL,
- Ria Design Consulting SRL,
- Asocierea Dineng Dev SRL (lider) - Ecoproiect Design SRL,
- Ventor Grup Consulting SRL.
Modernizare la trei benzi pe sens
Compania câștigătoare va avea la dispoziție șapte luni pentru finalizarea Studiului de Fezabilitate, care va sta la baza lărgirii acestui segment de drum național la trei benzi pe sens.
Pe lângă extinderea DN1, proiectantul trebuie să propună și o conexiune mai eficientă cu A0.
De asemenea, separarea completă a traficului rutier pe distanța vizată.
Asigurarea virajului la stânga pentru întoarcere după nodul rutier cu A0 (București – Ploiești) și îmbunătățirea conectivității în zona Aeroportului "Henri Coandă", sunt și ele vizate.
Contractul este finanțat prin Programul Transport 2021-2027, iar valoarea estimată este de 1,36 milioane de lei (fără TVA).