vineri 05 decembrie
Login Abonează-te
DeFapt.ro

Etichetă: stadiu

2 articole
Eveniment

Autostrada A0 Nord: lotul 1 (Buftea-Corbeanca), lucrări în stadiu avansat

Lucrări intense pe autostrada A0 Nord. Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunţă, într-o postare pe Facebook, că lucrările pe Lotul 1 al Autostrăzii A0 Nord sunt într-un stadiu avansat de execuție. Acest segment are o lungime totală de 17,5 kilometri. Lucrări intense pe autostrada A0 Nord Lotul 1 al Autostrăzii A0 Nord este realizat de o asociere româno-italiană, care a împărțit lucrările în două sectoare distincte. Citește și: Cea mai nerușinată sinecură: comitetul secret de unde 17 penali și politruci de top iau, fiecare, câte 21.000 de lei pe lună Primul este sectorul Buftea DN1A – Corbeanca DN1 (8 km), realizat de Retter Management, iar al doilea este sectorul Dragomirești-Vale – Mogoșoaia (km 2+500 – km 12+120), realizat de Pizzarotti Buftea DN1A – Corbeanca DN1 Constructorul român se ocupă de sectorul cuprins între km 12+120 și km 20+000. Pe acest tronson se execută următoarele lucrări esențiale: decaparea stratului de pământ vegetal; stabilizarea terenului de fundare; realizarea umpluturilor de terasament; construcția de podețe casetate și tubulare; amenajarea unei parcări de scurtă durată la km 14+500. În paralel, Retter Management lucrează la descărcarea a două situri arheologice (km 18+303 și km 13+900); eliberarea amplasamentului de diverse utilități; construirea pasajului peste calea ferată CF101 (București – Pitești), cu o lungime de 733 metri; realizarea pasajului peste râul Colentina și liniile feroviare CF300 (București – Ploiești) și CF Mogoșoaia – Buftea, cu lungime totală de 650 metri; execuția nodurilor rutiere la intersecțiile cu DN7 și DN1A; construirea podurilor peste râurile Dâmbovița (km 2+999) și Bâldana (km 4+024). Aproape 200 de utilaje sunt mobilizate pe acest sector de către antreprenorul român. Dragomirești-Vale – Mogoșoaia Al doilea sector este Sectorul Dragomirești-Vale – Mogoșoaia (km 2+500 – km 12+120), realizat de Pizzarotti. Constructorul italian lucrează în paralel pe sectorul de început al lotului, unde se desfășoară: relocări de utilități; decopertarea stratului vegetal și stabilizarea terenului în zona nodului rutier cu DN1A; lucrări de fundare între km 2+500 și km 8+000. Traseul Lotului 1 A0 Nord și conexiunile prevăzute Potrivit CNAIR, Lotul 1 A0 Nord se desfășoară între Autostrada A1 și DN1, traversând județul Ilfov (Dragomirești-Vale, Buftea, Mogoșoaia, Corbeanca) și o mică porțiune din județul Giurgiu (localitățile Joița și Săbăreni). Autostrada A0 este proiectată ca o centură rutieră modernă a Bucureștiului. Va avea o lungime totală de 100 km și va conecta cele trei autostrăzi principale existente: A1 (București – Pitești), A2 (București – Constanța), A3 (București – Ploiești).

Lucrări intense pe autostrada A0 Nord (sursa: Facebook/CNAIR)
Autostrada A8, 45 tuneluri, 11 kilometri (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Eveniment

Autostrada A8, 45 tuneluri, 11 kilometri

Autostrada A8, 45 tuneluri, 11 kilometri. Cristian Pistol, directorul general al CNAIR, a prezentat stadiul celor două autostrăzi din Moldova. Autostrada A8, 45 tuneluri, 11 kilometri Două loturi sunt în execuție, pe segmentul Ploiești-Buzău, și alte două, pe Buzău-Focșani. Alte două loturi sunt contestate, iar încă două, din ultimul segment menționat, în evaluare. Citește și: Scandalul Blue Air pe înțelesul tuturor: un faliment dirijat, un ajutor de stat suspect și un brânci final de la UDMR, deloc dezinteresat Așa cum se știe, pentru segmentul de la Focșani la Pașcani, via Bacău, este perioada depunerii ofertelor. Continuarea, în Ziarul de Iași.

DeFapt.ro
Investigații jurnalistice, analize, știri la zi
Abonează-te
DeFapt.ro

Ultima oră

Ultima oră