vineri 05 decembrie
Login Abonează-te
DeFapt.ro

Etichetă: brand

8 articole
Eveniment

Reducerile de Black Friday pot chiar îngropa un brand, în loc să-i crească valoarea

Reducerile de Black Friday pot transforma un brand dintr-un simbol al valorii într-o marcă lipsită de credibilitate. Black Friday poate dăuna imaginii brandului Cristian Nistor, profesor la FEAA Iași, atrage atenția că promoțiile extinse și excesive obosesc consumatorii și subminează imaginea companiilor. Citește și: Patru judecători CCR demontează argumentele majorității PSD prin care a fost blocată reforma pensiilor speciale Designerul de brand Adrian Mironescu avertizează, la rândul său, că atât magazinele, cât și clienții pierd atunci când nu acționează rațional în fața ofertelor. Black Friday a devenit de ani buni mai mult decât o zi de cumpărături, fiind adesea o capcană comercială pentru impulsul de moment. Continuarea, în Ziarul de Iași

Black Friday poate dăuna imaginii brandului (sursa: Pexels/Max Fischer)
Elittude, brandul autohton care cucerește Parisul (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Eveniment

Au construit un brand internațional de haine de lux cu o investiție de 2.000 de euro

Cu o investiție de doar 2.000 de euro, doi soți din Iași, Ramona și Alin Andruș, au creat brandul de modă Elittude, ajuns astăzi la nivel internațional. Elittude, brandul autohton care cucerește Parisul Ideea a apărut din dorința Ramonei de a purta un costum de damă elegant și personalizat la propria cununie civilă, într-un moment în care oferta locală era limitată. Citește și: Călin Georgescu torpilează candidatura propagandistei sale, Anca Alexandrescu: cere boicotarea alegerilor din Capitală Din această nevoie a luat naștere o casă de modă dedicată femeilor care apreciază calitatea, eleganța și croiul impecabil. Astăzi, Elittude îmbină lâna italiană cu rafinamentul parizian, conturând o poveste de succes pornită din pasiune și viziune. Continuarea, în Ziarul de Iași

Sfânta Parascheva, brand pentru Iași (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Eveniment

Sfânta Parascheva, posibil brand pentru Iași. Pelerinajul a pus orașul pe harta spirituală a Europei

În timp ce Salzburgul se mândrește cu Mozart, Viena cu valsul și Verona cu iubirea lui Romeo și Julieta, Iașiul are un simbol unic în Europa: pelerinajul anual la moaștele Sfintei Parascheva, cel mai mare eveniment spiritual din Europa de Est. Citește și: ANALIZĂ Coaliția de guvernare a mărit taxele și acum nu mai produce nimic În fiecare octombrie, orașul devine epicentrul credinței, atrăgând pelerini din România, Republica Moldova, Grecia, Serbia și Macedonia de Nord. Este un fenomen cu toate elementele unui brand global: notorietate, loialitate, emoție și autenticitate. Spre deosebire de Austria sau Transilvania, care și-au valorificat simbolurile culturale, România încă nu a transformat acest potențial spiritual într-un brand care să unească credința cu turismul și economia locală. Continuarea, în Ziarul de Iași

Supermarketurile vor miza pe brand-uri proprii (sursa: Pexels/Wallace Chuck)
Eveniment

Marile supermarketuri vor renunța la mărci consacrate, pe care le vor înlocui cu brand-uri proprii

Supermarketurile vor miza pe brand-uri proprii. Marile lanțuri de supermarketuri precum Lidl, Kaufland, Carrefour sau Mega Image încep să elimine treptat brandurile consacrate, înlocuindu-le cu produse marca proprie. Supermarketurile vor miza pe brand-uri proprii Potrivit unui studiu EY, în doar câțiva ani, majoritatea produselor de pe rafturi vor purta numele magazinului, reducând semnificativ diversitatea ofertelor. Citește și: Spor de condiții periculoase pentru toți angajații primăriei Baia Mare, a decis primarul PSD Retailerii mizează pe control total – de la producție și preț până la promovare – și pe avantajul datelor de consum, pentru a adapta oferta la preferințele clienților. Tendința este deja vizibilă în magazine, unde sortimentele clasice sunt înlocuite de produse proprii și versiuni „premium” gestionate intern. Continuarea, în Ziarul de Iași

Brand-uri de lux, magazine la Iași (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Economie

Brand-uri de lux, magazine la Iași

Brand-uri de lux, magazine la Iași. Pe măsură ce lucrările la autostrada A7 avansează iar Aeroportul Iaşi se modernizează şi doboară record după record la numărul de pasageri, brand-urile de lux încep să-şi facă intrarea în Iaşi. Brand-uri de lux, magazine la Iași Finalul anului 2023 a coincis cu inaugurarea în capitala Regiunii de Dezvoltare Nord-Est a mai multor magazine de brand şi cu introducerea pe piaţa ieşeană a unor produse premium, fie că vorbim de maşini, bijuterii, îmbrăcăminte sau parfumuri. Citește și: Ciucă, întâlnire cu patronul Altex, Ostahie, potențial candidat PSD-PNL la primăria Capitalei. La întâlnirea intermediată de penalul Borza s-ar fi băut vin de 16.900 lei/sticlă Dezvoltarea infrastructurii de transport pare să le fi amintit companiilor străine că Iaşiul universitar este atractiv. Mai ales pentru firmele care caută o piaţă cu mulţi tineri educaţi şi cu salarii care ar putea fi într-un viitor apropiat mai mult decât doar decente. Continuarea, în Ziarul de Iași.

Iașiul are un brand de oraș (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Eveniment

Iașiul are un brand de oraș

Iașiul are un brand de oraș. Trei agenţii de branding din Iaşi sunt nominalizate la premiile Transform Europe 2023, cea mai prestigioasă competiţie de branding de pe continent. Iașiul are un brand de oraș Identitatea de brand a Iaşiului a stârnit ample controverse la lansarea din prima jumătate a acestui an. Dar a ajuns pe lista scurtă a nominalizărilor din această competiţie. Citește și: Care sunt cele zece puncte ale planului de pace propus de Zelenski marilor puteri ale lumii. Kievul vrea summit global în februarie pe acest subiect Și va avea ocazia să fie apreciată de un juriu format din specialişti în branding care reprezintă firme de renume la nivel mondial. Continuarea, în Ziarul de Iași.

Faliment: brand-ul AfterHills, scos la vânzare (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Eveniment

Faliment: brand-ul AfterHills, scos la vânzare

Faliment: brand-ul AfterHills, scos la vânzare, după ce singurul festival important din Moldova nu a avut succes financiar. Faliment: brand-ul AfterHills, scos la vânzare Brandul sub care s-a organizat la Iași, timp de trei ani, cel mai mare festival de muzică din regiunea Moldovei, are un preț de pornire de 400.000 de lei (fără TVA). Marți, 20 septembrie, marca ce a reunit pe dealurile Dobrovățului sute de mii de spectatori și artiști, a fost oferită pentru a treia oară spre vânzare. Citește și: Pe Putin îl lasă nervii, vrea să transforme „operațiunea militară specială” în război cu toate forțele. Soluția: alipirea prin referendum a Donbas la Rusia La licitațiile precedente nu s-a înscris niciun posibil cumpărător. Continuarea, în Ziarul de Iași.

Identitate vizuală centrată pe numele Iaşiului (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Eveniment

Identitate vizuală centrată pe numele Iaşiului

Identitate vizuală centrată pe numele Iaşiului. Specialiştii susţin că acesta este primul pas pentru construirea unei identităţi puternice a municipiului. „Va trebui să refacem infrastructura turistică, să fie semnalizate obiectivele turistice în mod consecvent”, arată aceştia. Proiectul a fost finanţat de Primăria municipiului. Identitate vizuală centrată pe numele Iaşiului Patru paralelipipede rotunjite la capete reprezintă de acum brandul de oraş al Iaşului. Stilizate în formă de litere, cuburile vor oferi logoului de Iaşi unicitate prin flexibilitate. “Iaşi (n.r. logo-ul) poate fi ajustat cu flori de tei sau cu nişte buze care îl sărută”, a sugerat Mihai Chirica, primarul Iaşului, prezent la evenimentul de lansare a identităţii vizuale a oraşului. Citește și: Presiunea internațională ca Putin să fie judecat pentru crime de război crește: UE, gata să trimită echipe de anchetatori în Ucraina. În ce condiții poate fi Putin anchetat penal Iar sloganul oraşului, “Iaşi modelează timpul” a fost explicat de preşedintele Asociaţiei Destination Iaşi, Mihai Bulai: “ Timpul e o caracteristică a oraşului. Iaşiul e un oraş viu, care trăieşte într-un ritm lent, molcom”. Continuarea, în Ziarul de Iași.

DeFapt.ro
Investigații jurnalistice, analize, știri la zi
Abonează-te
DeFapt.ro

Ultima oră

Ultima oră