Marile lanțuri de supermarketuri vor renunța la mărci consacrate de produse, pe care le vor înlocui cu brand-uri proprii

Supermarketurile vor miza pe brand-uri proprii. Marile lanțuri de supermarketuri precum Lidl, Kaufland, Carrefour sau Mega Image încep să elimine treptat brandurile consacrate, înlocuindu-le cu produse marca proprie.
Supermarketurile vor miza pe brand-uri proprii
Potrivit unui studiu EY, în doar câțiva ani, majoritatea produselor de pe rafturi vor purta numele magazinului, reducând semnificativ diversitatea ofertelor.
Citește și: Spor de condiții periculoase pentru toți angajații primăriei Baia Mare, a decis primarul PSD
Retailerii mizează pe control total – de la producție și preț până la promovare – și pe avantajul datelor de consum, pentru a adapta oferta la preferințele clienților.
Tendința este deja vizibilă în magazine, unde sortimentele clasice sunt înlocuite de produse proprii și versiuni „premium” gestionate intern.
Continuarea, în Ziarul de Iași