sâmbătă 22 februarie
Login Abonează-te
DeFapt.ro

Etichetă: drumuri

6 articole
Eveniment

Director de la compania de drumuri, concediu medical de 31 de luni

Un director de la compania de drumuri Cluj (CNAIR), Eugen Cecan, a stat în concediu medical timp de 31 de luni, în ultimii șapte ani, arată Realitatea TV. Din 2022, el a fost aproape tot timpul în concediu medical, pentru a nu putea fi suspendat din funcție, după ce a fost trimis în judecată. Citește și: Salariile uriașe de la compania care va renova o vilă de protocol cu 56 de milioane de euro. Directoarea, numită de Dragnea, și-a secretizat salariul, dar are două vile și două BMW-uri Director de la compania de drumuri, concediu medical de 31 de luni Însă Cecan continua să-și încaseze salariul uriaș: în anul fiscal 2022 - despre care apar date în declarația de avere din 2023 - el a primit de la această companie 187.505 lei, adică ușor peste 15.000 de lei pe lună, net. Mai mult se poate constata că, în pofida concediilor medicale, salariul său a crescut constant: în anul fiscal 2021 a avut un venit salarial anual de la sucursala Cluj a CNAIR de 160.056. Până în 2020 el și-a secretizat salariul. „Directorul general al CNAIR Cluj, Eugen Cecan, a intrat în atenția presei locale după ce a avut contabilizate 477 de zile de concediu medical. Cecan ar fi adus foi de concediu pe rând de la mai mulți medici, cu diferite afecțiuni de care ar fi suferit. De la cardologie, până la neurologie și chiar și chirurgie (...) Eugen Cecan nu s-ar afla la prima abatere de acest fel. Colegii săi de la Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale susțin că acesta nu a fost la primul concediu medical prelungit. Între anii 2017-2019, când a fost din nou suspendat din funcție, directorul a stat în concediu medical 461 de zile. În total, în ultimii șapte ani, Cecan a avut concediu medical, plătit timp de trei ani. În total 938 de zile”, arată Realitatea TV. Cecan este acuzat că s-ar fi folosit de mai mulți angajați care ar fi lucrat la ferma familiei sale. Totul a început în anul 2022 când asupra lui Eugen Cecan a fost emis ordinul directorului CNAIR prin care era suspendat din funcție și trimitere în judecată pentru infracțiunea de delapidare. Numai că, la acel moment, ordinul de suspendare nu a intrat în vigoare, din cauza intrării lui Cecan în concediu medical. O decizie oficială de suspendare din funcție a fost luată în urmă cu o săptămână. Eugen Cecan ar fi trebuit să se prezinte la comisia medicală, dacă ar mai fi vrut să continue concediul, deoarece legea prevede efectuarea de analize medicale complexe, pentru prelungirea concediului medical sau intrarea în pensie de boală.

Eugen Cecan, director de la compania de drumuri, concediu medical de 31 de luni Foto: Realitatea.net
O comună, faliment din trei drumuri (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Economie

O comună, faliment din trei drumuri

O comună, faliment din trei drumuri. Salvat momentan de protestul magistraţilor, primarul comunei Schitu Duca mai are un răgaz nesperat să salveze patrimoniul comunei de la executare. O comună, faliment din trei drumuri Este o „grea moştenire” din mandatul trecut, de când, avea să constate Curtea de Conturi într-un raport pe care Primăria Schitu Duca îl contestă, „în bugetul de venituri şi cheltuieli al comunei aprobat pentru anul 2018 pentru obiectivele de investiţii în cauză nu au fost prevăzute şi aprobate surse de finanţare, respectiv credite de angajament şi credite bugetare”. Citește și: EXCLUSIV Tânăra gravidă moartă la Botoșani a primit în spital doar ser fiziologic, No-Spa și Algocalmin, deși sângera masiv și fătul murise. Șapte ore nu s-a mai ocupat nimeni de ea Este vorba de trei contracte de lucrări la tot atâtea drumuri locale, încheiate la începutul anului 2019 cu Conest. Costul modernizării celor trei drumuri – DC 53, pentru 2,4 milioane de lei, strada Principală din Poieni, 1,6 milioane de lei, şi strada Mănăstirii (DN 24 Poiana - Slobozia), 1,9 milioane de lei – însumează 5,9 milioane de lei. Continuarea, în Ziarul de Iași.

General american desființează ministerul lui Grindeanu Foto: Army.mil
Eveniment

General american desființează ministerul lui Grindeanu

Un general american în rezervă desființează ministerul lui Grindeanu: starea drumurilor defavorizează trupele NATO, dacă Rusia invadează România. Citește și: VIDEO Jandarmul care a bătut cu mâinile goale pe plajă la Costinești trei bărbați agresivi, propus pentru avansare de către public General american desființează ministerul lui Grindeanu „Cred că infrastructura din România este într-o stare jalnică, ca să fiu sincer. Este foarte greu să transporți lucruri în interiorul României. Drumurile și căile ferate nu vor ajuta forțele române sau cele NATO să se deplaseze rapid pentru a putea respinge un atac rusesc. Sau o vor face, dar cu costuri mari. E multă muncă în ceea ce privește șoselele și căile ferate pentru a permite deplasarea rapidă a vehiculelor grele”, a spus generalul Ben Hodges, într-un interviu pentru Digi 24. Foto: PSD Hodges a comandat trupele americane în Europa, între 2014 și 2018. El a participat la războiul din Irak, în calitate de șef al diviziei aeropurtate 101. Generalul Ben Hodges Foto: Facebook Hodges a mai indicat câteva domenii în care România trebuie să investească: „În primul rând, (România) nu are o apărare antiaeriană suficentă. Nimeni, nici măcar SUA, nu are suficiente rachete antiaeriene” „De ani de zile, îi încurajez pe colegii și prietenii mei din Marina militară română să investească în drone. Uitați-vă ce reușesc să facă ucrainenii cu astfel de drone. Cu niște bărci dirijate de la distanță sunt în stare să atace nave, să atace poduri. Astfel de sisteme navale sunt bune și la descoperirea minelor ori a submarinelor. Și sunt mult mai ieftine, nu ai cheltuieli mari cu ele. Cred că România ar trebui să se gândească foarte serios să investească în drone” „La final: producția de muniție. Cu toții suntem în urmă, inclusiv SUA, nu am mai produs muniții și acesta cred că este un domeniu în care România trebuie să investească -în producția de muniție, artilerie” Potrivit lui Hodges, marina românească nu este slabă, dar trebuie să își mărească nivelul de pregătire și să coopereze mai intens cu Turcia.

Dezinsecția în Ilfov, pe suprafață umflată (sursa: Facebook/Consiliul Județean Ilfov)
Investigații

Dezinsecția în Ilfov, pe suprafață "umflată"

Dezinsecția în Ilfov, pe suprafață "umflată". Consiliul Județean Ilfov, condus de liberalul Hubert Thuma, a repetat licitația pentru dezinsecție cu o valoare cuprinsă între minim 7,2 milioane euro și maxim 14,4 milioane. Defapt.ro este un proiect independent, ne poți sprijini direcționând 3,5% din impozitul tău pe venit. Durează un minut, online Defapt.ro a dezvăluit în exclusivitate faptul că în caietul de sarcini au fost incluse mai multe date eronate în baza cărora s-a calculat valoarea acordului-cadru. De exemplu, suprafața străzilor din județul Ilfov a fost mărită de 70 de ori. Mai mult, deși contractul prevede dezinsecția domeniului public al județului Ilfov, pentru a mări din pix suprafața (și, implicit, costurile) au fost incluse și proprietățile private, inclusiv groapa de gunoi deținută de Eco Sud. Ceea ce înseamnă că din banii publici se face dezinsecția pe terenurile companiilor private. Licitație anulată, apoi reluată Liberalul Hubert Thuma este președintele Consiliului Județean Ilfov, care are în subordine Serviciul Județean de Dezinsecție și Ecologizare Mediu Ilfov. Acest serviciu, condus de directorul Mara Nedelcu, a anunțat în iulie 2022 organizarea unei licitații pentru dezinsecție și larvicidare a domeniului public al județului Ilfov. Valoarea acordului-cadru pe o perioadă de patru ani a fost estimată la minim 7,2 milioane euro și maxim 14,4 milioane euro. Singura ofertă a fost depusă de asocierea dintre firmele Wasval și Atopum Invest. Oferta a fost declarată neconformă și licitația anulată. Firma Wasval a contestat decizia la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor, dar fără succes. Ulterior, în noiembrie 2022, licitația a fost reluată cu aceleași valori. Din datele publicate în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) rezultă că în fiecare din cei patru ani se va semna câte un contract subsecvent cu o valoare cuprinsă între 9,02 și 24,11 milioane lei. Și de această dată, la licitație s-a depus o singură ofertă. Tot din partea asocierii dintre firmele Wasval și Atopum Invest. De data aceasta, cu succes. Dezinsecția în Ilfov, pe suprafață "umflată" Valoarea acordului-cadru a fost stabilită pe baza suprafețelor domeniului public al județului Ilfov pe care urma să se facă dezinsecția. Atenție, nu domeniul privat. Astfel, în Caietul de Sarcini se menționează la capitolul „numărul de hectare terestru de tratat” că suprafața totală a drumurilor la nivelul județului Ilfov este de 24.379 hectare. Gropile de gunoi însumează 174 de hectare. Spațiile verzi, 374 de hectare. Iar suprafața lacurilor pe care urmează să se facă larvicidarea este de 5.107 hectare. Defapt.ro a dezvăluit că în cazul localității ilfovene Vidra, de exemplu, suprafața drumurilor a fost calculată la 1.729 hectare, echivalentul unui drum lat de zece metri și lung cât distanța de la București la Berlin. Distanța de pulverizare = 70 de metri Defapt.ro a solicitat Consiliului Județean Ilfov și Serviciului Județean de Dezinsecție și Ecologizare Mediu Ilfov (SJDEM) să explice cum au ajuns la asemenea suprafețe. Primul răspuns oficial a fost că „informațiile solicitate fac parte din Strategia de Contractare a autorității, prezentată Agenției Naționale pentru Achiziții Publice, document care nu este disponibil pentru ofertanți, în acest moment”. Ulterior, într-un alt răspuns, SJDEM a transmis că, de fapt, suprafețele drumurilor ar fi fost furnizate de autoritățile locale din județul Ilfov. Apoi au fost înmulțite cu distanța de pulverizare. Adică cu 70 de metri. Tot oficialii SJDEM au transmis cum au calculat suprafața în cazul drumurilor din Vidra. „Pentru localitatea Vidra care are o rețea de drumuri de 247,043 km: 247,043 x 1000 metri = 247.043 metri liniari x 70 de metri (distanța de pulverizare) = 17.293.010 mp : 10000 = 1729,301 hectare”, susține SJDEM. 70 de metri = inclusiv suprafețe private Din acest calcul rezultă că dezinsecția nu se mai face terestru, așa cum era menționat în Caietul de Sarcini, ci la o anumită înălțime față de nivelul „terestru”. Legat de această problemă, SJDEM a transmis că „aceste informații sunt elementare pentru orice operator DDD profesionist și nu este necesar a fi menționate într-o documentație de atribuire”. Mai mult, din acest calcul rezultă că de pe axul drumului substanța va fi pulverizată la o anumită înălțime pe o lățime de 70 de metri. Ceea ce înseamnă că substanța folosită la dezinsecție va ajunge și pe proprietățile private ale localnicilor și agenților economici, lucru nespecificat în caietul de sarcini. Adică, în curți, construcții, sere și terenuri arabile. Toate private. Județul Ilfov a cunoscut în ultimii ani o dezvoltare accelerată din punct de vedere imobiliar. În toate cele 40 de localități au fost construite mii de blocuri. Întrebați cum se va face dezinsecția în cazul străzilor cu blocuri, răspunsul SJDEM este surprinzător: „Metoda de calcul a dispersiei este aceeași ca și în cazul străzilor fără blocuri. Din experiența noastră anterioară, cunoaștem faptul că în localitățile din județul Ilfov nu s-au întâlnit blocuri de locuințe cu înălțimi mai mari decât majoritatea caselor situate pe drumurile publice”. Groapa de gunoi privată Vidra, devenită teren public Culmea, metoda de calcul pe care susține SJDEM că o folosește în cazul suprafețelor terestre nu o aplică și în cazul suprafețelor aferente gropilor de gunoi și a spațiilor verzi menționate în același tabel. De exemplu, Primăria Vidra a informat SJDEM că pe raza localității se află groapa de gunoi Vidra, administrată de Eco Sud, și platforma ecologică pentru compost vegetal cu o suprafață de 48 hectare. În acest caz, SJDEM nu a mai înmulțit suprafața cu 70 de metri distanța de pulverizare așa cum a făcut în cazul drumurilor. Mai mult, chiar dacă Primăria Vidra a menționat transmis către SJDEM că groapa de gunoi este administrată de companie Eco Sud, șefii SJDEM au inclus această suprafață în Caietul de Sarcini complet ilegal. De ce ilegal? Pentru că dezinsecția se face doar pe domeniul public, conform Caietului de Sarcini. Neregulatele gropi de gunoi Legat de această neregulă flagrantă, directorul Mara Nedelcu a transmis că metodologia de calcul a suprafețelor gropilor de gunoi este diferită pentru că adesea au forme neregulate. Totodată, spune directorul Mara Nedelcu, vina pentru includerea gropii de gunoi Vidra în Caietul de Sarcini aparține Primăriei Vidra: „Indicarea corectă a suprafeței de tratat este responsabilitatea exclsuivă a fiecărei entități locale, nu a subscrisului, întrucât SJDEM nu are în obiectul de activitate atribuții privind controlul și verificarea situațiilor”. În urma solicitării transmise de către Defapt.ro, Mara Nedelcu a verificat informațiile, deși erau menționate cu mult înainte în documentele oficiale. Motiv pentru care Primăria Vidra a venit cu o rectificare prin care o informa că într-adevăr groapa se află în administrare privată. Dar nu a mai modificat Caietul de Sarcini și nici valoarea minimă și maximă a contractului. Altă groapă, alt mister: Glina O altă groapă de gunoi, aceeași problemă: în Caietul de Sarcini se menționează că urmează să se facă dezinsecția pe o suprafață de 117 hectare aferentă gropii de gunoi din localitatea ilfoveană Popești Leordeni. Acolo se află groapa de gunoi Glina, administrată tot în regim privat de compania Ecorec, de aproape 20 de ani. Citește și: Justiția din România l-a ucis iar pe polițistul Bogdan Gigină, care-i deschidea calea în trafic ministrului de Interne: l-a achitat pe Gabriel Oprea. Dosarul se prescrie, oricum, în toamnă Dar, culmea, oficialii SJDEM nu știu cui aparține groapa de gunoi. Întrebați cine administrează groapa de gunoi din localitatea Popești Leordeni, oficialii SJDEM au transmis „informația privind administrarea excede competențelor legale ale SJDEM”. Cu toate acestea, oficialii SJDEM au avut grijă să prevadă banii necesari pentru dezinsecția acestei gropi de gunoi. Cu toate acestea, directorul Mara Nedelcu ne-a asigurat că „nu, nu se va face dezinsecție din bani publici pe proprietate privată”. Larvicidarea lacurilor, o enigmă SJDEM a prevăzut că larvicidarea, adică operațiunea de distrugere a larvelor, se va face pe o suprafață de 5.107 hectare luciu de apă, conform Caietului de Sarcini. Aceasta este suprafața totală a lacurilor din județul Ilfov. Nici în acest caz nu s-a aplicat coeficientul de înmulțire cu 70 metri așa cum s-a aplicat în cazul drumurilor. Mai mult, alocarea de bani pentru larvicidarea întregii suprafețe a luciului de apă este eronată. Pentru că Institutul Cantacuzino recomandă autorităților ca operațiunea de larvicidare să se facă doar în zonele de mal, în zonele de mică adâncime a apelor. Adică în jur de 10%-15% din suprafața fiecărui lac. Motivul: acolo se depun ouăle de țânțari din care rezultă larvele. Această recomandare mai are și rolul de a reduce poluarea apelor cu larvicid. Întrebați cum se face larvicidarea, subalternii liberalului Hubert Thuma nu au știu ce să răspundă. Dar au transmis că „fiecare ofertant va descrie în oferta tehnică propria concepție privind realizarea serviciilor de larvicidare”.

Tun uriaș pe dezinsecție la Ilfov (sursa: Facebook/Hubert Thuma)
Investigații

"Tun" uriaș pe dezinsecție la Ilfov

"Tun" uriaș pe dezinsecție la Ilfov. Liberalul Hubert Thuma, președintele Consiliului Județean Ilfov, pregătește un contract cuprins între 7,2 milioane euro și 14,4 milioane euro, după ce a crescut din pix rețeaua de drumuri aferentă celor 40 de localități ilfovene. Banii sunt prevăzuți pentru o licitație de dezinsecție și larvicidare la nivelul întregului județ. De exemplu, comuna Vidra, una din cele 40 de localități ilfovene, are (conform caietului de sarcini) o rețea de drumuri care însumează în total 1.729 hectare. Ceea ce înseamnă că lungimea drumurilor din Vidra ar trebui să fie de 1.729 kilometri (dacă luăm în calcul o lățime de zece metri a fiecărui drum). Cam cât distanța dintre București și Berlin. La polul opus se află localitatea Dărăști care, conform caietului de sarcini, are doar 210 hectare de drumuri, echivalentul a 210 kilometri de drum cu o lățime de zece metri. "Tun" uriaș pe dezinsecție la Ilfov Consiliul Județean Ilfov, sub conducerea liberalului Hubert Thuma, prin Serviciul Județean de Dezinsecție și Ecologizare Mediu Ilfov, și-a propus să facă dezinsecția și larcividarea întregului județ. În acest sens, a organizat o primă licitație în vara acestui an. Conform anunțului publicat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice, autoritățile ilfovene și-au arătat disponibilitatea de a plăti între 36 și 72 milioane lei, adică între 7,2 și 14,4 milioane euro, pentru achiziția de servicii de dezinsecție și larvicidare în baza unui acord cadrul încheiat pe patru ani. Din caietul de sarcini aflăm că firmele care își doresc contractul trebuie să aibă minim 15 angajați certificați în servicii de deratizatizare, dezinsecție și dezinfecție. Cei minim 15 angajați au la dispoziție doar patru zile pentru a face dezinsecția și larvicidarea întregului județ. Procedură care se repetă de patru ori pe an. Citește și: Putin, ultima încercare disperată de a recupera teren în Ucraina înainte de folosirea armelor nucleare: atragerea lui Lukașenko în război printr-un atac provocator pe teritoriul belarus În plus, autoritatea contractantă a mai cerut minim 30 de utilaje pentru cei 15 muncitori, inclusiv un utilaj de mare capacitate propulsat care să aibă capacitatea de „pulverizare de minim 50 metri pe verticală pentru zonele cu vegetație foarte înaltă”. Însă în județul Ilfov nu sunt zone cu o vegetație atât de înaltă. La solicitarea Defapt.ro, Serviciul Județean de Dezinsecție a justificat această cerință prin faptul că „s-a luat în considerare o înălțime de 20-30 m a vegetației cu asigurarea unui tratament în profunzime, tratament care poate fi asigurat prin utilizarea unui utilaj de o asemenea capacitate”. Mii de kilometri de drumuri în Vidra În caietul de sarcini este trecută lista cu suprafețele totale aferente celor 40 de localități ilfovene pentru care trebuie să se facă dezinsecția și larvicidare. Din documentul citat rezultă că dezinsecția exterioară trebuie făcută pe o suprafață de 24.927 hectare. Suprafață este compusă din drumuri, gropi de gunoi și spații verzi. Documentul menționează și cum se împarte întreaga suprafață de drumuri pe localități. Astfel, pentru comuna ilfoveană Vidra, se contractează dezinsecția pentru o rețea de drumuri care însumează în total 1.729 hectare. O suprafață exagerat de mare: dacă presupunem că fiecare drum comunal ar avea o lățime de zece metri, rezultă că în comuna Vidra se află o rețea de drumuri de 1.729 km. Adică distanța dintre București Berlin. Dar normele tehnice privind proiectarea, construirea și modernizarea drumurilor prevăd o lățime de trei metri pentru fiecare bandă de drum județean și drum comunal. Ceea ce înseamnă că, în 1.729 de hectare intră aproape 3.000 de kilometri de drumuri la Vidra, potrivit caietului de sarcini. Pe un sfert din comună, șosele Iar dacă am lua în calcul că fiecare drum comunal din Vidra ar avea lățimea unei autostrăzi, adică 26 de metri, reiese că Vidra, o comună din Ilfov, are o rețea de drumuri de 665 kilometri. Cât o autostradă între București și Oradea. Alte date statistice arată că suprafața totală a comunei Vidra este 71,01 kilometri pătrați. Adică, 7.101 hectare. Conform datelor din caietul de sarcini, drumurile din Vidra ar trebui să aibă 1.729 hectare. Ceea ce înseamnă că drumurile acoperă în jur de 25% din suprafața totală a localități. Am încercat să aflăm de la Primăria Vidra ce lungime au drumurile din comună, dar la numerele de telefon afișate pe site-ul primăriei nu a răspuns nimeni. Popești Leordeni, umflat de cinci ori Orașul Popești Leordeni, o altă localitate ilfoveană, aflată în sud-estul Bucureștiului, are 539 hectare de drumuri conform caietului de sarcini. Primarul orașului, Iacob Petre, nu știa suprafața totală a drumurilor din Popești Leordeni, dar ne-a spus să cerem datele de la inspectorul Bogdan Cernătescu. „Suprafața circulată o dăm de obicei în metri pătrați. Lățimea de 10 metri este enormă”, a spus inspectorul Cernătescu. Ulterior acesta ne-a transmis printr-un sms că suprafața totală a drumurilor asfaltate este de 390.244 metri pătrați. Adică, 39,2 hectare. În Popești Leordeni majoritatea drumurilor sunt asfaltate. Dar să supraestimăm și să presupunem că cu tot cu drumuri neasflatate întreaga suprafață ajunge la 100 de hectare. Ceea ce înseamnă că suprafața drumurilor menționată în caietul de sarcini a fost mărită artificial de cel puțin cinci ori. Acestea sunt doar două din cele 40 de localități ilfovene pentru care Serviciul Județean de Dezinsecție și Ecologizare Mediu Ilfov a calculate o rețea de drumuri de 24.379 hectare. Adică, 24.379 de kilometri de drumuri late de zece metri sau peste 9.000 de kilometri de autostrăzi. Asociere ciudată la prima licitație Serviciul Județean de Dezinsecție și Ecologizare Mediu Ilfov a primit o ofertă din partea asocierii dintre societățile Wasval și Atopum Invest. Firma Wasval este deținută în acte de Valentina Tudurachi, despre care Ziarul de Iași a scris că este soția unui fost șef din SRI Iași și cumnata controveratului pesedist Constantin Niță, fostul ministru al Energiei. Firma Wasval este reprezentată de Claudiu Tudurachi, fiul Valentinei Tudurachi, conform unor documente de la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor. Un control de la Antifraudă efectuat în anul 2015 a scos la iveală că firma familiei Tudurachi avea o datorie la stat de trei milioane de lei. Numele lui Claudiu Valentin Tudurachi apare și într-un dosar penal alături de Bogdan Cornel Popa, fostul director al Administrației Cimitirelor din cadrul Primăriei Capitalei și denunțător al primarului Sorin Oprescu. Bogdan Popa a fost condamnat definitiv la 11 ani și șase luni cu executare într-un alt dosar de corupție, dar a fugit în Italia. În urma emiterii mandatului internațional de arestare de către autoritățile Române, Bogdan Popa a fost arestat în Italia. Dar Curtea de Apel din Napoli l-a pus în libertate până se judecă cererea de extrădare. Hubert Thuma nu explică Serviciul Județean de Dezinsecție și Ecologizare Mediu Ilfov a fost nevoită să anuleze licitația controversată pentru că asocierea dintre firmele Wasval și Atopum Invest nu îndeplinea toate condițiile cerute în caietul de sarcini. Surse din cadrul CJ Ilfov susțin că reprezentanții celor două firme s-au încurcat în documente și nu au făcut dovada experienței similare. Motiv pentru care Serviciul Județean de Dezinsecție și Ecologizare Mediu Ilfov a anulat licitația. La începutul lunii noiembrie a.c., licitația pentru dezinsecție și larvicidare a fost reluată de Serviciul Județean de Dezinsecție și Ecologizare Mediu Ilfov fără a modica caietul de sarcini. Defapt.ro a încercat să obțină un punct de vedere de la liberalul Hubert Thuma, președintele Consiliului Județean Ilfov, dar acesta nu a răspuns nici la telefon, nici la mesaje ca să explice cum s-au calculate suprafele de drumuri, dar mai ales cum a ajuns Comuna Vidra să aibă o rețea de drumuri de 1.729 hectare. În urma refuzului de a comunica pe acest subiect, Defapt.ro a trimis o solicitare Consiliului Județean Ilfov pentru a clarifica suprafața drumurilor menționate în caietul de sarcini. Rămasă, deocamdată, fără răspuns.

Două funduri directoriale pe același scaun (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Eveniment

Două funduri directoriale pe același scaun

Două funduri directoriale pe același scaun. Fostul director al Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri a redevenit director. Două funduri directoriale pe același scaun Concediat în decembrie 2019, el a deschis acţiune în instanţă în penultima zi a anului. Astă-toamnă, a câştigat la Tribunalul Iaşi anularea deciziei de concediere, iar anul acesta, Curtea de Apel a întărit decizia de revenire pe funcţie şi de plată a drepturilor salariale care i se cuveneau. Citește și: Noua direcție a adevărului: distrugerea memoriei istorice românești Potrivit ultimei declaraţii de avere înregistrate de directorul (până în martie) DRDP, venitul anual în această funcţie, respectiv pentru anul 2020, s-a ridicat la 247 de mii de lei. Continuarea, în Ziarul de Iași.

DeFapt.ro
Investigații jurnalistice, analize, știri la zi
Abonează-te
DeFapt.ro

Ultima oră

Ultima oră