Guvernul dă 10 milioane de euro pentru „influencerii străini” care vor promova România, a anunțat, azi, secretarul de stat în Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Csilla Hegedus (UDMR).
Guvernul dă 10 milioane de euro pentru „influencerii străini”
Ea a anunțat că azi a fost încheiat contractul de promovare culturală de circa 10 milioane de euro prin care vor fi aduşi influenceri străini în România pentru a fi promovată turistic ca destinaţie culturală în reviste şi publicaţii din străinătate, printre care şi National Geographic.
„Este proiectul nostru România Atractivă, cel mai mare proiect de restaurare şi punere în valoare a patrimoniului cultural al României, din care restaurăm 240 de obiective şi promovăm alte 700. Am semnat şi contractul de promovare în valoare de aproape 10 de milioane de euro, este cel mai mare proiect de promovare culturală a României şi pe lângă realitate vizuală, pe lângă prezentarea vizuală în mod interactiv al acestor situri, vrem ca şi National Geographic şi toate publicaţiile de marcă din Europa şi nu numai să scrie despre ce avem noi aici în ţară şi ce avem aici în Satu Mare.
Motiv pentru care vom aduce inclusiv influenceri din străinătate ca să scrie despre noi, pentru că noi ştim că avem aceste valori extraordinare, dar altcineva nu va şti decât dacă se vorbeşte despre acest lucru”, a declarat Csilla Hegedus.
Citește și: Peste 3.000 de medicamente generice ieftine au dispărut de pe piața din țara noastră
Proiectul prevede promovarea mai multor obiective culturale şi turistice din România în străinătate.
Contractul de promovare, contestat
„Terra Building și Eventya, două firme din Sibiu, au câștigat luna trecută, prin licitație, la capătul a două contestații depuse de grupul GMP Advertising, controlat de Felix Tătaru, un contract de peste 8 milioane de euro pentru promovarea a peste 300 de obiective turistice din România. Contractul este finanțat prin PNRR și gestionat de Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE)”, scria, la 8 martie, Hotnews.
Terra Building este o companie de construcții din Sibiu este deținută integral de Ștefan Mihai Băcilă (43 de ani născut în Sibiu) și are ca domeniu principal de activitate „lucrări de construcţii a drumurilor şi autostrăzilor”, potrivit datelor de la Registrul Comerțului, consultate de HotNews.ro.
Eventya Co este o companie de software, care a creat în 2017 aplicația oficială de promovarea turistică a României, dar și mai multe aplicații de promovare turistică pentru mai multe consilii județene, din Maramureș, Harghita, Brașov și alte asociații din turism, potrivit Economica.net.
_______________________________
Defapt.ro este un proiect jurnalistic fără apartenență politică, ideologică sau comercială.
Defapt.ro nu se finanțează cu fonduri ale statului român și nici cu sume provenite de la partidele politice.
Defapt.ro poate fi sprijinit prin donații pentru susținerea jurnalismului independent:
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului Defapt.ro
CONT BANCAR: IBAN RO48BRDE445SV97760644450
Deschis la BRD
Asociația „Doar fapte, CIF 45500057.
Mi-e teamă că banii ajung la „influencerii” rusofili care promovează agenda lui Putin: o altă farsă cinică. Productiv ar fi să dea banii ăștia pentru educarea cetățenilor Români care ne fac de râs în lumea civilizată (da, inclusiv politicieni rusofili=analfabeți).
Domnule Marian, felicitări pentru flair-ul cu care recunoașteți subiectele care altfel ar rămâne „sub radar”.