sâmbătă 22 februarie
Login Abonează-te
DeFapt.ro

Etichetă: brand

4 articole
Economie

Brand-uri de lux, magazine la Iași

Brand-uri de lux, magazine la Iași. Pe măsură ce lucrările la autostrada A7 avansează iar Aeroportul Iaşi se modernizează şi doboară record după record la numărul de pasageri, brand-urile de lux încep să-şi facă intrarea în Iaşi. Brand-uri de lux, magazine la Iași Finalul anului 2023 a coincis cu inaugurarea în capitala Regiunii de Dezvoltare Nord-Est a mai multor magazine de brand şi cu introducerea pe piaţa ieşeană a unor produse premium, fie că vorbim de maşini, bijuterii, îmbrăcăminte sau parfumuri. Citește și: Ciucă, întâlnire cu patronul Altex, Ostahie, potențial candidat PSD-PNL la primăria Capitalei. La întâlnirea intermediată de penalul Borza s-ar fi băut vin de 16.900 lei/sticlă Dezvoltarea infrastructurii de transport pare să le fi amintit companiilor străine că Iaşiul universitar este atractiv. Mai ales pentru firmele care caută o piaţă cu mulţi tineri educaţi şi cu salarii care ar putea fi într-un viitor apropiat mai mult decât doar decente. Continuarea, în Ziarul de Iași.

Brand-uri de lux, magazine la Iași (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Iașiul are un brand de oraș (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Eveniment

Iașiul are un brand de oraș

Iașiul are un brand de oraș. Trei agenţii de branding din Iaşi sunt nominalizate la premiile Transform Europe 2023, cea mai prestigioasă competiţie de branding de pe continent. Iașiul are un brand de oraș Identitatea de brand a Iaşiului a stârnit ample controverse la lansarea din prima jumătate a acestui an. Dar a ajuns pe lista scurtă a nominalizărilor din această competiţie. Citește și: Care sunt cele zece puncte ale planului de pace propus de Zelenski marilor puteri ale lumii. Kievul vrea summit global în februarie pe acest subiect Și va avea ocazia să fie apreciată de un juriu format din specialişti în branding care reprezintă firme de renume la nivel mondial. Continuarea, în Ziarul de Iași.

Faliment: brand-ul AfterHills, scos la vânzare (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Eveniment

Faliment: brand-ul AfterHills, scos la vânzare

Faliment: brand-ul AfterHills, scos la vânzare, după ce singurul festival important din Moldova nu a avut succes financiar. Faliment: brand-ul AfterHills, scos la vânzare Brandul sub care s-a organizat la Iași, timp de trei ani, cel mai mare festival de muzică din regiunea Moldovei, are un preț de pornire de 400.000 de lei (fără TVA). Marți, 20 septembrie, marca ce a reunit pe dealurile Dobrovățului sute de mii de spectatori și artiști, a fost oferită pentru a treia oară spre vânzare. Citește și: Pe Putin îl lasă nervii, vrea să transforme „operațiunea militară specială” în război cu toate forțele. Soluția: alipirea prin referendum a Donbas la Rusia La licitațiile precedente nu s-a înscris niciun posibil cumpărător. Continuarea, în Ziarul de Iași.

Identitate vizuală centrată pe numele Iaşiului (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Eveniment

Identitate vizuală centrată pe numele Iaşiului

Identitate vizuală centrată pe numele Iaşiului. Specialiştii susţin că acesta este primul pas pentru construirea unei identităţi puternice a municipiului. „Va trebui să refacem infrastructura turistică, să fie semnalizate obiectivele turistice în mod consecvent”, arată aceştia. Proiectul a fost finanţat de Primăria municipiului. Identitate vizuală centrată pe numele Iaşiului Patru paralelipipede rotunjite la capete reprezintă de acum brandul de oraş al Iaşului. Stilizate în formă de litere, cuburile vor oferi logoului de Iaşi unicitate prin flexibilitate. “Iaşi (n.r. logo-ul) poate fi ajustat cu flori de tei sau cu nişte buze care îl sărută”, a sugerat Mihai Chirica, primarul Iaşului, prezent la evenimentul de lansare a identităţii vizuale a oraşului. Citește și: Presiunea internațională ca Putin să fie judecat pentru crime de război crește: UE, gata să trimită echipe de anchetatori în Ucraina. În ce condiții poate fi Putin anchetat penal Iar sloganul oraşului, “Iaşi modelează timpul” a fost explicat de preşedintele Asociaţiei Destination Iaşi, Mihai Bulai: “ Timpul e o caracteristică a oraşului. Iaşiul e un oraş viu, care trăieşte într-un ritm lent, molcom”. Continuarea, în Ziarul de Iași.

DeFapt.ro
Investigații jurnalistice, analize, știri la zi
Abonează-te
DeFapt.ro

Ultima oră

Ultima oră