duminică 23 februarie
Login Abonează-te
DeFapt.ro

Etichetă: abs

2 articole
Eveniment

Mașinile rusești nu vor avea airbag-uri și ABS

Mașinile rusești nu vor avea airbag-uri și ABS, avertizează șeful Renault, Luca de Meo, la o conferință la Paris. Grupul auto Renault și-a vândut, acum circa o lună, activele din Rusia. Mașinile rusești nu vor avea airbag-uri și ABS Anterior, la finele lunii aprilie, autorităţile ruse au anunţat că Renault îşi va transfera participaţia de 68% din acţiunile Avtovaz, cel mai mare constructor de automobile din Rusia, către un institut de cercetare în schimbul unei sume simbolice de o rublă. NEW: Renault has reached a deal to sell AvtoVaz.Luca de Meo told #FTCar last week the decision to sell was "painful".Today's story from @SarahWhites: https://t.co/Rk6OXtg2Yn— Peter Campbell (@Petercampbell1) May 16, 2022 Renault a subliniat însă că acordul prevede o opţiune de răscumpărare de către Renault Group a participaţiei la AVTOVAZ, care poate fi exercitată pe parcursul următorilor şase ani. Acum, președintele Renault, Luca de Meo, explică faptul că, urmare a sancțiunilor, Avtovaz nu are capacitatea să-și doteze mașinile cu elemente minime de siguranță. „Deja este legal să nu mai aibă ABS”, a spus el. De Meo a spus că sancțiunile comerciale au blocat importarea componentelor necesare pentru fabricarea vehiculelor în complexul de fabrici Togliatti al AvtoVaz. „A fost imposibil să funcționăm ca producător clasic, așa cum ne-am dorit și cu nivelul de tehnologie care este bun pentru marca noastră. Nu se mai importă componente”, a spus el. Citește și: China susține că ar fi detectat semnale ale unei civilizații extaterestre (presă) Avtovaz a relansat producția de mașini începând cu 8 iunie.

Mașinile rusești nu vor avea airbag-uri și ABS Foto: Twitter
Lovită de sancțiuni, Rusia va fabrica mașini fără ABS și fără să respecte nici o normă de mediu Foto: Facebook SuperFly Autos
Eveniment

Rusia va fabrica mașini fără ABS

Lovită de sancțiuni, Rusia va fabrica mașini fără ABS și fără să respecte nici o normă de mediu. Nici sisteme electronice de stabilitate, ESP, nu vor mai avea mașinile fabricate de Rusia după 1 aprilie 2022. Rusia va fabrica mașini fără ABS Noua legislație privind standardele vehiculelor comerciale, care se aplică de la 1 aprilie până la sfârșitul anului, a fost prezentată de site-ul rusesc motor.ru. Scăderea standardelor a primit undă verde pentru a asigura dezvoltarea economiei ruse sub sancțiuni, explică acest site. Potrivit motor.ru, companiile cu peste 5.000 de angajați, precum și producătorii de semiremorci și autobuze electrice, au acum permisiunea să producă vehicule din toate clasele de mediu. Acesta diferă de standardul Euro-5, pe care UE l-a introdus în 2008 (urmat de Euro-6) și pe care Rusia l-a adoptat în 2016. „În cea mai mare parte, proprietarilor nu le pasă ce clasă de mediu are automobilul. Chiar și cu aceiași catalizatori: atunci când eșuează după expirarea garanției, de regulă, nu sunt reinstalați de către proprietari și, în consecință, clasa de mediu a mașinii scade. Totodată, nu se mai fac verificări ale emisiilor de CO2 în timpul controlului tehnic, precum și controlul analizoarelor de gaze la posturile de poliție rutieră”, a arătat Sergey Udalov de la Avtostat, citat de ecofm.md. De aceste prevederi va beneficia și compania Avtovaz, deținută de Renault Group, care produce automobile Lada, explică profit.ro. Renault, la fel ca alte companii auto occidentale, și-a oprit activitățile în Rusia, dar numai la uzina care producea autovehicule Renault. Uzinele Lada, care aparțin AvtoVAZ, funcționează în condiții dificile, dar activitatea nu a fost oprită complet. Renault nu este unic acționar al AvtoVAZ, un pachet important de acțiuni fiind deținut de compania de stat Rostec. Nu doar standardele de poluare vor fi, practic, eliminate. Potrivit ziarului Izvestia, Rusia permite acum construcția de mașini „simplificate”, până în februarie 2023. Cutiile de tablă, la export Vehiculele, odată fabricate, vor fi disponibile și în Kîrghizstan, Armenia, Belarus și Kazahstan, sub rezerva unor acorduri bilaterale. Faptul că vehiculele au fost construite în mod „simplificat” va fi indicat pe certificatele de înmatriculare, iar personalul vamal și de frontieră va ține și evidența exportului acestor vehicule. Citește și: Indiferent de soarta războiului din Ucraina, Putin e din ce în ce mai aproape de a fi inculpat pentru crime de război: procurorul Curții Penale Internaționale va coopera cu Eurojust Nu este clar ce vor presupune de fapt standardele simplificate. Potrivit motor.ru, „cel mai probabil li se va permite (...) să producă mașini fără sisteme ABS și ESP, precum și airbag-uri”. Hey Alt-Bot and less fortunate friends. This true? "The first model which will enter the market is Granta, without ABS, ESP, airbags and the ERA-GLONASS." Can u light a cigarette or will it blow up like that boat? Not worthy 2 b labelled Soviet Russia? ? https://t.co/RWK6fQem70— Lusnok (@kattmus10k) April 19, 2022 Lada a început deja să producă vehicule pentru piața rusă conform standardelor inferioare, „simplificate”.

DeFapt.ro
Investigații jurnalistice, analize, știri la zi
Abonează-te
DeFapt.ro

Ultima oră

Ultima oră