vineri 05 decembrie
Login Abonează-te
DeFapt.ro

Etichetă: a7

24 articole
Eveniment

FOTO Grindeanu, în ghete Zegna de 1.250 de euro la inaugurarea A7 (14 km) între Pietroasele și Buzău

La evenimentul de deschidere a circulației pe 14 km din autostrada A7 (Pietroasele-Buzău) a participat și Sorin Grindeanu, președintele PSD și al Camerei Deputaților. Numai ghetele lui Grindeanu costă 1.250 de euro. Ghete Zegna de 6.400 de lei "De astăzi se circulă pe autostradă de la București la Focșani, pe o distanță de aproximativ 200 km (#A3 şi #A7)! S-a dat undă verde pentru circulația și pe ultimii 14 km ai tronsonului Ploiești- Buzău (parte a A7), între Pietroasele și Buzău.", a scris Grindeanu, joi, pe pagina sa de Facebook. Citește și: Două sondaje publicate azi o dau pe Anca Alexandrescu la 19%, în marja de eroare față de locul II Mai multe fotografii făcute la fața locului arată că Grindeanu purta în picioare ghete ale unei mărci foarte scumpe. Ghetele Zegna ale lui Sorin Grindeanu (sursa: Facebook/Podul) Este vorba de Zegna, iar modelul ales de șeful PSD este acesta. Pe site-ul Zegna, acest model de încălțăminte are prețul de 1.250 de euro. Ghetele Zegna purtate de Sorin Grindeanu costă 1.250 de euro (sursa: zegna.com)

Grindeanu, în ghete Zegna de 1.250 de euro la inaugurarea unei bucățele din A7 (sursa: Facebook/Podul)
Ceață densă pe autostrăzile A3 și A7 (sursa: Pexels/Markus Spiske)
Eveniment

Ceață groasă, cu vizibilitate sub 150 m, pe A3, A7 și șosele din patru județe duminică seară

Centrul Infotrafic din cadrul Inspectoratului General al Poliției Române (IGPR) a anunțat, duminică seară, că ceața afectează circulația rutieră pe mai multe tronsoane ale autostrăzilor A3 București – Ploiești și A7 Ploiești – Buzău, unde vizibilitatea scade sub 150 de metri. Ceață și pe drumurile din mai multe județe din țară Potrivit informațiilor transmise de Centrul Infotrafic, condiții de vizibilitate redusă sub 200 de metri, iar izolat chiar sub 50 de metri, se înregistrează și pe mai multe artere rutiere din Constanța, Iași, Tulcea și Vaslui. Citește și: Polițistul Ene, acum judecător la CSM, o atacă pe Oana Gheorghiu: „Incitare la ura de clasă” Autoritățile recomandă conducătorilor auto să adopte o viteză adaptată condițiilor de trafic, să mărească distanța de siguranță între vehicule, să folosească luminile de întâlnire și ceață corespunzător, precum și să evite oprirea pe benzile de circulație sau pe banda de urgență. „Recomandăm reducerea vitezei, mărirea distanţei între vehicule, folosirea corespunzătoare a luminilor şi evitarea opririi pe benzile de circulaţie sau pe banda de urgenţă!”, a transmis Centrul Infotrafic.

La final de noiembrie s-ar putea circula de la București la Focșani pe autostradă Foto: Facebook Cristian Pistol
Eveniment

La final de noiembrie s-ar putea circula de la București la Focșani pe autostradă - director CNAIR

La final de noiembrie s-ar putea circula de la București la Focșani pe autostradă, susține directorul CNAIR Cristian Pistol. El susține că spre sfârșitul lunii viitoare ar putea fi finalizat lotul Pietroasele – Municipiul Buzău al autostrăzii Ploieşti – Buzău. Citește și: Va permite România survolul avionului lui Putin, spre Budapesta? Precedente și rute alternative La final de noiembrie s-ar putea circula de la București la Focșani pe autostradă  „Ritm de lucru bun pe șantierul lotului 3 (#Pietroasele - #Municipiul Buzău) al autostrăzii Ploiești-Buzău! Asocierea de constructori turci Nurol - Makyol este mobilizată în șantier cu 360 de muncitori și 239 de utilaje.   Progresul fizic pe acest lot de autostradă, este de 85%.   În acest ritm de lucru, estimez că la sfârșitul lunii noiembrie vom da în trafic și cei 13,9 km ai acestui lot, astfel încât să putem circula neîntrerupt în regim de autostradă de la București la Focșani.   Contractul are o valoare de 1,093 miliarde lei (fără TVA), iar finanțarea este asigurată prin PNRR”, a scris Pistol pe Facebook. Lotul 2 Mizil – Pietroasele a fost dat în circulație vineri.    „Odată cu finalizarea lotului 3 Pietroasele – Buzău (13,9 km – n. r.), estimată pentru sfârşitul lunii noiembrie, vom avea 200 km de autostradă continuă între Bucureşti şi Focşani.   Iar până la sfârşitul anului, prin deschiderea celor 50 km între Focşani şi Adjud, vom putea circula pe 250 km de autostradă modernă, de la Bucureşti la Adjud.   Această realizare reprezintă un nou pas concret în modernizarea infrastructurii de transport şi în creşterea conectivităţii regionale, contribuind la dezvoltarea economică durabilă a României”, a scris recent și ministrul Transporturilor, Ciprian Șerban. 

Joncțiunea dintre Autostrada A7 și Autostrada A8 crește deja prețurile construcțiilor industriale (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Economie

Joncțiunea dintre Autostrada A7 și Autostrada A8 crește deja prețurile construcțiilor industriale

O hală industrială situată în Pașcani, județul Iași, este scoasă la vânzare pentru suma de 4,1 milioane de euro. La câțiva km de turbionul A7-A8 Proprietatea a funcționat anterior ca fabrică de confecții și poartă însemnele companiei Ștefi Tex SRL, un jucător activ de peste 22 de ani în industria textilă, cu sediul în Suceava și punct de lucru în Iași. Anul trecut, firma a înregistrat o cifră de afaceri de peste 19 milioane lei și aproape 200 de angajați. Citește și: EXCLUSIV Comandantul Spitalului Militar, unde DNA face percheziții, se ponta din Sharm El-Sheikh. Fraude cu fonduri europene, atribuții delegate Hala este amplasată strategic, la doar șase km de viitorul nod rutier al Autostrăzii A7, beneficiind de acces rapid la infrastructura rutieră și feroviară. Proprietatea se află în apropierea căii ferate, cu rampă de încărcare situată la numai 100 de metri, ceea ce o face ideală pentru activități de producție, depozitare logistică sau investiții în reconversie industrială. Continuarea, în Ziarul de Iași.

Promisiunea lui Grindeanu, că în 2025 se vor inaugura „minimum” 200 km de autostradă, spulberată Foto: captură video
Eveniment

Promisiunea lui Grindeanu, că în 2025 se vor inaugura „minimum” 200 km de autostradă, spulberată

Promisiunea lui Sorin Grindeanu, că în 2025 se vor inaugura „minimum” 200 km de autostradă, este spulberată: „cu chiu, cu vai” vor fi 83,54 km, arată Asociația Pro Infrastructura.  În martie 2025, fostul ministru al Transporturilor afirma, la Antena 3: „Dacă s-ar alinia planetele, am putea ajunge la 300 km în 2025, dar minimum 200 km sunt realizabili. Atunci spun că un an normal ne-ar aduce în jur de 250 km de autostradă și drum expres dați în circulație anul acesta, ceea ce sigur reprezintă un record”.  Citește și: Banca de stat Eximbank are credite neperformante de miliarde lei, acordate de politrucii din CIFGA Asociația Pro Infrastructura a scris, pe Facebook, că vineri s-ar putea deschide un nou tronson de autostradă, Mizil-Buzău, dar „bătaia de joc ține până în ultima clipă”.  Promisiunea lui Grindeanu, că în 2025 se vor inaugura „minimum” 200 km de autostradă, spulberată „Autostrada A7 Mizil-Buzău se deschide vineri dar bătaia de joc ține până în ultima clipă! Vineri, 17 octombrie, probabil după ora 15:00, se va deschide circulația pe cei 28,35 kilometri ai lotului 2 al Autostrăzii A7 Ploiești-Buzău.   Dar la noi niciodată nu este așa simplu: în loc să se dea drumul la trafic complet pe autostradă până în nodul trifoi A7-DN2 aflat pe lotul vecin, executat de Nurol, doar încărcarea spre București se face prin acest punct. În schimb, șoferii care vin dinspre Ploiești trebuie să iasă de pe A7 la km 47, pe DJ203G, și să intre prin Stâlpu ori prin Pietrosu/Costești și Spătaru, în loc să evite complet aceste localități!   Nivelul de incompetență și delăsare este absolut inacceptabil. Grija față de cetățenii care le plătesc salariile responsabililor din CNAIR și MT este ca și inexistentă. Au avut timp berechet să se asigure că Nurol termină în timp util breteaua necesară astfel încât să fie folosit și sensul de descărcare pe cei câțiva kilometri de pe lotul turcilor, până în nodul dintre A7 și DN2, nu doar cel de încărcare.   Mai mult, așa era planul de inaugurare înainte să avem bâlbele bulgarilor de la Trace de pe cele 3 structuri unde au greșit nu doar sudurile inițiale, ci la podul peste pârâul Sărata au dat de gard inclusiv cu soluția de remediere!   Lăsând la o parte greșelile impardonabile repetate ale constructorului Trace, indolența, incompetența și fuga de răspundere ale oficialilor CNAIR și ale celor din Ministerul Transporturilor, în frunte cu șeful Pistol, respectiv miniștrii Grindeanu și Șerban și secretarului de stat Scrioșteanu, sunt strigătoare la cer.   După promisiunile fanteziste ale lui Grindeanu, Scrioșteanu și Pistol din 2024 când se băteau cu pumnul în piept că vom circula pe aici cel târziu în septembrie 2024, acum nu sunt în stare nici măcar să deschidă cum trebuie autostrada!   Singura consolare este că turcii de la Nurol pot termina breteaua din nodul A7-DN2 necesară pentru fluxul de trafic sud->nord într-o săptămână-două și restul din cei aproape 14 kilometri ai A7 care ocolesc Buzăul spre sfârșitul lunii noiembrie.   La nord de Focșani, vom vedea dacă UMB reușește în decembrie doar Tișița-Adjud sau va livra și Focșani-Tișița.   Contractul pentru cei 28,35 kilometri a fost semnat cu asocierea româno-bulgară Coni-Trace în 07.06.2022 pe 1,25 miliarde lei fără TVA și prevede 20 de luni de execuție directă, fără perioadă de proiectare. Ordinul de începere a fost dat în 11.08.2022 și antreprenorii au primit o extensie de vreo 6 luni, justificată de materialul inutilizabil din gropile de împrumut. Deci întârziere de un an față de termenul contractual de finalizare ajustat, octombrie 2024.   Cu chiu cu vai, rețeaua românească de autostrăzi și drumuri expres aflate în exploatare ajunge așadar la 1353,4 kilometri, din care 83,54 kilometri au fost inaugurați în 2025”, a scris Pro Infrastructura. 

Cămin de bătrâni, obstacol pentru A7 (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Eveniment

Autostrada A7, un nou obstacol: un cămin de bătrâni este prea aproape de asfalt

Cămin de bătrâni, obstacol pentru A7. Autostrada A7 riscă să se împotmolească la Pașcani, din cauza unui proces aflat pe rolul Înaltei Curți de Casație și Justiție. Cămin de bătrâni, obstacol pentru A7 O fundație care administrează un cămin de bătrâni din zona Gâștești a obținut inițial exproprierea clădirii, însă Curtea de Apel Iași a declarat nelegal Acordul de mediu, considerând că a fost realizat superficial. Citește și: Cât a plătit ministrul Miruță pe coșul de produse pe care Ciolacu a dat 93,50 lei în octombrie 2023 Capătul temporar al A7 la Pașcani depinde acum de hotărârea instanței supreme, nu de inginerii de pe șantier. Lucrările la Autostrada Moldovei ocolesc momentan acest tronson, așteptând decizia care va influența pasajul peste Drumul European 28A. Continuarea, în Ziarul de Iași

Autostrăzile A7 și A8, finanțare militară (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Economie

Autostrăzile A7 și A8 se mai pot finanța doar din fonduri militare sau intră în hibernare

Autostrăzile A7 și A8, finanțare militară: la Iași a avut loc o reuniune dedicată proiectelor de autostrăzi din nordul Moldovei, care a adunat la aceeași masă reprezentanți ai autorităților locale și naționale. Autostrăzile A7 și A8, finanțare militară Ministrul Transporturilor, Ciprian Șerban, respectiv cel al Investițiilor și Proiectelor Europene, Dragoș Pîslaru, nu au ajuns la conferință din cauza unei ședințe de Guvern programate la București. Citește și: Incredibila sinecură oferită electricianului PSD Dumitru Chiriță, cel mai controversat șef al ANRE Evenimentul a fost marcat, totuși, de participarea a doi secretari de stat de la Transporturi, care au primit direct nemulțumirile exprimate de participanți. La discuții au fost prezenți și reprezentanții CNAIR și CNIR, directorul general al Agenției de Dezvoltare Regională Nord-Est, parlamentari de la aproape toate partidele (cu excepția PNL, POT și SOS România), precum și reprezentanți ai administrației locale – câte un viceprimar și un vicepreședinte de consiliu. Continuarea, în Ziarul de Iași.

Budăi amenință guvernul din cauza autostrăzilor (sursa: Facebook/Marius Constantin Budai)
Eveniment

Budăi (PSD) amenință Guvernul cu moțiune de cenzură din cauza A7 și A8

Budăi amenință guvernul din cauza autostrăzilor. Deputatul social-democrat Marius Budăi a declarat că parlamentarii din județele Moldovei ar trebui să voteze o viitoare moțiune de cenzură dacă lucrările la autostrăzile A7 și A8 vor fi sistate. Budăi amenință guvernul din cauza autostrăzilor Mesajul a fost transmis duminică, printr-o postare pe Facebook, în care fostul ministru al Muncii îi solicită premierului Ilie Bolojan să ofere clarificări publice privind stadiul și continuarea investițiilor în infrastructura rutieră din Moldova. Citește și: Descoperire majoră: cercetătorii au identificat cauza virală a unui cancer răspândit la nivel global Budăi subliniază că Moldova nu poate fi tratată „la și altele” și că România trebuie dezvoltată echilibrat în toate regiunile. El a criticat atitudinea unui parlamentar de la USR, care, în loc să sprijine proiectele de infrastructură, ar prefera „atacul politic”. Solicitarea către parlamentarii din Moldova În contextul discuțiilor din interiorul guvernului privind continuarea și prioritizarea lucrărilor la autostrăzile A7 și A8, Marius Budăi face apel la unitatea parlamentarilor din regiune. „Trebuie să comunicăm public susținerea noastră pentru aceste proiecte vitale, să cerem clarificarea continuării lucrărilor, iar dacă răspunsul nu este satisfăcător, să votăm următoarea moțiune de cenzură împotriva guvernului”, a afirmat Budăi.

Autostrada A7, vizibilă pe Google Maps (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Eveniment

Autostrada A7, realizată integral de la Pașcani la București. Pe Google Maps

Autostrada A7, vizibilă pe Google Maps. Autostrada A7 poate fi urmărită acum integral, de la Pașcani la București, pe Google Maps, care a actualizat recent imaginile din aplicație. Autostrada A7, vizibilă pe Google Maps Chiar dacă în teren lucrările sunt finalizate doar până la Focșani, traseul complet al Autostrăzii Moldovei este vizibil în întregime, inclusiv porțiunile aflate încă în construcție. Citește și: Schimbare radicală la emiterea cărții electronice de identitate, după nenumărate critici Utilizatorii pot explora traseul de la nordul municipiului Pașcani până la Ploiești, observând viitoarele poduri, viaducte și noduri rutiere. Google Maps arată și intersecțiile frecvente ale A7 cu DN2/E85, drum de-a lungul căruia se desfășoară lucrările. Continuarea, în Ziarul de Iași

Autostrada A7 distruge drumurile județene ieșene (sursa: Facebook/Cristian Pistol)
Eveniment

Autostrada A7 distruge drumurile județene din Iași: basculantele de mare tonaj, prea grele

Autostrada A7 distruge drumurile județene ieșene, atrage atenția Costel Alexe, președintele Consiliului Județean Iași. Cauza: traficul intens al vehiculelor de mare tonaj implicate în lucrările la Autostrada A7. Autostrada A7 distruge drumurile județene ieșene „Deși echipele noastre efectuează frecvent controale și folosesc cântare pentru verificarea tonajului, transportatorii depășesc în mod constant limitele legale. Citește și: Statul mai are de recuperat, după jaful de la Bancorex și Banca Agricolă, aproape 2,1 miliarde USD Orice investiție în refacerea drumurilor ar însemna risipirea unor fonduri pe care, oricum, nu le avem,” a declarat Costel Alexe. Totuși, acesta a precizat că autoritățile locale vor încerca să remedieze situația în cursul anului viitor, odată cu finalizarea tronsonului Autostrăzii Moldovei până la Pașcani. Continuarea, în Ziarul de Iași.

Autostrăzile A7, A8, vitale pentru România, spune Nicușor Dan (sursa: Inquam Photos/George Călin)
Economie

Autostrăzile A7 și A8, esențiale pentru dezvoltarea estului României, spune Nicușor Dan

Autostrăzile A7, A8, vitale pentru România: Nicușor Dan a prezentat o viziune strategică pentru dezvoltarea municipiului Iași și a întregii regiuni de nord-est a României. Autostrăzile A7, A8, vitale pentru România Candidatul consideră că autostrăzile A7 și A8 nu sunt în competiție, ci reprezintă componente complementare ale unei rețele vitale pentru scoaterea Moldovei din izolare economică și logistică. Citește și: VIDEO Un troll rus bagă milioane de dolari în cota lui George Simion de pe Polymarket Nicușor Dan subliniază că Iașiul are potențialul de a deveni un veritabil hub regional european, cu un rol esențial în reconstrucția Ucrainei și în procesul de integrare europeană a Republicii Moldova. Printre prioritățile identificate pentru regiune se numără investițiile în infrastructură, sistemul de sănătate, educație și o administrație eficientă. „Moldova nu cere privilegii, ci echitate”, afirmă candidatul, care pune accent pe forța academică a universităților din Iași și susține ideea unei regionalizări autentice. În viziunea sa, zona de nord-est a țării trebuie să fie privită nu ca o periferie, ci ca un motor de dezvoltare economică și socială pentru România. Continuarea, în Ziarul de Iași.

Eșecul autostrăzilor promise de Grindeanu Foto: Captură video
Eveniment

Eșecul autostrăzilor promise de Grindeanu

Eșecul autostrăzilor promise de Grindeanu, arată monitorizarea Asociației Pro Infrastructură din ultimele trei zile: „Nimic pe Sibiu-Pitești”, „Doar 10 kilometri pe A7 Ploiești-Mizil, poate”, la fel tronsonul A7 Mizil-Buzău, unde teremenul contractual de finalizare este deja depășit. Citește și: EXCLUSIV Dronele Watchkeeper X contractate de MApN cu Elbit pentru 2025 nu mai ajung în România: compania israeliană a invocat războiul din Gaza, „eveniment de forță majoră” Eșecul autostrăzilor promise de Grindeanu Ce arată Asociația Pro Infrastructură despre starea lucrărilor la autostrăzi: „Nimic pe Sibiu-Pitești 5 în 2024, în ciuda ultimelor promisiuni (...) Chiar dacă politicienii, în frunte cu ministrul Grindeanu, încă promit că vom avea o inaugurare parțială, în teren se vede cu totul altceva pentru că antreprenorul WeBuild este în continuare în dispute aprinse cu CNAIR și MT la podul suspendat de la Brăila”. Termenul contractual este însă abia în septembrie 2025. Drumul Expres Craiova-Pitești: „Când ajungem până la A1 și legăm Cetatea Băniei de Pitești și Capitală? Dacă iarna este blândă, dacă antreprenorul UMB revine repede pe șantier după Sărbători și trage tare, primăvara 2025 este un termen perfect fezabil”. „Doar 10 kilometri pe A7 Ploiești-Mizil în 2024, poate. În ciuda promisiunilor ministrului Grindeanu și ale premierului Ciolacu chiar de săptămâna trecută, nu vom circula în 2024 pe toți cei 21 de kilometri dintre Ploiești (Autostrada A3/Dumbrava) și Mizil. Termenul contractual de finalizare, octombrie 2024, este evident depășit. „Nimic în 2024 pe Autostrada A7 Mizil-Buzău Vest. În ciuda promisiunilor ministrului Grindeanu și ale premierului Ciolacu chiar de săptămâna trecută, nu vom circula în 2024 pe cei 28,35 kilometri dintre Mizil și Buzău Vest (Stâlpu/Spătaru). Termenul contractual de finalizare, octombrie 2024, este evident depășit”. Dezastru pe căile ferate Asociația a monitorizat și evoluția lucrărilor la căile ferate. „Magistrala M300 Brașov-Apața, de la nimic spre dezolant și dezghețat. La final de august, CFR a raportat un progres fizic de 31,71% pe contractul loturilor 1 și 3 de pe Brașov-Sighișoara semnat cu asocierea RailWorks (Alstom, Aktor și Arcada) în martie 2020 cu ordin de începere dat o lună mai târziu. 84 de kilometri de cale ferată, 3,2 miliarde lei fără TVA, 4 ani termen de execuție”, scrie Asociația. „Magistrala M300 Cața-Sighișoara, în aceeași notă ca lotul dinspre Brașov”, arată Pro Infrastructură într-o altă postare.

Autostrada Târgu-Mureș-Iași a fost sabotată spune șeful camerei de comerț Iași Foto: politicmedia.ro
Politică

Autostrada Târgu Mureș-Iași a fost sabotată

Autostrada Târgu Mureș-Iași, denumită oficial A8, a fost sabotată și nu va fi gata nici în 2030, spune președintele Camerei de Comerţ şi Industrie (CCI) Iaşi, Paul Butnariu. El a afirmat și că autostrada A7 - care leagă București de Iași - este „ineficientă economic” fără autostrada A8. Citește și: Încă o idee a lui Boloș, strecurată într-o ordonanță de urgență: nu-ți poți vinde casa sau terenul dacă ai fie și un leu datorie la stat Autostrada Târgu Mureș-Iași a fost sabotată „În ceea ce priveşte A8 a existat un sabotaj din punctul de vedere al prioritizării autostrăzilor în raport cu alte cheltuieli. O fi supărătoare realitatea pentru unii, dar ăsta este adevărul. Studiul de fezabilitate pentru A8 a fost demarat înainte de a fi începută A7, dar au apărut blocaje. O spun răspicat: autostrada A7 fără A8 este ineficientă economic”, a afirmat Butnariu, citat de news.ro. Potrivit lui Butnariu, pe A8 există mai multe loturi ce trebuie scoase la licitaţie, dar lucrurile întârzie. „Sunt întârzieri ba cu şase luni, după care se mai amână cu patru luni, apoi apar încă două. Vorbim aici la Camera de Comerţ de vreo 25 de ani despre această autostradă. Convingerea noastră este că nu s-a vrut să se facă. Am avut nu ştiu câte argumente de-a lungul timpului să nu se facă A8. Ba că vor veni ungurii pe A8, ba că vin ruşii. De la Iaşi până la Oradea treci prin 125 de localităţi. Ce facem cu transportatorii din Iaşi sau din Republica Moldova care au de ajuns cu marfa în Europa? Ai nevoie de doi şoferi de la Iaşi la Oradea, îţi trebuie pauză, unde mai pui uzura maşinii. Suntem aici în Moldova într-un pol al sărăciei şi trebuie rezolvat acest lucru. Trebuie pusă presiune în continuare pentru a se face licitaţiile, apoi va trebui pusă presiune pe constructor”, a mai declarat şeful Camerei de Comerţ din Iaşi. Paul Butnariu susţine că există două versiuni privind momentul finalizării A8, dar că varianta probabilă este după 2030. „Unii spun că va fi gata înainte de 2030, dar varianta realistă este că va fi terminată după 2030. Totul depinde de cine va fi la Ministerul Transporturilor, dar şi de presiunile care vor exista. Trebuie să recunoaştem că organizaţiile neguvernamentale au reuşit să mişte lucrurile. Dar este necesar să punem presiune în continuare”, a adăugat Paul Butnariu.

Autostrada A7, Pașcani - Suceava, 4,3 miliarde (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Economie

Autostrada A7, Pașcani - Suceava, 4,3 miliarde

Autostrada A7, Pașcani - Suceava, 4,3 miliarde. Costurile pentru construirea primului lot din autostrada Pașcani – Suceava sunt estimate la 4,3 miliarde de lei. Autostrada A7, Pașcani - Suceava, 4,3 miliarde CNAIR a lansat licitația de proiectare și execuție la finalul săptămânii trecute, iar ofertele pot fi depuse până pe 5 septembrie. Citește și: EXCLUSIV Prime de 10.000 de lei la Asociația Internațională a Polițiștilor România, cu orice ocazie posibilă. Dosar penal pentru nedeclararea sumelor, polițiștii se toarnă între ei În aceste zile, va fi publicat anunțul și pentru cel de-al doilea lot. În total, 62 km care vor asigura continuitatea autostrăzii A7 spre nordul țării: peste 12 km sunt pe raza unor localități ieșene, inclusiv un viaduct cu o lungime de peste un kilometru în zona Pașcani. Continuarea, în Ziarul de Iași.

Brand-uri de lux, magazine la Iași (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Economie

Brand-uri de lux, magazine la Iași

Brand-uri de lux, magazine la Iași. Pe măsură ce lucrările la autostrada A7 avansează iar Aeroportul Iaşi se modernizează şi doboară record după record la numărul de pasageri, brand-urile de lux încep să-şi facă intrarea în Iaşi. Brand-uri de lux, magazine la Iași Finalul anului 2023 a coincis cu inaugurarea în capitala Regiunii de Dezvoltare Nord-Est a mai multor magazine de brand şi cu introducerea pe piaţa ieşeană a unor produse premium, fie că vorbim de maşini, bijuterii, îmbrăcăminte sau parfumuri. Citește și: Ciucă, întâlnire cu patronul Altex, Ostahie, potențial candidat PSD-PNL la primăria Capitalei. La întâlnirea intermediată de penalul Borza s-ar fi băut vin de 16.900 lei/sticlă Dezvoltarea infrastructurii de transport pare să le fi amintit companiilor străine că Iaşiul universitar este atractiv. Mai ales pentru firmele care caută o piaţă cu mulţi tineri educaţi şi cu salarii care ar putea fi într-un viitor apropiat mai mult decât doar decente. Continuarea, în Ziarul de Iași.

DeFapt.ro
Investigații jurnalistice, analize, știri la zi
Abonează-te
DeFapt.ro

Ultima oră

Ultima oră