vineri 05 decembrie
Login Abonează-te
DeFapt.ro
Internațional 23 ianuarie 2023

Incident cu totul ciudat la bordul unui avion: un pasager beat a urinat pe o pasageră de la clasa business. Amenzi usturătoare și o arestare

Business class: beat, pipi pe pasageră (sursa: indianexpress.com)
Business class: beat, pipi pe pasageră (sursa: indianexpress.com)

Business class: beat, pipi pe pasageră. Compania indiană Air India a fost amendată cu 37.000 de dolari (circa 34.000 de euro) pentru gestionarea unui incident în care a fost implicat un pasager beat care a urinat pe o femeie în timpul unui zbor de la New York la New Delhi, a informat presa indiană.

Business class: beat, pipi pe pasageră

În timpul zborului pe ruta New York - New Delhi din 26 noiembrie, bărbatul, în prezent încarcerat pentru acest incident şi care a negat faptele, ar fi urinat pe o femeie în vârstă de 72 de ani care zbura la clasa Business, potrivit presei indiene care a numit acest caz "pipigate".

Autoritatea indiană de reglementare în domeniul aviaţiei l-a amendat, de asemenea, pe directorul serviciilor de zbor al Air India cu 300.000 de rupii (circa 3.400 de euro), potrivit mass-mediei indiene.

Pilotului avionului i-a fost suspendată licenţa pentru trei luni pentru că "nu şi-a făcut datoria" de a menţine siguranţa şi ordinea în aeronavă.

Vicepreședinte de bancă

Bărbatul, un cetăţean indian pe nume Shankar Mishra, angajat al băncii americane Wells Fargo, a fost autorizat să plece imediat după aterizarea avionului, fără a primi nicio sancţiune.

Victima s-a plâns apoi de incident şi, după ce povestea a fost relatată pe larg în mass-media, poliţia l-a arestat pe bărbat câteva săptămâni mai târziu.

Citește și: EXCLUSIV Dosarul penal deschis în urma atacului câinilor de la Lacul Morii asupra Anei Oros Daraban în aprilie 2022, încă în faza urmăririi in rem (se investighează fapte, nu persoane)

Banca americană Wells Fargo l-a concediat ulterior pe Shankar Mishra din funcţia de vicepreşedinte al filialei sale din India în urma acestor acuzaţii "profund tulburătoare".

Directorul general al Air India, Campbell Wilson, a fost nevoit să-şi ceara scuze ca urmare a valului de critici în legătură cu gestionarea incidentului de către compania aeriană.

Google News
Urmărește-ne pe Google News

DeFapt.ro este un proiect jurnalistic fără apartenență politică, ideologică sau comercială care nu se finanțează cu fonduri ale statului român și nici cu sume provenite de la partidele politice, dar poate fi sprijinit prin donații pentru susținerea jurnalismului independent.

PayPal
Transfer bancar
RO48BRDE445SV97760644450
Patreon
Donează

Alte articole din categoria Internațional

Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!
DeFapt.ro
Investigații jurnalistice, analize, știri la zi
Abonează-te
DeFapt.ro

Ultima oră

Ultima oră