sâmbătă 22 februarie
Login Abonează-te
DeFapt.ro

Etichetă: rutier

17 articole
Eveniment

Elicoptere de Poliție monitorizează traficul rutier

Elicoptere de Poliție monitorizează traficul rutier. Un astfel de elicopter albastru a sădit frica în rândul șoferilor din Iași. Elicoptere de Poliție monitorizează traficul rutier De aproximativ o lună, elicopterul survolează diferite zone ale județului, fiind urmărit cu atenție pe rețelele de socializare de către șoferi. Citește și: Veniturile uriașe ale Elisabetei Lipă, dublu pensionar special și viitor senator PSD: are șase surse de venit de la stat și o situație imobiliară de invidiat Aceștia discută și fotografiază fiecare mișcare a aparatului, la orice oră. Și au și de ce. Misiunea elicopterului este să patruleze drumurile naționale din județ, colectând informații despre vehiculele care circulă cu viteză excesivă sau depășesc neregulamentar. Datele sunt transmise polițiștilor de la sol, care intervin și opresc șoferii în trafic. Continuarea, în Ziarul de Iași.

Elicoptere de Poliție monitorizează traficul rutier (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Șofer de X6, amendă 200.000 lei (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Eveniment

Șofer de X6, amendă 200.000 lei

Șofer de X6, amendă 200.000 lei. Conducătorul auto a primit din partea judecătorilor o amendă de să o țină minte. Șofer de X6, amendă 200.000 lei Fusese deja condamnat cu suspendare pentru o infracțiune rutieră, dar nu a părut să fi înțeles ceva din ea. Citește și: Rectorul SNSPA, Remus Pricopie, suspectat că l-a protejat pe prădătorul Bulai, este un pesedist cu o avere uriașă La a doua întâlnite cu magistrații, aceștia au preferat să îl amendeze cu 200.000 de lei, sumă proporțională cu starea sa materială. O amendă record. Florinel Fartușneac fusese condamnat în primăvara lui 2020 la opt luni de închisoare, cu suspendare, pentru refuzul prelevării de probe biologice, în urma unui accident produs pe strada Bradului. Continuarea, în Ziarul de Iași.

Bolojan, curs scurt despre infrastructură rutieră (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Economie

Bolojan, curs scurt despre infrastructură rutieră

Bolojan, curs scurt despre infrastructură rutieră. Primarul Oradei timp de 12 ani, iar acum preşedinte al Consiliului Judeţean Bihor, Ilie Bolojan explică într-un interviu de ce infrastructura rutieră aduce mai multe beneficii dincolo de mobilitatea urbană. Bolojan, curs scurt despre infrastructură rutieră De la centuri ocolitoare la drumul expres spre Arad, de la proiectul trenului metropolitan, la amenajarea unor parcuri industriale la marginea judeţului. Citește și: Marea escrocherie bursieră Roșia Montană: prețul acțiunilor Gabriel Resources s-a dublat între momentul anunțului lui Ciolacu că România pierde arbitrajul și ziua verdictului Pentru comparaţie, la Iaşi nu e nicio centură ocolitoare măcar în şantier, trenul metropolitan merge doar pe hârtie, iar parcuri industriale găsim doar la Miroslava. Bolojan este un edil atât de eficient încât, la un moment dat, s-a vehiculat scenariul unei eventuale candidaturi a lui la Cotroceni. Continuarea, în Ziarul de Iași.

Zilnic, patru morți, zece răniți grav (sursa: Facebook/Poliția Română)
Eveniment

Zilnic, patru morți, zece răniți grav

Zilnic, patru morți, zece răniți grav. Peste 1.540 de persoane au murit şi alte circa 3.550 au fost rănite în accidente rutiere produse pe drumurile din ţară, în anul 2023, a informat, duminică, Inspectoratul General al Poliţiei Române (IGPR). Zilnic, patru morți, zece răniți grav Potrivit unui comunicat, în anul 2023, la nivel naţional, au fost înregistrate 4.525 de accidente rutiere grave, soldate cu decesul a 1.545 de persoane şi rănirea gravă a altor 3.535. Citește și: EXCLUSIV Romarm vinde în străinătate cu 15 euro/kg pulberea pentru muniții scoasă gratuit din Rezerva de Stat și cumpără alta, pentru uzinele românești, cu 40 de euro/kg Comparativ cu anul 2022, au fost înregistrate cu 190 mai puţine accidente, cu 88 mai puţine persoane decedate şi cu 160 mai puţine persoane rănite grav, menţionează sursa citată, care adaugă că, pentru creşterea gradului de siguranţă rutieră, la nivel naţional, structurile de poliţie rutieră au executat 58.385 de acţiuni, cu 4.624 mai multe faţă de anul 2022 (+8,6%). Totodată, arată Inspectoratul, în anul 2023, au fost reţinute 225.887 de permise de conducere, dintre care 16.780 pentru contravenţia de conducere sub influenţa băuturilor alcoolice şi au fost descoperite 8.368 de infracţiuni de conducere sub influenţa băuturilor alcoolice, însumând, astfel, 25.148 de fapte de încălcare a legislaţiei din cauza consumului de alcool. Cele mai multe infracțiuni rutiere: alcool la volan De asemenea, pentru nerespectarea prevederilor OUG 195/ 2002, au fost aplicate 1.903.407 sancţiuni, 49.287 de sancţiuni aplicate fiind prevăzute de alte acte normative, precizează IGPR. "Au fost constatate 53.961 de infracţiuni privind siguranţa circulaţiei pe drumurile publice, cele mai multe fiind reprezentate de infracţiunile privind conducerea unui autovehicul sub influenţa alcoolului 8.368 (15,5%), pe linia conducerii fără permis de conducere - 4.702 (8,7%), urmate de conducerea sub influenţa substanţelor psihoactive - 3.699 (7%)", se mai arată în comunicat. În urma măsurilor aplicate, structurile de poliţie rutieră au reţinut 225.887 de permise de conducere, au retras 85.352 de certificate de înmatriculare/ înregistrare, respectiv 14.186 de plăcuţe de înmatriculare şi au anulat 8.555 de permise de conducere. Finanțări nerambursabile pentru dotări Poliţia Română spune că a investit în modernizarea instituţională, cu finanţare nerambursabilă, având ca obiectiv creşterea gradului de siguranţă rutieră. Astfel, prin intermediul proiectelor cu finanţare externă nerambursabilă, Poliţia Română a fost dotată, în anul 2023, cu 500 de autospeciale, 250 de aparate pentru măsurarea vitezei, 244 de aparate drug-test, 4.000 de tablete, 1.400 de imprimante termice, un sistem de colectare a datelor din trafic, 75 de motociclete, 200 de kituri de semnalizare, 200 de sisteme de cercetare la faţa locului, 800 de etilometre, 1.000 de staţii de lucru desktop, 200 de staţii de comunicaţii portabile, 50 de softuri tahograf şi 50 de laptopuri rigidizate. În domeniul educativ-preventiv, au fost încheiate 212 parteneriate, fiind înregistrate 5.040 de participări la ore de educaţie rutieră, în 3.231 de unităţi de învăţământ, tipărite aproximativ 22.000 de materiale cu tematică educativ - preventivă şi desfăşurate 8.980 de activităţi prin intermediul mass-media.

Axa rutieră strategică Iaşi-Suceava, exorbitantă (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Economie

Axa rutieră strategică Iaşi-Suceava, exorbitantă

Axa rutieră strategică Iaşi-Suceava, exorbitantă. Este un proiect vechi de zece ani, dar care nici azi nu este funcţional pe de-a-ntregul. Axa rutieră strategică Iaşi - Suceava, exorbitantă Nu a fost nevoie de toţi cei zece ani ca să-şi dubleze preţul, ci de numai şase. Citește și: FOTO Sorina Docuz-Stan, buzoianca foarte apropiată de Marcel Ciolacu, la Paris cu prietena care are contracte cu PSD. Un bărbat înalt, clăpăug și grizonant se ferește să intre în cadru Astfel, dacă în septembrie 2017, la momentul semnării contractului de finanţare, costul estimat al întregului proiect era de aproape 327 de milioane de lei, anul trecut depăşea 640 de milioane. Preşedintele Costel Alexe a fost împuternicit de plenul CJ, luna trecută, să semneze contractul de împrumut încheiat pe zece ani cu BCR pentru suma de 47,7 milioane de lei. Continuarea, în Ziarul de Iași.

Căzut pe stradă, călcat de mașină (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Eveniment

Căzut pe stradă, călcat de mașină

Căzut pe stradă, călcat de mașină. Colonelul de poliţie Vasile Zacornea trăieşte în suspans la cote maxime în aceste zile, perioadă care ar putea să-i pecetluiască soarta. Căzut pe stradă, călcat de mașină Fostul comisar şef de la Serviciul de Înmatriculări şi Permise Iaşi este pe lista scurtă a unui cerc de suspecţi care ar fi omorât accidental un localnic din Holboca. Acesta ar fi fost călcat la propriu de un autoturism pe un drum lăturalnic, de pământ, folosit doar de câţiva locuitori din zonă. Citește și: Șansa lui Halep în cazul unei suspendări pentru dopaj și de ce un precedent în materie o ajută. O eventuală suspendare poate fi redusă masiv în instanță Al doilea suspect, pe lângă Zacornea, ar fi un tânăr care ar fi condus un Audi negru pe acelaşi drum de pământ. Continuarea, în Ziarul de Iași.

Patru benzi, cinci milioane euro/km (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Economie

Patru benzi, cinci milioane de euro

Patru benzi, cinci milioane euro/km. Lista proiectelor de hotărâre pe care consilierii judeţeni le vor parcurge în şedinţa de plen de miercuri a ajuns la 44 de propuneri. Patru benzi, cinci milioane euro/km Printre acestea se numără aprobarea unui împrumut de aproape zece milioane de euro, necesar acoperirii unor cheltuieli neeligibile. Dar şi plăţilor suplimentare pentru prelungirea peste măsură a execuţiei proiectului de modernizare a zeci de kilometri de drum judeţean din Axa rutieră Iaşi-Suceava. Citește și: Averea uriașă a judecătoarei Adomniței, de la Curtea de Apel, unde magistrații fac grevă pentru pensii: 3,7 milioane lei doar în bănci și acțiuni În fine, 20 de milioane de lei vor fi împărţite tuturor celor 98 de comune şi oraşe din judeţ. Continuarea, în Ziarul de Iași.

Horodniceanu, prins de radar cu 169 km/h (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Justiție

Horodniceanu, prins de radar cu 169 km/h

Horodniceanu, prins de radar cu 169 km/h. Procurorul Daniel Horodniceanu, vicepreședinte al CSM, a fost sancţionat în vara anului trecut, după ce a condus cu 169 km/h pe DN 2. S-a adresat instanţei, dar fără succes. Horodniceanu, prins de radar cu 169 km/h Procesul-verbal întocmit de poliţişti menţiona că automobilul condus de Horodniceanu fusese interceptat de radar pe DN 2, la kilometrul 211, între localităţile Haret şi Călimăneşti, pe 30 iulie anul trecut, la ora 15.10. Defapt.ro este un proiect independent, ne poți sprijini direcționând 3,5% din impozitul tău pe venit. Durează un minut, online În zona respectivă, limita de viteză admisă era de 100 km/h. Procurorul a fost sancţionat cu un simplu avertisment şi cu suspendarea dreptului de a conduce pe durata a 90 de zile. Daniel Horodniceanu s-a adresat Judecătoriei Panciu, solicitând anularea procesului-verbal de contravenţie, susţinând că viteza cu care conducea nu era cea consemnată de poliţişti. Citește și: După ce i-a amenințat pe polițiștii care l-au oprit în trafic, ex-șeful DIICOT Horodniceanu face și acuzații: A fost o scenetă înregistrată cu o cameră ascunsă, de natură să mă provoace Plângerea lui Horodniceanu a fost respinsă de judecători. Sentinţa a fost contestată de vicepreşedintele Consiliului Superior al Magistraturii, apelul său intrând pe rolul Tribunalului Vrancea. Această instanţă nu a stabilit încă primul termen de judecată, potrivit Ziarului de Iași.

PSD: depășirea pe linie continuă, permisă (sursa: Facebook/Poliția Română)
Politică

PSD: depășirea pe linie continuă, permisă

PSD: depășirea pe linie continuă, permisă. Mai mulţi deputaţi PSD au depus la Parlament un proiect prin care se propune permiterea şi nesancţionarea, în anumite condiţii, a manevrei autovehiculelor de depăşire pe linia continuă a "obstacolelor de orice natură oprite, staţionate sau care se deplasează cu o viteză mai mică de 30 km/h". PSD: depășirea pe linie continuă, permisă Propunerea legislativă, semnată de 36 deputaţi PSD, completează, în acest sens, articolul 45 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice. Defapt.ro este un proiect independent, ne poți sprijini direcționând 3,5% din impozitul tău pe venit. Durează un minut, online "Prin manevra de depăşire se poate încălca marcajul continuu, simplu sau dublu, care desparte sensurile de mers, pentru depăşirea obstacolelor de orice natură, oprite, staţionate sau care se deplasează cu viteză mai mică de 30 km/h, doar dacă vizibilitatea asupra drumului este asigurată pe o distanţă mai mare de 20 m, iar lăţimea drumului este de cel puţin 7 m", prevede proiectul. În termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei legi, Guvernul va modifica în mod corespunzător, prin hotărâre, regulamentul de aplicare a Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, mai prevede actul normativ. "Siguranţă, fluenţă şi normalitate" "Prevederile OUG 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, precum şi cele ale Regulamentului 4/2006 de aplicare a Ordonanţei generează în practică multiple probleme, astfel că, deşi scopul actului normativ se subsumează ideii de siguranţă, fluenţă şi normalitate în traficul rutier, în practică survin blocaje a căror justă soluţionare a impus şi impune modificări legislative. O astfel de situaţie este aceea în care conducătorul autovehiculului întâlneşte pe sensul său de mers un obstacol oprit, staţionat sau care se deplasează cu o viteză foarte mică, iar pentru depăşirea acestui obstacol este necesară încălcarea marcajului continuu simplu sau dublu care delimitează sensul opus, autovehiculul circulând, chiar şi parţial, pe sensul opus. În această speţă, conducătorul este sancţionat nediferenţiat pentru încălcarea marcajului continuu, fără a fi luate în considerare motivele care au determinat acţiunea", precizează, în expunerea de motive a proiectului, deputatul PSD Mihai Weber, în numele iniţiatorilor. "Vehicule cu tracţiune animală, animale, biciclişti" El mai arată că, "mai mult, cadrul normativ în vigoare nu îndepărtează natura perturbatoare a obstacolului, ci îngreunează fluiditatea traficului rutier, cauzând creşterea gradului de disconfort al conducătorului, dar şi o viteză medie comercială care are un impact negativ asupra activităţii operatorilor şi marilor transportatori". Citește și: Rareș Bogdan, audiat la DNA. Dar nu în dosarul șpăgilor de pe Otopeni, ci în cel al lui Pițurcă – Romarm "De aceea, iniţiativa propune permiterea şi nesancţionarea manevrei autovehiculelor de depăşire care presupune trecerea peste axa care separă sensurile de circulaţie pentru depăşirea obstacolelor de orice natură, oprite, sancţionate sau care se deplasează cu viteza de maxim 30 km/h - de exemplu: un copac căzut pe drum, un autovehicul avariat care ocupă o parte din carosabil, vehicule cu tracţiune animale, animale, biciclişti - în măsura în care sunt respectate condiţiile necesare pentru asigurarea siguranţei în trafic, dacă vizibilitatea asupra drumului este asigurată pe o distanţă mai mare de 20 m, iar lăţimea drumului este de cel puţin 7 m", se mai menţionează în document. Proiectul va intra mai întâi în dezbaterea Senatului, Camera Deputaţilor fiind for decizional.

Imagini extraordinare: adolescenta cu brațele replantate (sursa: Facebook/Vally Tudose)
Justiție

Imagini extraordinare: adolescenta cu brațele replantate

Imagini extraordinare: adolescenta cu brațele replantate. O echipă de medici de la Spitalul pentru Copii „Sfânta Maria” din Iaşi a reuşit, după 20 de ore petrecute în sala de operaţie, să replanteze braţele unei adolescente de 15 ani, una dintre victimele care se afla într-un autocar răsturnat la intrarea în municipiul Paşcani acum aproape două săptămâni. Imagini extraordinare: adolescenta cu brațele replantate "Se spune ca omul sfinteste locul!!!Alexia este intr-un loc binecuvantat,inconjurata de trei dintre supereroii ei,ai nostri,ai tarii....trei dintre cei mai fantastici,profesionisti si dedicati medici,care ne-au redat viata si ne-au asezat zambetul pe chip. Va multumim din suflet,din inima,din toata fiinta!!! Dr. Sidonia Susanu ,Dr.Daniela Botez,Dr. Bogdan Caba,Dr. Mara Popescu,Dr.Iannis Gardikiotis,Dr.Lavinia Ionescu", a scris pe Facebook mama adolescentei. Adolescenta de 15 ani este una dintre cele 35 de persoane care se aflau vineri noaptea într-un autocar cu artişti care se deplasa de la Botoşani spre un festival în judeţul Ialomiţa. La intrarea în municipiul Paşcani, autocarul s-a răsturnat. Un număr de 25 de persoane, dintre care 12 minori, au avut nevoie de îngrijiri medicale. Şaisprezece dintre victime au refuzat să fie aduse la spitalele din Iaşi, fiind tratate la Spitalul Paşcani. Citește și: Miracol de Crăciun: medicii au replantat brațele unei adolescente de 15 ani, victimă a unui accident de autocar la Pașcani (Iași) Alte şapte persoane, printre care două fete de 15 ani, au fost transportate la Spitalul Sfântul Spiridon şi la Spitalul Sf Maria. Una din fete a suferit în accident amputaţie totală de braţ stâng şi amputaţie parţială de braţ drept, traumatism cranio cerebral urmat de pierderea stării de conştienţă, plăgi contuze în partea dreaptă a feţei şi în regiunea fronto temporală dreaptă.

Elevii mici, mai târziu la școală (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Eveniment

Elevii mici, mai târziu la școală

Elevii mici, mai târziu la școală. Cursurile școlare ar putea începe mai târziu pentru elevii din învățământul primar. Elevii mici, mai târziu la școală O astfel de propunere va fi adresată Inspectoratului Școlar Județean (IȘJ) de către municipalitatea ieșeană. Primarul Mihai Chirica a declarat, ieri, că are o analiză preliminară privind traficul din oraș. Citește și: Rectificare bugetară: Guvernul a tăiat de la Educație și Sănătate, dar a dat bani pentru pensiile speciale de la Interne Potrivit acesteia, la orele de vârf, părinții care își duc copiii la școală au o influență majoră în circulația rutieră. Continuarea, în Ziarul de Iași.

Radarele Poliției triplează viteza în secunde (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Eveniment

Radarele Poliției triplează viteza în secunde

Radarele Poliției triplează viteza în secunde. Verificările metrologice ale aparatelor radar folosite de Poliția Rutieră par a fi făcute în bătaie de joc. Radarele Poliției triplează viteza în secunde Sancțiunea aplicată unui șofer pentru depășirea cu peste 80 km/h a vitezei legale în oraș a fost anulată. Asta, după ce judecătorii au remarcat că mașina acestuia a accelerat cu 75 km/h în doar două secunde. Citește și: Gradul de digitalizare al administrației publice centrale din România: 21%, la finalul anului 2020 – ministrul Digitalizării, Sebastian Burduja Un caz similar s-a aflat pe masa judecătorilor și acum o lună. Continuarea, în Ziarul de Iași.

DNA cercetează intervenții pentru permis săltat (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Eveniment

DNA cercetează intervenții pentru permis săltat

DNA cercetează intervenții pentru permis săltat. Cutremur în poliţia ieşeană. DNA cercetează intervenții pentru permis săltat Şeful din instituţie care răspunde de zona de sud a judeţului Iaşi, alături de un şef de post, sunt anchetaţi de către procurorii Direcţiei Naţionale Anticorupţie (DNA). Şeful secţiei, inspectorul principal de Poliţie Adrian Gorie, ar fi intervenit personal pentru ca unui patron de atelier auto din zonă, la care avea maşina în service, să nu îi fie luat permisul de conducere. Citește și: „Apetitul lui Putin pentru risc (în Ucraina) nu trebuie subestimat”, spune adjunctul CIA. Șeful spionajului militar SUA crede că se apropie o decizie majoră Săptămâna viitoare, şeful Secţiei 5 Răducăneni, cât şi şeful de post din Costuleni, au fost chemaţi la DNA în calitate de suspecţi pentru trafic de influenţă, abuz în serviciu şi fals intelectual. Continuarea, în Ziarul de Iaşi.

Ministrul Bode vrea elicoptere împotriva accidentelor (sursa: gov.ro)
Eveniment

Ministrul Bode vrea elicoptere împotriva accidentelor

Ministrul Bode vrea elicoptere împotriva accidentelor. Poliția Română vrea să cumpere două elicoptere și autospeciale în valoare de 60 milioane de euro pentru a reduce numărul de victime ale accidentelor rutiere. În România își pierd anual viața în accidente rutiere în jur de 1.700 de persoane, iar alte 8.200 sunt rănite grav. La nivelul Uniunii Europene mor anual în accidente rutiere în jur 42 de persoane la milionul de locuitori, în timp ce în România numărul de decese este dublu. Statisticile sumbre plasează România în topul țărilor cu risc rutier crescut. Ministrul Bode vrea elicoptere împotriva accidentelor Guvernul României, condus de Nicolae Ciucă, urmează să adopte un proiect de hotărâre care permite Poliției Române să facă achiziții în valoare de aproximativ 300 de milioane de lei, echivalentul a 60 de milioane de euro, pentru a reduce numărului de victime din accidente rutiere. Sub acest pretext, Poliția Română se va dotă cu două elicoptere: unul cu cu autonomie de 120 de minute, celălalt - de 240 de minute. Plus 200 de autospeciale 4x4, un hub satelitar și terminale VSAT. Banii vor fi alocați din fonduri europene nerambursabile și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Afacerilor Interne. Elicopterele vor monitoriza și gestiona traficul Uniunea Europeană și-a propus reducerea mortalității rutiere cu 50% până în 2030. Ministrul de Interne Lucian Bode susține că un prim demers în acest sens impune "achiziția unui elicopter cu o autonomie de zbor de cel puțin 120 minute". Elicopterul ar contribui în mod direct la întărirea capacității Poliției Române de monitorizare și gestionare a traficului rutier prin implementarea unui concept de acțiune integrată între efectivele de poliție dispuse la sol și o unitate aeriană de elicoptere. Ulterior, va fi achiziționat elicopterul cu autonomie de 240 de minute, care va fi dotat cu sisteme de supraveghere video și va fi utilizat în scop preventiv și de monitorizare a traficului rutier. Acest tip de elicopter va fi folosit și de alte structuri ale Poliției Române, cum ar fi structura de operațiuni speciale și structuri operative. Problemă de sănătate publică Ministrul de Interne, liberalul Lucian Bode, propune în Nota de Fundamentare a Hotărârii de Guvern ca decesul/rănirea gravă în accidente rutiere să fie considerată o problemă de sănătate publică. La fel ca probleme cardio-vasculare, cancer și atacuri cerebrale. Ministrul Lucian Bode îi atrage atenția premierului Nicolae Ciucă că „siguranța rutieră este o problemă gravă în România”, în ciuda unor îmbunătățiri recente. Citește și: Crimeea controlată de ruși, de unde se lansează multe avioane de luptă asupra Ucrainei, devine din ce în ce mai vulnerabilă la atacuri. Explozii puternice au distrus un aerodrom militar „Anual, în România îşi pierd viaţa anual peste 1.700 de persoane, iar alte 8.200 sunt rănite grav, fapt care ne plasează în topul țărilor cu risc rutier crescut, în anul 2020 România înregistrând 85 de morți la milionul de locuitori, cu mult peste media UE (42 de morți în accidente de circulație la un milion de locuitori)”, se menționează în Nota de Fundamentare. Principalele cauze generatoare de accidente rutiere grave sunt: indisciplina pietonală, cu o pondere de circa 21% din total, urmată îndeaproape de viteza excesivă (cca. 19%) și neacordarea priorității de trecere (circa 17%).

Axa rutieră Iași - Suceava, în pericol (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Eveniment

Axa rutieră Iași - Suceava, în pericol

Axa rutieră Iași - Suceava, în pericol. Lotul 3 al Axei Iași-Suceava: cursă și contracronometru, și cu obstacole serioase. Axa rutieră Iași - Suceava, în pericol Pentru deținătorul firmei câștigătoare e ca în povestea „Un ochi plânge, altul râde”. Obținerea contractului de modernizare a celor 40 km de drum înseamnă provocări uriașe. Citește și: Invadarea Ucrainei, susținută de mai puțini ruși decât pretinde Kremlinul. Bătrânii și angajații la stat, cei mai fervenți susținători ai războiului Cel puțin așa spune Giani Canschi cu referire la scumpirile în lanț și la lipsa unor materiale necesare în construcții. Continuarea, în Ziarul de Iași.

DeFapt.ro
Investigații jurnalistice, analize, știri la zi
Abonează-te
DeFapt.ro

Ultima oră

Ultima oră