duminică 23 februarie
Login Abonează-te
DeFapt.ro

Etichetă: pilot

3 articole
Eveniment

Pilot rus care a dezertat, ciuruit și călcat cu propria mașină

Răzbunarea mafiotă a lui Putin, într-o țară NATO: Maxim Kuzminov, un pilot rus care a dezertat în Ucraina cu tot cu elicopter, a fost găsit ciuruit de gloanțe și călcat cu propria mașină. Citește și: Profesoară de la un liceu de elită din București, reacție ironică după ce agentul Godină a scris: „Dragi fete, dragi femei, cu cine dracului vă întâlniți voi și mai ales unde” Șeful spionajului rusesc, Serghei Narîșkin, a jubilat public: „Acest trădător și criminal a devenit un cadavru moral din momentul în care și-a plănuit crima murdară și teribilă”. Pilot rus care a dezertat, ciuruit și călcat cu propria mașină Cadavrul lui Maxim Kuzminov, care a dezertat zburând în Ucraina cu elicopterul său Mi-8 în august anul trecut, a fost găsit ciuruit de o jumătate de duzină de gloanțe într-un garaj subteran din orașul Villajoyosa, în apropiere de Benidorm. Mașina victimei, care a fost furată de atacatorul său și folosită pentru a trece peste cadavrul lui Kuzminov, a fost găsită abandonată și carbonizată în orașul El Campello, situat în apropiere, pe coasta Costa Blanca. Kuzminov locuia în Spania sub un nume fals. El fusese condamnat la moarte în Rusia, pentru trădare. Serviciile secrete ucrainene i-au reproșat că nu a rămas în Ucraina, unde îl puteau proteja. Aug 2023: Russian Air Force Captain Maxim Kuzminov defected to Ukraine in his Mi-8 helicopter.Oct 1st 2023: Russian state TV showed GRU spetsnaz operators tasked with his assassination, say he won't live to see his trial.Feb 13th 2024: Kuzminov assassinated in Spain by the GRU. pic.twitter.com/UM1dCZcUaQ— Igor Sushko (@igorsushko) February 19, 2024 Acum, poliția spaniolă cercetează dacă mafia rusă cu sediul în Spania are legătură cu crima, posibil ca intermediari sau acționând la ordinul Moscovei, a relatat ziarul ABC. Guvernul condus de socialistul Pedro Sánchez a fost criticat pentru că nu a făcut o declarație prin care să anunțe represalii în cazul în care se constată că Moscova a comis o crimă pe teritoriul spaniol. Mai mulți ruși care au dezertat din armata lui Putin și se află în Spania s-au plâns presei locale că nu se simt în siguranță, iar Garda Civilă nici măcar nu i-a sunat, după acest asasinat, să verifice situația lor.

Pilot rus care a dezertat, ciuruit și călcat cu propria mașină Foto: X/Twitter
Aeroportul Haneda, foarte complicat - pilot român (sursa: CBS News)
Eveniment

Aeroportul Haneda, foarte complicat - pilot român

Aeroportul Haneda, foarte complicat - pilot român. Dumitru Oprisiu a explicat de ce aeroportul Haneda este extraordinar de dificil pentru piloți. Pe acest aeroport japonez s-au ciocnit două aeronave. Cea de călători avea aproape 400 de persoane la bord și toate au supraviețuit. Aeroportul Haneda, foarte complicat - pilot român "Haneda , este cel mai mare aeroport al Japoniei si al 4 –lea in lume ca trafic , cu peste 700 miscari zilnic si anual peste 80.milioane de pasageri tranzitati prin acesta . Citește și: Fosta ostatică Mia Schem își relatează experiența: „Nu există civili inocenți în Gaza”. Ținută în captivitate la o familie cu copii, ea relatează cum era înfometată și umilită Am zburat deseori spre acest aeroport . Chiar penultima cursa din cariera , in Feb. 2017 a fost la Haneda. Desi este unul dintre cele mai bine puse la punct aeroporturi pe care am aterizat , cu dotari de infrastructura , navigatie , radiocomunicatii si supraveghere de ultima generatie , nu este un lucru chiar simplu de aterizat acolo . Pozitionarea in Golful Tokyo , numeroasele restrictii de survol deasupra zonelor locuite ,datorate evitarii zgomotului , aglomeratia si nu in ultimul rând vremea rea , mai ales in perioada trecerii taifunelor , fac din Haneda unul dintre aeroporturile care necesita , mai ales pentru aterizare pe pista 23 , o pregatire speciala a echipajelor , o atentie deosebita cu un consum nervos pe masura . "Am trecut prin situații limită" Personal , am trecut prin situatii limita , cand zona Hanedei si a Naritei , celalalt aeroport al Tokyo ului , erau inchise ore bune datorita trecerii centrului taifunului , traficul intarziat se aglomera si arata asemenea unui viespar , dar de aeronave sosite de peste Pacific , dinspre Europa , Australia ,din intreaga lume , toate in limita de combustibil si fiecare dorind prioritate la aterizare . Pe ecranul TCAS ului nu mai puteai distinge care aeronava este deasupra , care dedesubtul tau . In cateva situatii , controlorii de trafic pareau ca sunt depasiti de situatie , desi in fapt erau profesionisti desavarsiti , si nu odata am evitat noi , echipajele , sa-i urmam instructiunile care cu siguranta ar fi dus la incidente . "Noapte fiind îți era și frică să privești afară" Nu odata TCAS ul ne avertiza ca ne apropiem periculos de o alta aeronava . La fiecare 2-3 minute iti schimba pista pe care- ti autoriza apropierea .Noapte fiind iti era si frica sa privesti afara de multitudinea luminilor proiectoarelor si al lampilor rosii de anticoliziune ale celorlalte aeronave . Dese erau intreruperile apropierii si urmarea procedurii de ratare a aterizarii , ceea ce , in vremea de afara , rezerva redusa de combustibil si secventa in care urma sa fii pus pentru o noua apropiere pica , ca un traznet. Dar pana la urma se descurcau exemplar . Opinia mea ca sunt unii dintre cei mai solicitati controlori de trafic din lume , si repet ,foarte buni profesionisti . "Admirația pentru întreg echipajul" Dar , cine stie ce s-o fi intamplat acolo ? Neprevazutul se afla la tot pasul . Banui , dar ma abtin de la orice comentariu , si ar trebui toti sa facem asta . Sa lasam pe seama anchetatorilor sa elucideze cauzele . Totusi , ce am putea face , ar fi sa exprimam simpatia pentru defuncti , recunostinta Divinului pentru cei crutati de aceasta trista intamplare si admiratia pentru intreg echipajul , mai ales cel de cabina , pentru modul cum au actionat cu inalt professionalism , astfel ca nici una dintre cele 379 persoane evacuate nu a avut de suferit , deasemenea profesionalismul echipelor de salvare de la sol . O performanta magnifica , un exemplu care ar trebui studiat in cadrul programelor de pregatire a tuturor celor raspunzatori de siguranta zborului . Iar atunci cand calatorim cu avionul , sa nu uitam ca ei , insotitorii , sunt acolo in principal , pentru a avea grija de viata dumneavoastra , iar la intrarea in aeronava sa le spunem un simplu buna ziua , iar la coborare un multumesc. O merita din plin , credeti-ma. O spun din experienta celor peste 40 de ani pe care i-am petrecut alaturi de ei .", a scris pilotul pe Facebook.

Mai întâi stewardesă, apoi pilot comandant (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Eveniment

Mai întâi stewardesă, apoi pilot comandant

Mai întâi stewardesă, apoi pilot comandant. Minola Platon, în vârstă de 39 de ani, născută în Vatra Dornei şi crescută în Câmpulung Moldovenesc este singura femeie comandant din Iaşi. Mai întâi stewardesă, apoi pilot comandant Suceveanca şi-a adjudecat titlul în urmă cu o lună de zile, când s-a angajat la una dintre cele mai mari companii aeriene din lume. Citește și: În timp ce spitalele de stat au rămas fără bani de medicamente, Guvernul a scos un miliard de lei din rezerva bugetară pentru salariile magistraților. Ceruseră 3,7 miliarde de lei Până la 20 de ani, când a zburat prima dată cu avionul, Minola nu ştia nimic despre avioane, cum de altfel nu ştia nimeni din familia ei. Tânăra a avut prima oară legătură cu domeniul aviaţiei civile abia după ce s-a angajat ca stewardesă. Continuarea, în Ziarul de Iași.

DeFapt.ro
Investigații jurnalistice, analize, știri la zi
Abonează-te
DeFapt.ro

Ultima oră

Ultima oră