vineri 05 decembrie
Login Abonează-te
DeFapt.ro
Eveniment 08 noiembrie 2025

Reducerile de Black Friday pot chiar îngropa un brand, în loc să-i crească valoarea

Black Friday poate dăuna imaginii brandului (sursa: Pexels/Max Fischer)
Black Friday poate dăuna imaginii brandului (sursa: Pexels/Max Fischer)

Reducerile de Black Friday pot transforma un brand dintr-un simbol al valorii într-o marcă lipsită de credibilitate.

Black Friday poate dăuna imaginii brandului

Cristian Nistor, profesor la FEAA Iași, atrage atenția că promoțiile extinse și excesive obosesc consumatorii și subminează imaginea companiilor.

Citește și: Patru judecători CCR demontează argumentele majorității PSD prin care a fost blocată reforma pensiilor speciale

Designerul de brand Adrian Mironescu avertizează, la rândul său, că atât magazinele, cât și clienții pierd atunci când nu acționează rațional în fața ofertelor.

Black Friday a devenit de ani buni mai mult decât o zi de cumpărături, fiind adesea o capcană comercială pentru impulsul de moment.

Continuarea, în Ziarul de Iași

Google News
Urmărește-ne pe Google News

DeFapt.ro este un proiect jurnalistic fără apartenență politică, ideologică sau comercială care nu se finanțează cu fonduri ale statului român și nici cu sume provenite de la partidele politice, dar poate fi sprijinit prin donații pentru susținerea jurnalismului independent.

PayPal
Transfer bancar
RO48BRDE445SV97760644450
Patreon
Donează

Alte articole din categoria Eveniment

Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!
DeFapt.ro
Investigații jurnalistice, analize, știri la zi
Abonează-te
DeFapt.ro

Ultima oră

Ultima oră