duminică 23 februarie
Login Abonează-te
DeFapt.ro

Etichetă: scriosteanu

4 articole
Eveniment

Șeful unei echipe de dulgheri are 71 de ani

Șeful unei echipe de dulgheri de pe un tronson al autostrăzii Pitești-Sibiu, Pavel Turcin, are 71 de ani și este tatăl a opt copii: informația apare într-o postare a secretarului de stat din ministerul Transporturilor Ionel Scrioșteanu. Citește și: Valentina Saygo, fost secretar de stat și consultant fiscal, descrie haosul impozitării „speciale” a caselor mai scumpe de 500.000 euro: „Urlăm la lună, oameni buni!” Șeful unei echipe de dulgheri are 71 de ani „El este ?????? ?????, are ?? ???, este șeful unei echipe de dulgheri, unul dintre cei mai buni meseriași din șantierul Secțiunii 5: Curtea de Argeș - Pitești a Autostrăzii Sibiu - Pitești #A1 și tatăl a ? ?????. Vreau să îi mulțumesc lui și, prin intermediul lui, tuturor celor care trudesc zi de zi pe șantierele patriei, în inclusiv ieri, când de Ziua Muncii, pe multe dintre șantiere s-a lucrat”, a scris Scrioșteanu (PNL), care a postat mai multe fotografii pe Facebook. În România, magistrații și militari se pot pensiona la 50 de ani sau chiar mai devreme. Vârsta de pensionare a acestora va crește gradual. Abia din 2062 magistrații vor fi obligați să se pensioneze la 60 de ani. Citește și: În timp ce Ciolacu proclama austeritatea, primărița PSD Olguța Vasilescu și-a crescut salariul cu 50.000 de lei, net. Averea familiei a crescut cu mai multe case și apartamente Vârsta standard de pensionare este 63 de ani pentru femei şi de 65 de ani pentru bărbaţi, stagiul minim de cotizare este de 15 ani şi stagiul complet de cotizare este de 35 de ani, atât pentru femei, cât şi pentru bărbaţi.

Șeful unei echipe de dulgheri are 71 de ani Foto: Facebook
Cinci noi poduri peste Prut, spre Republica Moldova Foto: Facebook Ionel Scrioșteanu
Politică

Cinci noi poduri peste Prut, spre Republica Moldova

Cinci noi poduri peste Prut, spre Republica Moldova, cu finanțare europeană, intră în linie dreaptă, a anunțat azi secretarul de stat din ministerul Transporturilor Ionel Scrioșteanu. Citește și: VIDEO Oficialii NATO ne sfătuiesc cum să ne pregătim de războiul cu Rusia: să avem în casă radiouri și lanterne cu baterii. Germania încurajează populația să păstreze și bani cash El a arătat că a fost validată de către Agenția Națională pentru Achiziții Publice (ANAP) documentația de atribuire pentru elaborarea Studiilor de Fezabilitate pentru patru poduri rutiere noi peste Prut. La un al cincilea pod, primul la nivel de autostradă care se va construi peste Prut, „a fost ridicată suspendarea licitației”. Cinci noi poduri peste Prut, spre Republica Moldova În consecință, până la 29 februarie trebuie depuse oferte pentru elaborarea Studiilor de Fezabilitate pentru podurile: ??? ??? ?????? (??) - ???????? (??): Amplasamentul se va desfășura pe teritoriului județului Botoșani și al Raionului Rîșcani, la sud de actualul punct vamal, ce funcționează pe DN29E ??? ??? ??????? (??) - ????? (??): Amplasamentul va fi localizat în estul României, la nivelul județului Vaslui și în sud-vestul Republicii Moldova, la nivelul Raionului Leova. ??? ??? ?????? (??) - ???? (??): Amplasamentul viitorului obiectiv se va desfășura pe teritoriul județului Vaslui și al Raionului Cantemir ??? ??? ?????????? (??) - ????????? (??): Amplasamentul se află localizat în estul României, la nivelul județului Iași și în vestul Republicii Moldova, la nivelul Raionului Nisporeni Pentru cel de-al cincilea pod, până la 31 ianuarie se pot depune oferte pentru construirea sa. Primul pod la nivel de autostradă Este vorba de ??????? (??) – ??????? (??), pod care face parte din proiectul Autostrăzii A8 și care va avea și punct de trecere a frontierei. România a demarat deja demarat procedurile și pentru reabilitarea podurilor de la Albița (RO) - Leușeni (MD), unde lucrările presupun demolarea podului vechi și reconstrucție pod nou pe 4 benzi, Sculeni (RO) - Sculeni (MD) și Oancea (RO) - Cahul (MD). Într-un răspuns la această postare, Scrioștenu amintește că „tocmai am obținut finanțare europeană pentru un nou pod peste Dunare în zona județului Giurgiu - prima etapă de proiectare”.

Un nou pod peste Dunăre, spre Ucraina Foto: Facebook Ionel Scrioșteanu
Economie

Un nou pod peste Dunăre, spre Ucraina

România ar putea construi un nou pod peste Dunăre, la Isaccea, spre Ucraina, a scris, pe Facebook, secretarul de stat din ministerul Transporturilor Ionel Scrioșteanu. Podul ar urma să facă legătura între Odessa și Constanța și ar putea finanțat din fonduri europene. România si Ucraina vor beneficia de o finanțare europeană de 1,2 miliarde euro pentru investiții în punctele de trecere a frontierei de la granița comuna prin modernizarea a șase puncte de trecere a frontierei și amenajarea a altor opt puncte noi. Citește și: Deși are 47.000 lei/ lună și două pensii speciale uriașe, președintele CCR, Marian Enache, încasează și trei sporuri și o indemnzație. Enache a avut dosar de turnător, dar a dispărut Scrioșteanu a participat la ședința comună a guvernelor de la București și Kiev. Un nou pod peste Dunăre, spre Ucraina „?????????? ?? ?????????? ????? ???????? ???????? ?? ???????? ???????? ??????? ???????????? ?????????? ?????? ?????????? ??????????? ?????????? ?????????: (???? ???????) ????? – ????????? ??????? ??????????? ????????? ?? ??????? ? ?????????? ???????-??????? ?? ? ????a?????????? ??????? ?????? Scopul acestui document constă în asigurarea unui tranzit facil și sigur al mărfurilor ucrainene, în dezvoltarea infrastructurii de transport, dar și pentru a crea o platformă eficientă pentru schimbul de experiență și bune practici în proiectele de dezvoltare a infrastructurii de transport din România și Ucraina; România si Ucraina vor beneficia de o finanțare europeană de 1,2 miliarde euro pentru investiții în punctele de trecere a frontierei de la granița comuna prin modernizarea a 6 puncte de trecere a frontierei și amenajarea a altor 8 puncte noi; Aceste investiții vor contribui la creșterea și eficientizarea fluxurilor de mărfuri la trecerea frontierei între România și Ucraina, iar această strategie pune bazele creșterii conectivității, competitivității, dar și a rezilienței României și Ucrainei; Strategia anexată acestui Memorandum prevede inclusiv construirea unui nou pod peste Dunăre la Isaccea - Orlivka, deschizând astfel calea unui coridor de transport european care va face legătura între Odessa și Portul Constanța; Este prima strategie pentru punctele de trecere a frontierei elaborată între un stat membru al Uniunii Europene și Ucraina și a fost realizată pe durata a mai multor luni în cadru trilateral România - Comisia Europeană - Ucraina”, a scris, pe Facebook, secretarul de stat. Citește și: Medicii șpăgari care au fost prinși luând mită de sute de ori scapă pe bandă rulantă, prin prescrierea faptelor El a arătat că, la ședința comună a celor două guverne s-a semnat și una cord pentru un pod feroviar peste Tisa, în zona localităților Sighetu Marmației (RO) și Bila Tservka (UA).

România a primit acceptul din partea Ucrainei pentru a măsura adancimea pe Bastroe, spune secretarul de stat Ionel Scriosteanu
Eveniment

România a primit acceptul din partea Ucrainei

România a primit acceptul din partea Ucrainei şi pentru măsurători ale adâncimii pe Bâstroe şi pentru restul din Braţul Chilia, care nu era încă măsurat, a anunțat secretarul de stat din Ministerul Transporturilor Irinel Scrioşteanu. România a primit acceptul din partea Ucrainei „S-a primit acceptul şi pentru Bâstroe şi pentru restul din Braţul Chilia care nu era încă măsurat, plus încă câteva devieri din Braţul Bâstroe, gen Solomonov, un canal care poate fi navigabil. În total, încă 65 de kilometri de canal şi braţ care vor fi măsurate în perioada următoare”, a spus secretarul de stat, pentru news.ro. El a precizat că ”s-a convenit că se vor folosi de data aceasta nave şi echipamente ucrainene, iar noi punem experţi la dispoziţie”. ”Este o chestiune de reciprocitate, cum am folosit pe Chilia, acolo unde braţul este comun, având în vedere că este teritoriu exclusiv ucrainean şi nu este graniţă comună pe aceste zone, mai sigur este să folosim navele şi echipamentele ucrainene”, a explicat oficialul din Ministerul Transporturilor. Citește și: DOCUMENT Canalul Bâstroe are, de ani întregi, adâncime navigabilă, de peste 8,5 metri. Datele colectate de OSCE arată o adâncime medie de 14 metri Scrioşteanu a arătat că estimează că în aproximativ 7-10 zile ar trebuie să dureze măsurarea celor 65 de kilometri din Braţul Bâstroe.

DeFapt.ro
Investigații jurnalistice, analize, știri la zi
Abonează-te
DeFapt.ro

Ultima oră

Ultima oră