duminică 23 februarie
Login Abonează-te
DeFapt.ro

Etichetă: vânzări

7 articole
Economie

Tesla vinde mai mult decât Audi

Tesla vinde mai mult decât Audi. Constructorul american Tesla a devansat marca germană Audi în vânzările globale de automobile în 2024, marcând un moment important pe piața mașinilor electrice, în ciuda scăderii vânzărilor raportate de ambii producători. Tesla vinde mai mult decât Audi Potrivit Bloomberg, Tesla a livrat 1,79 milioane de vehicule la nivel global în 2024, depășind Audi, care a înregistrat 1,67 milioane de unități vândute. Citește și: Legendarul manager „Titi” Preoteasa, care din 2001 îngroapă companiile CFR, și-a luat, într-un an, două apartamente în Dubai Performanța Tesla subliniază avansul său pe piața automobilelor electrice, chiar și în fața competiției crescute din Europa și China. Scăderea cererii pentru mașinile electrice Vânzările Audi au scăzut cu 12% față de 2023, afectate de cererea slabă din China pentru mașinile de lux, unde piața premium este dominată tot mai mult de producătorii locali. Au contribuit reducerea subvențiilor în Europa pentru automobile electrice, care a afectat vânzările acestui segment și scăderea livrărilor de mașini electrice cu 8%, ajungând la 164.000 de unități. Provocările pieței auto globale În 2024, mai mulți constructori germani, inclusiv Volkswagen, Mercedes-Benz și BMW, au emis avertismente privind scăderea profiturilor. Reducerea cererii și intensificarea concurenței au determinat măsuri drastice, cum ar fi faptul că Volkswagen a închis unele uzine din Germania. Audi intenționează să închidă fabrica din apropierea Bruxelles-ului din cauza cererii slabe pentru modelul electric Q8 e-tron. Tesla, un an dificil Deși Tesla a înregistrat primul său declin anual al vânzărilor din ultimul deceniu, compania și-a păstrat titlul de lider mondial al automobilelor electrice. Totuși, competiția cu rivalul chinez BYD rămâne acerbă. Impactul cererii scăzute 2024 a evidențiat schimbările rapide din industria auto, cu Tesla demonstrând reziliență în fața provocărilor. În același timp, constructorii germani, afectați de cererea slabă și de concurența locală din China, continuă să se adapteze unui peisaj în schimbare. Această competiție intensificată subliniază nevoia de inovație și strategii eficiente pentru a răspunde noilor realități ale pieței globale.

Tesla vinde mai mult decât Audi (sursa: X/Tesla)
Vânzările de flori, creștere foarte mare (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Economie

Vânzările de flori, creștere foarte mare

De 8 Martie, nu doar femeile au zâmbit: vânzările de flori, creștere foarte mare. Vânzările de flori, creștere foarte mare Ci şi florarii, care au primit comenzi din toate direcţiile, mai ales din mediul online. Citește și: CEO-ul Gabriel Resources, afaceri personale de zeci de milioane cu statul român. În ultimii ani, a încheiat peste 500 de contracte cu instituții și companii publice Numai la Iaşi, o singură florărie a vândut, într-o zi, cât într-o lună, numărul clienţilor fiind şi de 200 de ori mai mare. Profitul a fost pe măsură. Doar în perioada 1-8 martie vorbim de încasări de peste 100.000 de lei, după cum spune patronul unei florării. Continuarea, în Ziarul de Iași.

Producătorii de materiale de construcţii, panică (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Economie

Producătorii de materiale de construcţii, panică

Producătorii de materiale de construcţii, panică. Aceștia stau pe un butoi cu pulbere din cauza prognozei de vânzări. Producătorii de materiale de construcţii, panică Aceștia anticipează că vânzările vor scădea şi mai mult în perioada imediat următoare, şi se aşteaptă să rămână cu marfa în depozite. Citește și: 3.000 de lei pe noapte pe TikTok, bilanțul unei eleve de liceu: „A doua zi nu m-am mai dus la școală” În raportul consiliului de administraţie al companiei Brikston Construction Solutions SA (fosta Ceramica Iaşi), preluată în 2018 de producătorul austriac de zidărie şi ţiglă ceramică Leier, sunt menţionate o serie de riscuri şi incertitudini pentru următoarea perioadă. Care, evident, ar putea pune presiune şi pe umerii altor companii cu activitate în domeniu. Continuarea, în Ziarul de Iași.

Casele-container, vedetele imobiliare ale pandemiei (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Economie

Casele-container, vedetele imobiliare ale pandemiei

Casele-container, vedetele imobiliare ale pandemiei. Pentru producătorii de containere metalice, pandemia a generat o creştere a cifrei de afaceri nemaiîntâlnită până acum. Casele-container, vedetele imobiliare ale pandemiei Iar creşterea, spun aceştia, li se datorează în mare parte clienţilor fizici – adică acelor persoane care aveau cumpărată o suprafaţă de teren şi plănuiau ca într-un interval oarecare de timp să îşi construiască o casă. Citește și: VIDEO Pescobar recunoaște că bucătăria „Tavernei Racilor” era pericol public, a reconstruit integral spațiul de gătit și susține că a cumpărat echipamente noi Restricţiile de circulaţie din anul 2020, cauzate de pandemia de Covid-19, i-au determinat însă pe unii să îşi grăbească mutarea la casă, apelând la soluţii de locuit care, la noi, par încă non-conformiste: casele de locuit fabricate din containere. Citește și: EXCLUSIV Pescobar, bogat pe credit: Ferrari Roma, Lamborghini Urus și BMW X6, în leasing pe firma la care e angajat pe salariul minim pe economie și care administrează „Taverna Racilor” Care sunt avantajele şi dezavantajele unei astfel de locuinţe, cine produce în Iaşi astfel de containere şi cum au adoptat ieşenii ideea de a locui “într-o cutie metalică”? Continuarea, în Ziarul de Iași.

Guvernul vrea ca toate vânzările de legume, fructe, flori să fie făcute pe factură electronică Foto. News.ro
Economie

Toate vânzările de legume, pe factură electronică

Guvernul vrea ca toate vânzările de legume, fructe, flori să fie făcute pe factură electronică începând cu 1 ianuarie 2024, susțin surse guvernamentale citate de Agerpres. Toate vânzările de legume, pe factură electronică „Toate vânzările de legume, fructe, flori vor fi făcute pe factură electronică începând cu 1 ianuarie anul viitor, au precizat surse guvernamentale. Potrivit aceloraşi surse, acelaşi regim se va aplica tot de la 1 ianuarie 2024 pentru vânzările la toate produsele accizate şi, respectiv, la toate vânzările de produse către bugetul de stat”, se arată într-o știre a agenției oficiale a statului român, citată de site-ul Știri pe surse. Nu se precizează cum va putea fi impusă această măsură și care ar fi impactul ei bugetar. Citește și: Cine a îngropat tăierea pensiilor speciale: o judecătoare suspectă de plagiat, fiica unui primar PSD, și un fost consilier al lui Ion Iliescu. Toți judecătorii CCR, beneficiari ai pensiilor speciale Guvernul a pregătit deja un proiect de orodonanță, de 59 de pagini, cu măsuri de majorare a taxelor și impozitelor, precum și de creștere a colectării veniturilor la buget. Printre altele, ar crește taxele microîntreprinderilor și impozitele pe case. Valentina Saygo, fost secretar de stat și consultant fiscal, a desființat proiectul lui Ciolacu de a majora birurile: „60 de pagini pline de ură viscerală, nu rămâi decât cu greață!”. Chef Adi Hădean, care a gătit și pentru un președinte al Franței, a fost șocat de măsurile fiscale pregătite de Guvern: „O să sfârșim cu toții angajați (dacă ne-o mai vrea cineva) sau emigranți”.

Micii de 1 mai, 18 milioane (sursa: Facebook/La Cocosatu)
Eveniment

Micii de 1 mai, 18 milioane

Micii de 1 mai, 18 milioane. Cererea de mici pentru minivacanţa de 1 Mai din acest an s-a majorat cu circa 30% faţă de aceeaşi perioada a anului trecut, producţia estimată de procesatori fiind de aproximativ 18 milioane de mititei, ceea ce înseamnă că jumătate dintre români vor consuma acest emblematic produs, susţine Dana Tănase, director executiv al Asociaţiei Române a Cărnii (ARC). Micii de 1 mai, 18 milioane "Din informaţiile furnizate de membrii ARC, există o creştere a cererii de mici pe piaţă, care variază însă foarte mult de la companie la companie. Estimăm această creştere ca fiind de 30%, comparativ cu aceeaşi perioada a anului 2022, şi cu aproximativ 8% mai mare faţă de perioada 1 ianuarie - 25 aprilie 2023. Defapt.ro este un proiect independent, ne poți sprijini direcționând 3,5% din impozitul tău pe venit. Durează un minut, online Producţia totală de mici este estimată la aproximativ 1.500 tone pentru această minivacanţă de 1 Mai, ceea ce ar însemna 18 milioane de mici, luând în calcul faptul că în general un mic are cam 80 grame înainte de a-l pune pe grătar. Dacă ne gândim că românul consumă în genere doi mici, ar însemna că jumătate din populaţia actuală s-ar desfăta cu acest emblematic produs", a declarat, pentru Agerpres, Dana Tănase. Aceasta a precizat că micii preferaţi ai românilor sunt în continuare cei făcuţi dintr-un amestec de carne de porc şi vită. 4-5 milioane de mici săptămânal Deşi nu există o statistică oficială privind consumul de mici în România, estimările ARC arată un consum anual de aproximativ 200-250 milioane mici, respectiv în jur de 20.000 tone. "Nu există o statistică oficială privind consumul de mici în România. Micii se încadrează în categoria cărnii preparate, categorie care cuprinde şi alte sortimente cum ar fi cârnaţii proaspeţi sau uşor afumaţi care mai păstrează caracteristicile cărnii proaspete. Din estimările noastre, consumul anual s-ar ridică la aproximativ 200-250 milioane mici, în jur de 20.000 tone", a menţionat Dana Tănase. În ceea ce priveşte preţul micului autohton, reprezentantul procesatorilor afirmă că, în contextul inflaţiei ridicate înregistrate în ultimul an, efectele se văd şi asupra acestui produs. "Traversăm o perioadă caracterizată printr-o mare volatilitate a preţurilor, iar creşterile de costuri de producţie pe care le înregistrăm începând cu preţul cărnii de porc şi vită, principala materie primă pentru mici, produc efecte şi asupra preţului micului autohton. Cu siguranţă şi consumul pentru acest produs atât de iubit de români a înregistrat o scădere", a concluzionat Dana Tănase. Cum ar fi apărut micii Potrivit sursei citate, istoria micilor a început la sfârşit de secol XIX - început de secol XX, în restaurantul Iordache, supranumit "La o idee", din strada Covaci nr. 3, aflat în centrul istoric al Capitalei, clădire care există şi în prezent. La acea vreme i-au trecut pragul scriitori, politicieni, diplomaţi, militari, ziarişti şi artişti ai Bucureştilor. Citește și: Crimeea, una din țintele contraofensivei ucrainene, spune Zelenski, care crede că peninsula poate fi eliberată. Kievul susține că va contraataca și fără promisele avioane F-16 Povestea spune că localul şi-ar fi căpătat o faimă mai mare din ziua în care poetul şi gazetarul Nicolae T. Orăşanu, într-un moment de inspiraţie umoristo-gastronomică i-a alcătuit un meniu original, botezând în stilul său mucalit preparate şi băuturi pe care memorialistul Constantin Bacalbaşa le-a consemnat în lista de bucate "à la Oraşănu". Astfel, într-una din seri, când consumul "înfometaţilor" a făcut ravagii, iar rezerva de maţe pentru cârnaţi se terminase, patronului Iordache, în faţa acestei situaţii neprevăzute, i-a venit inspiraţia să frigă pe grătar "patricienii" (după cum au fost denumiţi cârnaţii mari de către Orăşanu) fără înveliş, dar într-o formă mai mică. Însă, la tocătură, Iordache a mai adăugat câteva condimente: chimen, cimbru, piper, bicarbonat şi puţin salpetru. Din acea seară, ei au devenit specialitatea casei, primind denumirea de "mici", tot de la ziaristul Orăşanu.

Dacia, vânzări duble în Marea Britanie (sursa: dacia.ro)
Eveniment

Dacia, vânzări duble în Marea Britanie

Dacia, vânzări duble în Marea Britanie. Vânzările de maşini noi în Marea Britanie au scăzut cu 24% în iunie, la 140.958 unităţi, a anunţat Asociaţia Producătorilor şi Comercianţilor de Automobile din Regatul Unit (SMMT), transmite Reuters. Dacia, vânzări duble în Marea Britanie Este cel mai redus nivel al înmatriculărilor de maşini noi în Marea Britanie în luna iunie din 1996, deficitul de componente continuând să afecteze noile achiziţii şi realizarea comenzilor existente, a apreciat SMMT. În iunie, Dacia a vândut 2.372 de vehicule pe piaţa britanică, în creştere cu 120,86% faţă de perioada similară din 2021, când a înmatriculat 1.074 de unităţi. În topul celor mai bine vândute modele în iunie se află Vauxhall Corsa, Tesla Model Y, MINI, Nissan Qashqai şi Volkswagen Golf. Electricele, la 16% Cota de piaţă a vehiculelor electrice s-a situat la 16,1% în iunie (de la 10,7% în perioada similară din 2021), în timp ce pentru vehiculele pe benzină a scăzut la 44%, iar la cele diesel la 5,7%. Din 2030, vânzările de maşini noi pe benzină şi motorină vor fi interzise în Marea Britanie. "Deficitul de semiconductori afectează înmatriculările de maşini noi mai mult decât restricţiile din 2021", a apreciat directorul general al SMMT, Mike Hawes. Luna trecută, SMMI a înrăutăţit estimările privind vânzările de maşini noi în Marea Britanie în acest an la 1,72 milioane, faţă de prognoza precedentă, de 1,89 milioane. Vânzările generale de mașini noi au scăzut În primele şase luni din acest an, vânzările de maşini noi în Marea Britanie au scăzut cu 12%, la aproximativ 802.000 unităţi. Este al doilea cel mai redus nivel al înmatriculărilor de maşini noi în Marea Britanie în primul semestru din 1992. În perioada ianuarie-iunie 2022, Dacia a vândut 12.111 vehicule pe piaţa britanică, în creştere cu 75,52% faţă de perioada similară din 2021, când a înmatriculat 6.900 unităţi. Citește și: Boris Johnson, mesaj foarte important în favoarea Ucrainei: Teritoriul capturat de Rusia poate fi recuperat. Întreaga comunitate internațională sprijină Kievul În topul celor mai bine vândute modele în primele şase luni din acest an se află Vauxhall Corsa, Ford Puma, Nissan Qashqai, MINI şi Kia Sportage. Marea Britanie rămâne a doua mare piaţă auto din Europa, în urma Germaniei, dar înaintea Franţei, Italiei şi Spaniei.

DeFapt.ro
Investigații jurnalistice, analize, știri la zi
Abonează-te
DeFapt.ro

Ultima oră

Ultima oră