duminică 23 februarie
Login Abonează-te
DeFapt.ro
Eveniment 02 iulie 2024

RetuRO, făcut zob de clienți: sistemul de garanție-returnare a ambalajelor nu are suficiente aparate, multe nu funcționează, cozile sunt foarte mari

RetuRO pierde banii clienților, acuză aceștia (sursa: Facebook/RetuRO SGR)
RetuRO pierde banii clienților, acuză aceștia (sursa: Facebook/RetuRO SGR)

RetuRO pierde banii clienților, acuză aceștia. Sistemul de garanție-returnare a ambalajelor pentru băuturi este subdimensionat și prost gândit, spun clienții.

RetuRO pierde banii clienților, acuză aceștia

Pe pagina de Facebook a RetuRO se descarcă, la orice postare, sute de clienți frustrați de ineficiența sistemului.

Citește și: EXCLUSIV Pacient cu infarct lăsat să vomite pe trotuar, sedat și oxigenat defectuos la „Sf. Pantelimon”, în final ucis de încă un infarct. La plângerea fiului, s-a deschis dosar penal

"Mă plimb de o oră la 38 degrade prin cartier și toate magazinele au mașinile de returnare defecte. Mulțumesc Returo! Găsiți cei 12 lei în tomberonul de la colțul blocului! Să vă spălați cu banii ăștia pe cap! ?", a scris un client la această postare.

Un alt comentariu la aceeași postare: "stai la coadă o oră sau mai mult în plin soare și o să înțelegi plângerile! Automatele sunt fie nefuncționale fie asaltate de "profesioniști" cu saci plini cu SUTE de sticle, oamenii normali se lasă păgubași, e mai mare bătaie de cap ca să recuperezi câțiva lei!".

"Hoție", "porcărie"

Alți clienți au fost mai radicali: "Dacă oamenii ar fi uniți, dar mai ales patrioți și ar boicota marile marketuri măcar o săptămână, s-ar rezolva problema acestei hoții!".

"O porcărie, fiecare magazin sa fie obligat sa primească reciclabile, în caz contrar sa nu mai vândă produsele.", a adăugat un alt utilizator de Facebook la postarea menționată.

Administratorii paginii de Facebook a RetuRO răspund unor comentarii. În general, într-o notă împăciuitoare.

Iată un exemplu: "Salut, Alexandru! Să știi că nu e loc de hoție, ai tot dreptul să-ți recuperezi garanția plătită. Ne pare rău dacă ai trecut prin situații care te-au făcut să crezi asta. ? Însă orice problemă ai întâmpina atunci când returnezi, o poți semnala personalului din magazin. Sperăm că data viitoare vei avea o experiență mai bună atunci când returnezi. ?".

Google News
Urmărește-ne pe Google News

DeFapt.ro este un proiect jurnalistic fără apartenență politică, ideologică sau comercială care nu se finanțează cu fonduri ale statului român și nici cu sume provenite de la partidele politice, dar poate fi sprijinit prin donații pentru susținerea jurnalismului independent.

PayPal
Transfer bancar
RO48BRDE445SV97760644450
Patreon
Donează

Alte articole din categoria Eveniment

Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!
DeFapt.ro
Investigații jurnalistice, analize, știri la zi
Abonează-te
DeFapt.ro

Ultima oră

Ultima oră