duminică 23 februarie
Login Abonează-te
DeFapt.ro

Etichetă: alstom

2 articole
Economie

Metroul circulă din nou la intervale de zece minute

Grindeanu, cel mai performant ministru: metroul circulă din nou la intervale de zece minute, potrivit unui anunț făcut de conducerea Metrorex. Defapt.ro este un proiect independent, ne poți sprijini direcționând 3,5% din impozitul tău pe venit. Durează un minut, online În iulie 2022, situația era identică: Metrorex anunţa, în vara anului trecut, că intervalul mediu de succedare a trenurilor de metrou pe toate magistralele se menţine la 10 - 14 minute, dat fiind că în circulaţie sunt mai puţine trenuri din cauza diminuării activităţilor de mentenanţă desfăşurate de compania Alstom. Metroul circulă din nou la intervale de zece minute „Metrorex informează că, în perioada imediat următoare, programul de circulaţie a trenurilor de metrou, pe toate magistralele, va suferi modificări din cauza neasigurării numărului suficient de trenuri, de către Alstom Transport S.A. - prestator al serviciilor de mentenanţă a trenurilor de metrou, conform graficelor de circulaţie asumate. În perioada următoare, intervalele de circulaţie ar putea ajunge până la 10 minute în orele cu vârf de trafic”, transmite directorul general al Metrorex, Mariana Miclăuș. Metrorex precizează că ”va aplica operatorului de servicii de mentenanţă, Alstom Transport S.A., toate sancţiunile legale şi contractuale pentru situaţia creată pentru neîndeplinirea obligaţiilor asumate conform prevederilor contractuale”. ”Înţelegând disconfortul creat călătorilor, personalul Metrorex care organizează şi supraveghează circulaţia trenurilor de metrou va lua măsuri operative pentru asigurarea unor intervale de succedare a trenurilor cât mai apropiate de graficele normale de circulaţie, în scopul limitării efectelor survenite ca urmare a acestei situaţii neplăcute. Citește și: Summit-ul NATO de la Vilnius va oficializa cel mai negru scenariu: a reînceput „războiul rece”. Noile planuri de apărare ale Alianței se axează pe reacția la un atac rusesc pe scară largă Pe această cale, Metrorex prezintă scuze călătorilor ce folosesc acest mijloc de transport şi îi asigură că întreprinde demersuri permanente în vederea asigurării condiţiilor optime de călătorie cu metroul”, mai transmite Mariana Miclăuş.

Metroul circulă din nou la intervale de zece minute Foto: Facebook Metrorex
Perioada în care mergi cu metroul din Obor în Pantelimon, mai lungă decât București-Ploiesti Foto: captură video
Politică

Perioada mergi cu metroul Obor în Pantelimon

Perioada de timp în care mergi cu metroul din Obor în Pantelimon este mai lungă decât cea pe care o consumi mergând cu trenul de la București la Ploiești, susține Ziarul Financiar. Publicația arată că din Pantelimon în Obor sunt peste șase kilometri, în timp ce de la București Nord la Ploiești sunt circa 63 de kilometri. Perioada în care mergi cu metroul din Obor în Pantelimon „Zeci de minute petrecute în subteran pentru o călătorie, care, în mod normal, nu ar fi trebui să dureze mai mult de un sfert de oră. Este doar una dintre experienţele pe care le trăiesc de câteva zile bucureştenii care aleg transportul cu metroul, în condiţiile în care, din cele 57 de trenuri care ar trebui să ruleze pe şine, doar 35 sunt în funcţiune. „Dacă te uiţi pe harta rutieră, distanţa dintre Bucur Obor şi zona Antilopa (cartierul Pantelimon) este de 6,5 kilometri. La traficul din Bucureşti, distanţa este parcursă, în traficul de suprafaţă, în cel mai rău caz, în 18 minute. Vă povestesc din ce-am trăit: staţia de metrou Pantelimon. Trenul a plecat de 4 minute, arată ceasornicul din staţie. Oamenii îl aşteaptă pe următorul. În 17 minute (plus cele 4) ajunge un nou tren. Oamenii din staţie urcă, se aşază pe scaune. După un minut sunt anunţaţi că trebuie să coboare, pentru că trenul se retrage pentru revizie”, povesteşte un bucureştean care a călătorit cu metroul la începutul acestei săptămâni”, arată Ziarul Financiar. Potrivit acestei publicații, de vină sunt datoriile Metrorex către Alstom, firma care asigură mentenanţa. Grindeanu vrea să taie subvenția La 21 iulie, Metrorex anunţa că „circulaţia la metrou se desfăşoară cu 35 de trenuri în loc de 57, cât este prevăzut în graficul aprobat”. Citește și: Un gest curajos al Chișinăului: Moldova nu a permis trupelor ruse de rotaţie din Transnistria să intre pe teritoriul său Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a criticat, joi, managementul Metrorex, subliniind că singura „strategie” pe care o avansează Guvernului de fiecare dată este aceea de a cere bani din bugetul statului pentru acoperirea pierderilor companiei. Grindeanu arată că cetățenii din țară nu au de ce să suporte permanent costurile transportului cu metroul din București. Ministrul a spus că trebuie să se termine cu subvenționarea Metrorex și a Tarom din bugetul statului.

DeFapt.ro
Investigații jurnalistice, analize, știri la zi
Abonează-te
DeFapt.ro

Ultima oră

Ultima oră