vineri 05 decembrie
Login Abonează-te
DeFapt.ro

Etichetă: curieri

2 articole
Eveniment

Cum se fac banii cu cutiile pentru pachetele firmelor de curierat

Rețelele de lockere pentru colete se extind rapid în marile orașe, transformând cutiile metalice în adevărate surse de profit. Cutiile de colete, noua afacere profitabilă Proprietarii de spații comerciale pot câștiga între 100 și 150 de euro lunar pentru găzduirea unui astfel de automat. Citește și: VIDEO Lupte de stradă foarte violente la Moscova, rușii sunt îngroziți de agresori Pentru firmele de curierat, lockerele aduc eficiență și reduc presiunea livrărilor door-to-door, iar pentru clienți – libertatea de a ridica pachetele oricând. La Iași, aceste „cutii de metal” devin tot mai vizibile, semn că livrările automate sunt un business în plină expansiune. Continuarea, în Ziarul de Iași

Cutiile de colete, noua afacere profitabilă (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Salubrizare, curierat și aprovizionare, restricții în București (sursa: Facebook/Stelian Bujduveanu)
Eveniment

Ce mașini pot fi interzise în București în intervalele 07.00-10.00 și 16.00-19.00. Amenzile, uriașe

Primarul general interimar al Capitalei, Stelian Bujduveanu, propune un proiect de hotărâre prin care circulația autovehiculelor de aprovizionare, curierat și salubrizare ar putea fi interzisă în intervalele orare 07:00 – 10:00 și 16:00 – 19:00. Scopul măsurii este reducerea traficului din orele de vârf cu peste 150.000 de vehicule, pentru a asigura un flux mai fluent pentru transportul public și deplasările esențiale ale bucureștenilor. Creștere explozivă a numărului de mașini în Capitală Stelian Bujduveanu a explicat că, în ultimul deceniu, numărul autoturismelor înmatriculate în București a crescut cu peste 40%, depășind 1,7 milioane de vehicule. Citește și: Nicușor Dan cere SRI să fie preocupat de corupție. Corupția, în noua Strategie de Securitate Națională La acestea se adaugă zilnic aproximativ 300.000 de mașini din județele limitrofe. „Orașul nu a fost proiectat pentru un asemenea volum de trafic. Rezultatul este vizibil: blocaje constante, poluare accentuată și timp pierdut zilnic”, a declarat edilul. Ce vehicule vor fi exceptate de la interdicție Proiectul, publicat pe site-ul Primăriei Municipiului București pentru dezbatere publică, prevede excepții pentru autovehiculele de urgență, ordine publică, intervenții tehnico-edilitare, deszăpezire și transport de materiale medicale sau produse vitale. Acestea vor putea circula în continuare indiferent de oră, pentru a nu afecta serviciile esențiale. Nerespectarea restricțiilor va fi sancționată cu amenzi cuprinse între 3.000 și 5.000 de lei. Bucureștiul, pe urmele altor orașe mari din țară Modelul propus urmează exemplul altor municipii precum Cluj-Napoca, Timișoara, Sibiu, Brașov, Craiova sau Constanța, unde intervalele orare pentru aprovizionare sunt deja reglementate. Bujduveanu a subliniat că proiectul urmărește să echilibreze mobilitatea urbană și să reducă presiunea asupra infrastructurii Capitalei. Potrivit acestuia, aproape 300.000 de mașini de marfă circulă zilnic prin București, contribuind semnificativ la ambuteiaje și la poluare.

DeFapt.ro
Investigații jurnalistice, analize, știri la zi
Abonează-te
DeFapt.ro

Ultima oră

Ultima oră