marți 15 iulie
Login Abonează-te
DeFapt.ro
Eveniment 30 iunie 2025

Marile lanțuri de supermarketuri vor renunța la mărci consacrate de produse, pe care le vor înlocui cu brand-uri proprii

Supermarketurile vor miza pe brand-uri proprii (sursa: Pexels/Wallace Chuck)
Supermarketurile vor miza pe brand-uri proprii (sursa: Pexels/Wallace Chuck)

Supermarketurile vor miza pe brand-uri proprii. Marile lanțuri de supermarketuri precum Lidl, Kaufland, Carrefour sau Mega Image încep să elimine treptat brandurile consacrate, înlocuindu-le cu produse marca proprie.

Supermarketurile vor miza pe brand-uri proprii

Potrivit unui studiu EY, în doar câțiva ani, majoritatea produselor de pe rafturi vor purta numele magazinului, reducând semnificativ diversitatea ofertelor.

Citește și: Spor de condiții periculoase pentru toți angajații primăriei Baia Mare, a decis primarul PSD

Retailerii mizează pe control total – de la producție și preț până la promovare – și pe avantajul datelor de consum, pentru a adapta oferta la preferințele clienților.

Tendința este deja vizibilă în magazine, unde sortimentele clasice sunt înlocuite de produse proprii și versiuni „premium” gestionate intern.

Continuarea, în Ziarul de Iași

Google News
Urmărește-ne pe Google News

DeFapt.ro este un proiect jurnalistic fără apartenență politică, ideologică sau comercială care nu se finanțează cu fonduri ale statului român și nici cu sume provenite de la partidele politice, dar poate fi sprijinit prin donații pentru susținerea jurnalismului independent.

PayPal
Transfer bancar
RO48BRDE445SV97760644450
Patreon
Donează

Alte articole din categoria Eveniment

Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!
DeFapt.ro
Investigații jurnalistice, analize, știri la zi
Abonează-te
DeFapt.ro

Ultima oră

Ultima oră