Șosele cu trei benzi, una alternativă. Ministerul Transporturilor a încheiat săptămâna aceasta seria dezbaterilor publice pentru realizarea unui ghid de punere în practică a soluției „2 plus 1” pe șoselele din România care au un profil de 12 metri.
Șosele cu trei benzi, una alternativă
Este și cazul DN 28, de la Iași până la Săbăoani, Neamț, respectiv până la intersecția cu DN 2/ E85.
După cum se știe, DN 28 este un drum cu o bandă pe sens și acostament lărgit, a cărui lățime se pretează propunerii Ministerului Transporturilor și Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere.
Ideea reconfigurării carosabilului la trei benzi de circulație, dintre care cea din mijloc să fie folosită alternativ, pe rând, de un sens sau de celălalt, este menită să reducă numărul accidentelor rutiere, în special a coliziunilor frontale și laterale.
Continuarea, în Ziarul de Iași.
_______________________________
Defapt.ro este un proiect jurnalistic fără apartenență politică, ideologică sau comercială.
Defapt.ro nu se finanțează cu fonduri ale statului român și nici cu sume provenite de la partidele politice.
Defapt.ro poate fi sprijinit prin donații pentru susținerea jurnalismului independent:
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului Defapt.ro
CONT BANCAR: IBAN RO48BRDE445SV97760644450
Deschis la BRD
Asociația „Doar fapte, CIF 45500057.