Drojdia românească, ingredientul discret care produce milioane în fiecare an
Producătorul de drojdie RomPak din Pașcani marchează al doilea an consecutiv în care profitul depășește pragul de 10 milioane de euro, confirmând o performanță mai bună chiar decât în perioada pandemiei. Drojdia, succes al industriei alimentare românești Compania, care produce sub licența Pakmaya și acoperă peste 50% din necesarul de drojdie pentru industria de panificație și cofetărie din România, rămâne un jucător esențial pe piață. Citește și: Sondaj AtlasIntel: Anca Alexandrescu a crescut puternic, Drulă a picat În 2024, RomPak a raportat o cifră de afaceri de 227,1 milioane lei și un profit net de 53,6 milioane lei, cu un total de 233 de angajați. Rezultatele se mențin la nivelul anului anterior, când afacerile au atins 232,8 milioane lei, iar profitul net 53,9 milioane lei, compania având 226 de angajați. Continuarea, în Ziarul de Iași