Ctitoria Ciolacu-Grindeanu-Tudose, asfaltată a patra oară în 15 luni
Ctitoria Ciolacu-Grindeanu-Tudose, podul de la Brăila, este asfaltată a patra oară în 15 luni, de data aceasta cu „o nouă reţetă de mixturi bituminoase, adaptată specificului”, anunță Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Buzău. Citește și: Selly, influencerul favorit al lui Ciolacu, a promovat masiv țeapa Nordis: „Foarte special este modelul de business” Începând de azi, circulația pe calea doi pe ambele sensuri de circulație de pe pod este închisă. Teoretic, asfaltarea ar trebui să dureze doar șase zile. Ctitoria Ciolacu-Grindeanu-Tudose, asfaltată a patra oară în 15 luni „Devierea traficului rutier de pe Calea 2 pe Calea 1 la km 7+000, cu revenire în Calea 2 la km 3+000. Circulaţia rutieră se desfăşoară în ambele sensuri cu restricţie de viteză de 30 km/h”, anunță direcția de drumuri. Istoria automobilelor arată că aceasta era limita de viteză în orașele americane, la 1920. La 1930 această limită deja se dublase. Podul de la Brăila a fost inaugurat cu mare pompă la 6 iulie, iar la scurt timp au început să apară probleme structurale. Lucrarea nu a fost recepționată până acum. Costurile au depășit 700 de milioane de euro. „De data aceasta, aşa cum susţine constructorul, este o reţetă asfaltică nouă, care a fost testată într-un laborator din Italia, un laborator european mare. Constructorul spune că această reţetă de asfalt va rezista şi nu vom mai avea problemele de până acum, că se va comporta astfel la traficul rutier, inclusiv traficul greu, iar la vară nu vom mai avea deformările pe care le-am avut până acum”, a susținut purtătorul de cuvânt al CNAIR, Alin Șerbănescu.
