Enel, "mică" eroare la facturare: consum de peste 376 de milioane de lei unui abonat din Adjud

Factură de infarct de la Enel. Romică Păduraru are o pizzerie și o brutărie în Adjud, ambele la aceeași adresă. În mod normal, factura la energie electrică nu depășește 1.000 de lei pe lună. La finalul lunii trecute, însă, factura a depășit și cele mai negre închipuiri.
Factură de infarct de la Enel
Astfel, Enel România i-a trimis abonatului un consum de plată, pe cinci luni, de peste 376 milioane de lei. „În decembrie, pe 20, mi-au venit facturile alea cu niște sume de am paralizat când le-am văzut, una de 76 milioane de euro. După care, la o săptămână, a venit cu minus... cum ar veni, le-au stornat”, a spus Romică Păduraru pentru Digi24.
Într-un răspuns pentru Digi24, compania susține că a fost o situație punctuală, regretă eroarea și asigură clienții că depune eforturi pentru a le oferi servicii în condiții optime.
"Factura clientului non-rezidențial a fost stornată în cursul lunii decembrie, a doua zi după ce a fost identificată eroarea, iar acestuia i-a fost transmisă factura corectă. Menționăm că a fost o situație punctuală. Regretăm eroarea și asigurăm clienții că depunem toate eforturile pentru a le oferi un serviciu de furnizare de energie electrică în condiții optime", a precizat Enel România pentru sursa citată.