duminică 23 februarie
Login Abonează-te
DeFapt.ro

Etichetă: aeroflot

3 articole
Eveniment

Pasagerii Aeroflot au rămas fără filme

Efectul sancțiunilor occidentale împotriva regimului Putin: pasagerii companiei rusești Aeroflot au rămas fără filme, pe zborurile lungi din Rusia sau spre alte destinații. Urmare a acestor sancțiuni, compania avea deja o problemă cu piesele de schimb și era nevoită să-și canibalizeze propriile avioane. Pasagerii Aeroflot au rămas fără filme „Pasagerii Aeroflot au pierdut oportunitatea de a se conecta în timpul zborului la sistemele de streaming ale companiei, pentru a viziona filme sau a asculta muzică. Potrivit canalului de Telegram al transportatorului aerian, serviciul a devenit indisponibil din cauza «refuzului furnizorilor străini» de a-l oferi pe aeronavele A320/321 și Boeing 737. Compania aeriană are 100, respectiv 37 de astfel de aeronave - aceasta este aproape întreaga flotă a Aeroflot. Compania aeriană a dat asigurări că aceasta este o măsură temporară. «Lucrăm deja la o nouă soluție internă, pe care vom fi bucuroși să v-o prezentăm până în Anul Nou», se arată în mesajul Aeroflot. Între timp, pasagerii sunt invitați la o «detoxifiere digitală în timpul zborurilor din decembrie»”, relatează Meduza. Posterul filmului „Moscova nu crde în lacrimi” Posterul melodramei Evdokia Aeroflot își dezmembrează avioanele pentru piese de schimb În august, Reuters relata că companiile aeriene rusești, inclusiv transportatorul de stat Aeroflot, au început să-și dezmembreze avioanele pentru piese de schimb, în condițiile în care sancțiunile occidentale au blocat capacitatea rușilor a achiziționa altele din străinătate. About 50 Aeroflot aircraft are do not fly. (~25% of Aeroflot fleet) 25- cannibalized. Serviceable parts are removed and rearranged to other aircraft.18- are under maintenance and waiting for repair. But Aeroflot lacks many important spare partsLink - https://t.co/uBdnsLQqHZ— Special Kherson Cat ??? (@bayraktar_1love) November 18, 2022 Companiile au primit inclusiv indicații de la autorități să folosească o parte dintre avioane pentru piese pentru a se asigura că restul flotelor, formate din avioane produse în străinătate, pot continua să zboare, măcar până la sfârșitul lui 2025. Cel puţin un avion rusesc de tip Suhoi Superjet 100 şi un avion Airbus A350, ambele operate de Aeroflot, erau blocate la sol pentru a fi dezmembrate pentru piese de schimb, scria Reuters, care cita o sursă familiarizată cu situația. Aceasta a precizat că, în cazul avionului Airbus A350, este vorba de un aparat aproape nou. Citește și: ANALIZĂ Păcăliți de ucraineni și de hărțile vechi și depășite, rușii au obiceiul să tragă după ținte false și să se omoare între ei – Royal United Services Institute De asemenea, au început să fie scoase componente şi de pe câteva avioane de tip Boeing 737 şi Airbus A320 din flota Aeroflot, deoarece transportatorul are nevoie de mai multe piese de schimb pentru alte alte aparate Boeing 737 şi Airbus A320.

Pasagerii Aeroflot au rămas fără filme Foto: Twitter
Companiile aeriene ruseşti încep să îşi dezmembreze avioanele pentru piese de schimb Foto: Twitter
Eveniment

Companiile aeriene ruseşti încep dezmembreze avioanele

Companiile aeriene ruseşti încep să îşi dezmembreze avioanele pentru piese de schimb, acesta fiind efectul sancțiunilor impuse Rusiei după invadarea Ucrainei, scrie Reuters. Aceste măsuri sunt în linie cu sfaturile furnizate în luna iunie de guvernul rus companiilor aeriene pentru a utiliza o parte din avioane pentru piese şi a asigura astfel că restul avioanelor produse în străinătate vor continua să zboare, cel puţin până la finele lui 2025. Companiile aeriene ruseşti încep să îşi dezmembreze avioanele Cel puţin un avion rusesc de tip Sukhoi Superjet 100 şi un avion Airbus A350, ambele operate de Aeroflot, sunt în prezent blocate la sol unde sunt dezmembrate pentru piese de schimb, a declarat o sursă din apropierea acestui dosar. Aceasta a precizat că, în cazul avionului Airbus A350, este vorba de un aparat aproape nou. De asemenea, au început să fie scoase componente şi de pe câteva avioane de tip Boeing 737 şi Airbus A320 din flota Aeroflot, deoarece transportatorul are nevoie de mai multe piese de schimb pentru alte alte aparate Boeing 737 şi Airbus A320. #Russian company #Aeroflot has started dismantling foreign-made airliners for parts they can no longer buy abroad because of sanctions. According to Reuters, this measure should allow foreign-made planes to continue to fly until at least 2025. pic.twitter.com/UxQAPa0chm— NEXTA (@nexta_tv) August 9, 2022 Cea mai mare parte a avioanelor folosite de companiile aeriene ruseşti sunt aparate produse în Occident. Însă şi avioanele de pasageri Sukhoi Superjet asamblate în Rusia sunt dependente de componentele produse în străinătate. Sursa citată de Reuters susţine că un motor a fost deja scos de pe un avion Superjet pentru ca un alt aparat Superjet să poată zbura în continuare. Experţii subliniază că este ceva frecvent ca motoarele să fie schimbate de pe un avion pe altul, nefiind considerate echipamente care să fie parte din corpul aeronavei. Problema este că noile generaţii de avioane, precum A320neo, A350, Boeing 737 MAX şi Boeing 787, au o tehnologie care este îmbunătăţită în mod constant. În decurs de un an de la intrarea în vigoare a sancţiunilor, va fi o „provocare” să fie menţinute în serviciu aceste avioane moderne, chiar şi pentru inginerii ruşi foarte competenţi, susţin sursele occidentale. #TurkishAirlines: Two brand new #Airbus A350-900 aircraft, bearing registration TC-LGK & TC-LGL, have been delivered to Turkish Airlines. These airframes were earlier meant to be delivered to #Aeroflot, but the latter cannot receive them due to sanctions.#avgeeks #AvGeek pic.twitter.com/jyWvbl5xvu— Defence Insider (@defence_insider) August 2, 2022 Practica de a dezmembra un avion pentru ca alte avioane să poată zbura în continuare este în mod frecvent asociată cu dificultăţile financiare întâmpinate de o companie aeriană însă nu s-a întâmplat niciodată la o asemenea amploare precum cea prognozată că va avea loc în Rusia. 15% din avioanele Aeroflot rămân la sol Aproximativ 80% din flota Aeroflot constă din avioane Boeing şi Airbus. La finele anului trecut, compania aeriană rusească deţinea 134 de avioane Boeing şi 146 de arate Airbus, precum şi 80 de avioane ruseşti de tip Sukhoi Superjet-100. Potrivit calculelor Reuters, pe baza datelor furnizate de Flightradar24, aproximativ 50 de avioane Aeroflot, adică 15% din flota sa, nu au mai decolat începând de la finele lunii iulie. În plus, trei dintre cele şapte avioane de tip Airbus A350s operate de Aeroflot, inclusiv un avion care acum este dezmembrat pentru piese de schimb, nu au mai decolat de trei luni. Citește și: Relația dintre Rusia și SUA a intrat în faza „războiului rece” nuclear: Moscova nu va mai permite inspectorilor americani să verifice instalațiile atomice rusești Aeroflot a înregistrat o scădere de 22% a traficului în al doilea trimestru al acestui an.

În trei luni, Aeroflot va trebui să-și „canibalizeze” propriile avioane Foto: Facebook Aeroflot
Eveniment

Aeroflot trebui să-și „canibalizeze” propriile avioane

În trei luni, Aeroflot va trebui să-și „canibalizeze” propriile avioane, fiindcă nu va mai avea piese de schimb, scrie agenția de presă Bloomberg. Agenția descrie prăbușirea acestei companii, după ce Rusia a invadat Ucraina. Aeroflot reușise să se transforme dintr-o structură comunistă într-o companie aeronautică premiată. Acum, mai zboară în 13 țări, din 56, înainte de invazie. Maldive este ultima destinație în care Aeroflot a revenit. “The #sanctions imposed on the Russian Federation today have almost broken all logistics in our country. And we are forced to look for new logistics corridors.” ~ former Aeroflot CEO and transport minister Vitaly Savelyev https://t.co/nvcnQCIFrY #Ucraina #Ukraine #war #economy— The Ghost of Dr Carl Jensen (@Cecalli_Helper) May 22, 2022 Aeroflot va trebui să-și „canibalizeze” propriile avioane „Marea majoritate a celor peste 350 de avioane ale grupului sunt modele Airbus sau Boeing și se profilează un deficit de piese în creștere. Specialiștii (...) estimează că companiile aeriene ruse au rezerve pentru trei luni și apoi ar putea începe să canibalizeze propriile avioane pentru piese. Rusia ar putea avea nevoie de jumătate din avioanele sale pentru piese de schimb, arată și publicația Kommersant. Înlocuirea importurilor cu avioane de pasageri construite în Rusia, propunere susținută de Putin încă de la primul mandat, nu poate compensa deficitul. Sukhoi Superjet, care a avut două accidente mortale în ultimul deceniu, se bazează pe un motor realizat în parteneriat cu Safran SA din Franța. Termenul pentru producția în masă a Irkut MC-21 a fost amânat cu circa doi ani, deoarece urmează să se aprovizioneze cu piese produse intern, a declarat viceprim-ministrul Iuri Borisov la televiziunea de stat”, arată Bloomberg. ⚡️State-owned "Aeroflot", Russia’s largest airline, "Ural Airlines" and "Rossiya Airlines" will now be unable to sell their unused, lucrative landing slots at #UK airports – preventing #Russia from cashing in on an estimated £50 million.https://t.co/yuj8hqyM5h— NEXTA (@nexta_tv) May 19, 2022 Rusia speră să relanseze producția de Tu-214, un avion definit de experți drept „necompetitiv” și care a livrat doar cinci aparate în ultimii cinci ani. Citește și: Șeful DNA, atac indirect la Kovesi: „În perioada 2015 – 2019 DNA a pierdut sesizări de la cetăţeni”. Plus: explicații despre fuga din țară a inculpaților Aeroflot nu și-a publicat rezultatele financiare la finalul primului trimestru din 2022.

DeFapt.ro
Investigații jurnalistice, analize, știri la zi
Abonează-te
DeFapt.ro

Ultima oră

Ultima oră