Fabrica avioane Craiova, condusă de un fost muncitor
Fabrica de avioane Craiova, companie controlată de ministerul Economiei, este condusă de un fost muncitor de la linia de montaj, Victor Munteanu, cu facultate absolvită după 30 de ani. Citește și: Abandonat de familie: tânărul șofer drogat care a ucis doi studenți la 2 Mai, nevizitat nici de tată, nici de mamă. Tatăl ar fi părăsit țara, mama s-ar fi mutat Cu o organigramă care prevede 351 de posturi și 321 de angajați prevăzuți în bugetul pe 2023, fabrica nu a modernizat încă niciun avion IAR-99 deși s-au alocat în 3 ani peste 55 milioane euro. Citește și: Pensionar special din SRI, la bază „mecanic agricol”, pus de Grindeanu la conducerea inutilei societăți care administrează Palatul CFR. Societatea, zeci de angajați, sporuri peste sporuri Câștigul mediu pe salariat este de circa 7.000 de lei, la această fabrică. Directorul fabricii, Virgil Munteanu, a câștigat, în 2022, circa 9.500 de lei pe lună, net. Fabrica de avioane Craiova, condusă de un fost muncitor Biografia lui Virgil Munteanu, directorul fabricii de avioane, nu precizează când s-a născut acesta. Însă el declară că a absolvit în 1981 liceul - deci, probabil s-a născut în jurul anului 1963 - și în 1988 o școală de maiștri. A absolvit facultatea de electrotehnică la Craiova, în 2008, deci avea circa 45 de ani. Citește și: EXCLUSIV Șeful Poliției Constanța, student la Academie lui Ilie Pascu, rudă cu Vlad Pascu, șoferul drogat care a ucis doi tineri la 2 Mai. Glugă și profesorul Pascu, din Râmnicu Vâlcea În biografie scrie că, din 1976 în 2009 a activat la secția de montaj și întreținere - deci este posibil ca Munteanbu să fi făcut liceul la seral și să fi avut peste 20 de ani când l-a terminat. Însă, imediat ce termină facultatea, în 2009, ajunge director tehnic al fabricii. În 2019 a ajuns director general al societății. Citește și: Prietena de droguri a șoferului ucigaș de la 2 Mai, cercetată penal pentru lipsire de libertate în mod ilegal. Împreună cu gașca, ar fi vrut să fure un portofel cu Bitcoin de la un tânăr sechestrat Contractul pentru modernizarea a 10 avioane IAR-99 la nivelul SM (Standard Modernizat) a fost semnat în august 2020 și avea termen patru ani pentru realizarea întregului lot. Însă, deși au trecut deja aproape 3 ani, nici măcar un singur avion nu a fost modernizat complet, programul fiind mult întârziat, scrie hotnews. Aviația Magazin scrie că Avioane Craiova a preluat până acum 6 avioane IAR-99 Standard pentru modernizare, dar că nu a reușit până acum, la trei ani de la semnarea contractului, să termine modernizarea pentru niciunul dintre ele. Citește și: Lidl a dat vina pe clienți după ce a fost prins cu marfă expirată și improprie consumului. Instanța a respins argumentele puerile Potrivit sursei amintite, „Avioane Craiova a făcut timp de aproape doi ani jumate ”activități pentru evaluarea stării tehnice și executarea operațiunilor de fiabilizare a sistemelor și echipamentelor” sau ”aplicarea de buletine de service”.
