sâmbătă 22 februarie
Login Abonează-te
DeFapt.ro

Etichetă: vagon

3 articole
Economie

CFR nu are vagoane-cușetă pentru litoral

CFR nu are vagoane-cușetă pentru litoral. Sezonul estival a început iar plecările în vacanţele planificate din timp sunt tot mai numeroase. CFR nu are vagoane-cușetă pentru litoral Trenurile sunt una dintre opţiunile celor care pleacă în vacanţă. De la Iaşi, garnitura care merge spre litoral a fost dintotdeauna cursă de noapte. De câţiva ani, trenul interregio IRN 1962/1960 are şi un vagon cuşetă, însă biletele se vând imediat ce devin disponibile. Primele se dau cele de la cuşetele cu patru paturi, apoi de la cele cu şase locuri. Citește și: Mineriada magistraților: Ce facem cu nesimțiții din Justiție, viitori pensionari speciali, care-și bat joc de o țară întreagă? Locurile sunt insuficiente, însă, iar călătorii au solicitat pe bună dreptate suplimentarea trenului cu încă un vagon cuşetă sau unul de dormit. Continuarea, în Ziarul de Iași.

CFR nu are vagoane-cușetă pentru litoral (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Locomotiva ucigașă din Galați, 75 km/h (sursa: Inquam Photos/Ovidiu Iordachi)
Eveniment

Locomotiva ucigașă din Galați, 75 km/h

Locomotiva ucigașă din Galați, 75 km/h. În urma verificărilor preliminare efectuate de poliţişti în cazul accidentului feroviar de sâmbătă de la Galaţi, soldat cu decesul unei persoane şi rănirea altor trei, s-a stabilit că acul ceasului vitezometrului locomotivei a rămas blocat la poziţia 75 km/h, iar din declaraţia mecanicului reiese că locomotiva s-a accelerat brusc şi că el a încercat să acţioneze sistemul de frânare, dar nu a mai funcţionat. Trei oameni în vagon În cauză s-a întocmit dosar penal pentru infracţiunile de distrugere sau semnalizare falsă, ucidere din culpă şi vătămare corporală din culpă, cercetările fiind continuate pentru stabilirea împrejurărilor în care s-a produs acest tragic eveniment feroviar. Defapt.ro este un proiect independent, ne poți sprijini direcționând 3,5% din impozitul tău pe venit. Durează un minut, online Inspectoratul de Poliţie Judeţean Galaţi a venit cu precizări legate de accident. "La data de 25 martie 2023, la ora ora 19,19, un vagon de călători etajat, care se afla garat la linia nr. 4 din Staţia CF Galaţi în aşteptarea formării garniturii trenului pentru ruta Galaţi - Mărăşeşti, a fost lovit frontal de locomotiva care urma să tracteze garnitura, condusă de mecanicul de serviciu, un bărbat cu vârsta de 49 ani, din municipiul Tecuci. A rezultat deformarea vagonului în partea de impact şi deplasarea acestuia cu circa 80 metri. În momentul producerii evenimentului, în vagonul de călători se afla partida trenului, formată din şeful de tren, o femeie cu vârsta de 53 de ani, conductorul de tren, un bărbat cu vârsta de 47 de ani, precum şi un călător, un bărbat, cu vârsta de 53 ani din comuna Piscu, judeţul Galaţi", precizează IPJ. Locomotiva ucigașă din Galați, 75 km/h Ca urmare a coliziunii, atât mecanicul de locomotivă, cât şi cele trei persoane aflate în vagon au suferit leziuni, călătorul a rămas încarcerat, iar femeia a intrat în stop cardio-respirator. După intervenţia echipelor de descarcerare de la ISU Galaţi şi acordarea primului ajutor, toate cele patru victime au fost transportate de către echipajele SMURD la UPU din cadrul Spitalului Judeţean Clinic de Urgenţă "Sf. Apostol Andrei" Galaţi. Din cauza leziunilor produse, femeia a decedat. Ministrul Sorin Grindeanu a adresat condoleanțe. "S-a efectuat cercetarea la faţa locului de către poliţiştii din cadrul Secţiei Regionale de Poliţie Transporturi Galaţi, iar din verificările preliminare s-a stabilit că acul ceasului vitezometrului locomotivei a rămas blocat la poziţia 75 km/h, iar din declaraţia mecanicului reiese că locomotiva s-a accelerat brusc şi că a încercat să acţioneze sistemul de frânare, dar acesta nu a mai frânat", arată sursa citată. Citește și: Forțele ruse, măcelărite și demoralizate la Bahmut, ofensiva este aproape oprită. Ucraina pregătește o contraofensivă Celelalte trei persoane au rămas internate în spital, cu diferite leziuni, fiind în stare stabilă. Mecanicul şi conductorul de tren au fost testaţi cu aparatul alcooltest Drager, rezultatele fiind negative. La faţa locului s-au prezentat pentru efectuarea de verificări reprezentaţi ITM, AGIFER, Revizoratul Regional SC şi SRTFC Galaţi.

Geoană lovește iar: locomotivă versus vagon (sursă: Marius Tucă Show)
Eveniment

Geoană lovește iar: locomotivă versus vagon

Geoană lovește iar: locomotivă versus vagon. Aflat într-o ofensivă de imagine pentru o eventuală campanie la prezidențialele de la București din 2024, Mircea Geoană, actual secretar general adjunct al NATO, s-a remarcat din nou cu o zicere din seria celor care l-au făcut celebru. Geoană lovește iar: locomotivă versus vagon "(E o greșeală – n.r.) să crezi că într-un fel există un efect de tracțiune. Faptul că ești parte din piața unică, din UE, din NATO, automat te-ar trage. Nu! Te trage dacă ești ultimul vagon, locomotiva tot timpul va merge mai repede decât ultimul vagon. De fapt și cel care imită nu va fi niciodată mai bun decât originalul", a spus Geoană (minutul 52.30) într-un interviu extins pe care i l-a luat recent Marius Tucă pentru "Gândul". https://www.youtube.com/watch?v=8kbx-8SIwCs&t=3579s Evident, ce voia să spună Geoană este că locomotiva trece întotdeauna prima printr-un punct spațial, urmată apoi de vagoane, de la primul la ultimul. Citește și: FOTO „Kind reminder, Austria”, urare făcută Vienei de europarlamentarul Dragoș Pîslaru (REPER & Renew Europe) Imaginea de gafeur a lui Mircea Geoană a fost cimentată de câteva episoade celebre: vizita la Sorin Ovidiu Vântu înaintea celui de-al doilea tur de scrutin al prezidențialelor din 2009, apelativul "prostănac" pe care l-a primit de la Ion Iliescu în 2005, discursul de învingător de după al doilea tur al alegerilor prezidențiale din 2009 (urmat de înfrângerea după numărarea voturilor), fraza "nici noi nu mai știm câți suntem" - rostită în legătură cu numărul agenților acoperiți.

DeFapt.ro
Investigații jurnalistice, analize, știri la zi
Abonează-te
DeFapt.ro

Ultima oră

Ultima oră