După preluarea de către Budeanu, G4Media a renunțat la promisiunea de a nu lua bani de la partide
G4Media a renunțat complet la mențiunea din subsolul articolelor privind tipurile de publicitate pe care publicația nu le acceptă: bani de la partide în afara campaniilor electorale, bugete de la companii de tutun, alcool și pariuri. Odată cu relansarea grafică a site-ului, disclaimerul a dispărut, fără nicio explicație publică explicită. Tăpălagă și Pantazi se spală pe mâini Întrebați de Paginademedia.ro despre motivul eliminării acestei note, fondatorii G4Media, Dan Tăpălagă și Cristi Pantazi, au oferit același răspuns: „Pentru chestiuni legate de politica comercială se pronunţă managementul.” Citește și: Presa maghiară își bate joc de autostrada lui Umbrărescu, Focșani-Adjud: „Așa ceva numai în România se putea” În acest context, Radu Budeanu, noul proprietar al G4Media, a declarat pentru publicația citată: „Ne-am aliniat standardelor comerciale ale competitorilor noștri de la Digi, Adevărul, Ringier, HotNews. Într-o piață hipercompetitivă este ceva firesc să nu excludem domenii întregi, asta neînsemnând altceva decât că întâmpinăm 2026 precum toată piața, cu dorința de a avea clienți din toate sectoarele de business.”