Firma care deținea stația ilegală de GPL din Crevedia lovește din nou: o cisternă a unei firme „asociate” Flagas, încărcată cu gaz lichefiat, a provocat un accident pe DN 7.
Firma care deținea stația GPL din Crevedia lovește din nou
În această dimineață, o cisternă încărcată cu GPL şi un autotren plin cu medicamente s-au ciocnit pe DN 7, în judeţul Vâlcea. Autorităţile au evacuat zona şi au stabilit un perimetru de siguranţă. Cisterna a fost scoasă de pe carosabil, traficul fiind reluat.
Ulterior, Gazeta de Vâlcea a scris că cisterna aparținea unei firme „asociate” Flagas, cea care controla și stația ilegală de GPL din Crevedia, unde a avut o explozie care a cauzat cinci morți și circa 50 de răniți. Flagas este deținută de Ionuț Daniel Doldurea (51%) si Cosmin Ionuț Stinga (49%). Ionuț Doldurea este fiul primarului PSD din Caracal. La 6 septembrie, patronii firmei Flagas de la Crevedia au fost arestați preventiv pentru 30 de zile. Cei doi sunt cercetați pentru distrugere din culpă care a avut ca urmare un dezastru
„Cisterna implicată în accidentul de la Racovița ar aparține unei firme asociate Flagas, implicată în explozia de la Crevedia, conform unor surse. Din fericire, pompierii vâlceni au luat toate măsurile de siguranță în zona evenimentului rutier și, astfel, s-a evitat producerea unei tragedii”, a scris Gazeta de Vâlcea
Poliţiştii au stabilit, azi, în urma primelor cercetări la locul accidentului de pe DN 7, unde o cisternă încărcată cu GPL s-a ciocnit cu un TIR , că accidentul ar fi fost provocat de către şoferul cisternei.
Acesta ar fi pătruns pe contrasens şi a lovit TIR-ul.
În urma impactului, şoferul TIR-luin încărcat cu medicamente a fost rănit.
_______________________________
Defapt.ro este un proiect jurnalistic fără apartenență politică, ideologică sau comercială.
Defapt.ro nu se finanțează cu fonduri ale statului român și nici cu sume provenite de la partidele politice.
Defapt.ro poate fi sprijinit prin donații pentru susținerea jurnalismului independent:
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului Defapt.ro
CONT BANCAR: IBAN RO48BRDE445SV97760644450
Deschis la BRD
Asociația „Doar fapte, CIF 45500057.
Probabil ambele „accidente” au un numitor comun , și anume șoferii neprofesioniști și condițiile de lucru în transporturi pe România ! Dacă ați cunoaște dedesubturile „industriei transporturilor ” din Romania nu v-ar mira de ce au rămas numai ciurucuri de șoferi să muncească pe țară în condiții inumane și ilegale în 90% din cazuri iar lipsa profesioniștilor …., da, provocă dezastre ! În accidentul de la Crevedia e posibil ca flacăra să fi pornit de la o roată înfrânată și încinsa, ceea ce denotă o lipsă de profesionalism a șoferului sau o atitudine de sclav ce a dus la îndeplinire ordinele șefului fără să comenteze deși știa că mersul cu o roată înfrânată duce la riscul de a lua foc, apoi transferul de gaz dintr-o cisternă in alta din nou, un șofer profesionist adevărat cu ADR știe în ce condiții se efectuează transferul și ce măsuri de siguranță se iau pentru evitarea oricărui pericol și ar fi refuzat instant să facă așa ceva , iar în acest accident… neadaptarea vitezei la condițiile de drum …din nou , lipsă de profesionalism și atitune de sclav, când îți zice șeful să ajungi….ajungi, doar că de multe ori ăștia ajun ori la pușcărie…ori la cimitir , și ironiia sorții, nici măcar nu sunt plătiți atât de bine încât să găsești o minimă scuză…da, dom’le, a făcut-o pentru bani , aici e prostie pură și atitune de sclav , de care jartelele de patroni profită din plin ! Venit după 7 ani de muncă în Franța când am vrut să mă angajez in România mi-a fost impus din start să lucrez ilegal iar la refuzul meu replica „patronului” a fost : ” acolo în Franța e capitalism, aici nu e ” ! I-am răspuns și eu , văd, aici e sclavagism , m-am ridicat și-am plecat ….sunt convins că găsește alți proști, încă sunt destui !