joi 17 aprilie
Login Abonează-te
DeFapt.ro

Etichetă: brosuri

2 articole
Politică

EXCLUSIV Toată campania lui Lasconi, în online, fără acțiuni în teren, dar cu inimioare la postări

Toată campania lui Lasconi se va desfășura în online, fără acțiuni în teren, dar cu inimioare și redistribuiri la postări cu mesaje de campanie, arată un mesaj distribuit pe grupurile de whatsapp ale USR. membrilor USR li se cere să petreacă măcar 3-5 minute pe zi pe telefonul mobil.  Citește și: „Mă numesc Roxana, dar pentru personalul Maternității am fost «avortata»”: relatare dramatică a unei gravide internată la Spitalul Județean Bacău Nu este clar de ce USR nu vrea să cheltuie bani peocampanie în stradă, de vreme ce în lunile ianuarie-martie, subvenția de la stat a USR a fost de peste 7,7 milioane de lei.  Toată campania lui Lasconi, în online, fără acțiuni în teren „Campania electorală pentru alegerile prezidențiale din 4 mai 2025 va fi una atipică față de cele anterioare. Tot efortul membrilor USR de promovare a candidatei Elena Lasconi va fi direcționat către MEDIUL ONLINE, pe rețelele de Social Media. Nu vom avea materiale tipărite (pliante, broșuri, ziare, etc.) și nu vom avea acțiuni organizate de teren (în târguri, piețe, la cort sau pe stradă). În loc să stăm o oră în stradă mai bine stăm 3-5 minute pe telefonul mobil.   Sunteți rugați să contribuiți și voi la această campanie prin interacțiuni zilnice cu mesajele transmise de Elena Lasconi și de USR pe paginile de Facebook sau pe conturile de Tiktok. Majoritatea aveți deja conturi acolo, iar cei care nu aveți sunteți rugați să vă creați unele. Cei care doresc să folosească alte conturi decât cele personale, utilizate în mod curent, pot să creeze conturi noi dedicate exclusiv acestei campanii electorale”, se arată în mesajul intern al USR.    În mesaj se explică și cum trebuie procedat.   „Vom avea de făcut 3-5 interactiuni zilnic:   * inimioară + repost pe Tiktok la clipurile video publicate de contul USR sau al Elenei Lasconi;   * like sau inimioară + coment la postarile de Facebook de pe contul Elenei sau cel central.   Ne va lua între 30 de secunde și 1 minut ca să interacționăm cu mesajele de campanie. O putem face de oriunde, oricând, de pe telefon, tabletă, laptop sau PC”, recomandă conducerea USR. 

Toată campania lui Lasconi, în online, fără acțiuni în teren Foto: Facebook
Ministerul lui Boloș toacă sute de mii de lei pe promovare Foto: Facebook
Eveniment

Ministerul lui Boloș toacă sute de mii de lei pe promovare

În timp ce propovăduiește austeritatea, ministerul lui Marcel Boloș, Finanțele, toacă sute de mii de lei pe promovare, arată mai multe achiziții publicate de acest minister în SEAP în februarie, deși achizițiile au fost efectuate vara trecută. Citește și: Cu războiul la graniță, ministerul Apărării nu a reușit să cheltuie, în 2023, decât 79% din bugetul alocat. Ce sumă ridicolă din fonduri externe nerambursabile a absorbit M.Ap.N. De exemplu, ministerul a consumat peste 100.000 de lei pentru ca o firmă intermediară să realizeze „servicii de promovare a conturilor de social media și a site-ului Ministerului Finanțelor”. Aceste servicii de promovare pot fi realizate de un simplu angajat al ministerului. Direcţia de comunicare din Ministerul de Finanţe are 17 angajaţi dintre care un şef serviciu, 2 şefi de birou, 9 experţi superiori şi 3 bufetieri. Ministerul lui Boloș toacă sute de mii de lei pe promovare Informațiile din SEAP au fost preluate de Jurnalul Național. Potrivit acestor informații, Finanțele vor cheltui: Contract de 103.101,6 lei, cu tot cu TVA, încheiat cu firma SC Noise Group SRL pentru servicii de promovare pe platformele de social-media, pentru popularizarea conturilor Finanțelor. Pentru Facebook și Instagram, ministerul dorește promovarea postărilor 7 zile din 7, cu un impact de minimum 2.000 de persoane pe zi. Twitter: promovarea lunară. YouTube: creșterea numărului de vizualizări ale videoclipurilor promovate, cu minimum 1.000 de vizualizări pe videoclip. Contract semnat în iulie 2023. Buget de 532.592,4 lei, cu TVA, pentru materiale de promovare, dar contractul cu Top Line SRL a fost de doar 279.531 lei. Este vorba de sute de broșuri, pliante, afișe sau calendare. Contract de 1,1 milioane de lei pentru crearea unui manual de identitate vizuală pentru programul „Tezaur” și a unui manual de identitate vizuală pentru programul „Fidelis”. „Guvernul României trebuie mai mult decât oricând să gestioneze cu grijă resursele publice și să asigure utilizarea lor eficientă. Este o prioritate esențială pentru a asigura sustenabilitatea fiscală și pentru a promova o creștere economică sănătoasă”, spunea Marcel Boloș în august 2023.

DeFapt.ro
Investigații jurnalistice, analize, știri la zi
Abonează-te
Ultima oră