/

Fost director în CFR, după accidentul de la Galați: în orice clipă, vagoanele CFR Călători pot sări de pe linie și lovi un marfar cu benzină. “Trenurile CFR Călători sunt un real pericol“

Vagoanele CFR Călători pot sări de pe linie și lovi un marfar cu benzină Foto: CFR Marfa/ Mihai Nicolae

Un fost director regional în CFR, Dumitru Anchidin, a scris, după accidentul de la Galați, că “în orice clipă“, vagoanele CFR Călători pot sări de pe linie și lovi un marfar cu benzină. Anchidin a acuzat actuala conducere a CFR Călători de faptul că mecanicii sunt epuizați fizic și psihic, iar materialul rulant are “reparația expirată“.

Azi, directorul CFR Călători, Traian Preoteasa, a declarat că nu își asumă “subfinanțarea cronică a sistemului feroviar din ultimii 30 de ani“.

Defapt.ro este un proiect independent, ne poți sprijini direcționând 3,5% din impozitul tău pe venit. Durează un minut, online

Vagoanele CFR Călători pot sări de pe linie și lovi un marfar cu benzină

La acest moment, trenurile CFR Călători sunt un real pericol pentru siguranţa călătorilor, din cauza personalului de locomotivă epuizat şi a mentenanţei extrem de proaste a materialului rulant care se afla în serviciu cu reparaţia expirată, la care prelungirea RP se face din pix, stare a lucrurilor tratată cu indeferentă şi nepricepere de actualul director general Preoteasa Traian.

Lipsa personalului de locomotivă şi lipsa preocupării actualului manager a dus în prezent la acumularea unui număr uriaş de ore suplimentare la funcţia de mecanic (nicidecum o reducere a fondului de salarii, cum justifică Preoteasa, care, dimpotrivă, a dus la creşterea fondului de salariu prin plata la dublu a orelor suplimentare), iar astăzi se dovedeşte că acest personal este epuizat fizic şi psihic. Dovadă sunt aceste evenimente care se succed deja la intervale de timp uluitor de scurte“, i-a scris Anchidin ministrului Sorin Grindeanu, într-o scrisoare prezentată de Club Feroviar.

La 28 februarie, Club Feroviar a arătat că “termenele de reparații la vagoane de călători, prelungite cu șase luni“.

Citește și: Locomotiva care a lovit un vagon la Galați ar fi avut 75 km/h în momentul impactului. Mecanicul susține că mașinăria a accelerat brusc. Șefa de tren a murit

Acum, fostul director în CFR apreciază că: “În orice clipă este posibil ca locomotivele sau vagoanele CFR Călători să sară de pe linie şi să acroşeze din sens opus un alt tren de călători sau un tren de marfă de 3000T, încărcat cu benzină.
În orice moment, locomotivele sau vagoanele CFR Călători pot lua foc, situaţie care poate genera imense dezastre umane şi materiale. 
Cazurile cu locomotive de la CFR Călători care iau foc sunt deja obişnuite, iar distanţa până la un dezastru este infimă“.

Urmărește-ne pe Google News

_______________________________

Defapt.ro este un proiect jurnalistic fără apartenență politică, ideologică sau comercială.

Defapt.ro nu se finanțează cu fonduri ale statului român și nici cu sume provenite de la partidele politice.

Defapt.ro poate fi sprijinit prin donații pentru susținerea jurnalismului independent: 

FORMULARUL 230

Donează prin PayPalpaypal icon
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului Defapt.ro

Donează prin Transfer Bancar

CONT BANCAR: IBAN RO48BRDE445SV97760644450

Deschis la BRD


Donează prin Patreon


Asociația „Doar fapte, CIF 45500057.

2 Comments

  1. Domnul Anchidin căt a fost director , a fost controlar de bilete pt a avea resurse să pună in crculație garnituri de tr.cu manifestanți PSD trecut între timp şi la PNL.

  2. Nu avem tineri care sa ducă mai departe CFR… Un mecanic de locomotiva nu îl fabrici după 1 lunade cursuri… Iar salariile debutanților sunt fff mici.

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

Ultima oră

22:59Rezultate catastrofale pentru candidații de dreapta, după numărarea a peste 50% din voturi: Ciolacu – circa 23%, Georgescu – 22%, Simion – 15,43%
22:36Bolojan sugerează conducerii PNL să demisioneze rapid: „Există o răspundere pe care strategii partidului trebuie să și-o asume”
21:44Ciucă nu contestă exit poll-urile, dar așteaptă numărătoarea oficială: După ce avem rezultatele finale, vom lua şi o decizie
21:42Candidatul-surpriză Călin Georgescu: mai legionar decât Simion, mai pro-Rusia decât Șoșoacă, deși a lucrat la ONU. El își ține banii la banca maghiară OTP, în euro
21:37Lasconi se și vede președinte, a anunțat că deja va încerca să închege o majoritate parlamentară: 75% dintre români au votat altfel, nu cu PSD
21:30Cel mai optimist politician al momentului: Rareș Bogdan spune că Ciucă a câștigat în 20 de județe
21:22Rabin cu cetățenie israeliană și moldovenească, ucis în Emiratele Arabe Unite, unde locuia. Presupușii autori, arestați
21:04Un „aranjament” între Ucraina și Rusia, la asta lucrează echipa lui Trump împreună cu actuala administrație de la Casa Albă, spune consilierul pe probleme de securitate al președintelui ales
21:01BREAKING Primele rezultate oficiale de la exit-poll-uri: Ciolacu, locul I; Lasconi este pe locul II, dar diferența față de Georgescu și Simion, în marja de eroare
20:58CNA a sesizat BEC și AEP că unele site-uri, dar nu și radiouri și televiziuni, au publicat duminică exit poll-uri înainte de ora 21.00
20:53Ciolacu face pe relaxatul și spune că a prevăzut din vară cine e candidatul de pe locul al doilea
18:44Disperare la PSD: organizațiile rurale din Buzău mobilizează alegători la vot pentru George Simion. „Vă credeți imuni la lege, cu protecție de la Ciolacu”, îi avertizează EFOR
16:56BREAKING NEWS Referendumul organizat de Nicușor Dan a trecut pragul de validare
16:02Primele estimări: panică la PSD din cauza aglomerației din multe secții de vot din mediul urban. La ora 16.00, peste 600.000 de voturi în plus în orașe
15:45Planuri de rezervă în AUR și USR pentru un tur doi fără Lasconi și Simion. Claudiu Târziu și gruparea Drulă-Barna-Ghinea numără orele