vineri 05 decembrie
Login Abonează-te
DeFapt.ro

Etichetă: abandonare

2 articole
Eveniment

Guvernul abandonează pe bandă rulantă proiectele de centuri ocolitoare din lipsă de bani

Centurile ocolitoare rămân fără finanțare guvernamentală. Guvernul renunță tot mai des la proiectele de centuri ocolitoare, invocând lipsa fondurilor necesare. Centurile ocolitoare rămân fără finanțare guvernamentală Variantele ocolitoare de la Podu Iloaiei și Uricani, deși cu studii de fezabilitate avizate, au rămas blocate de luni întregi în așteptarea hotărârilor de guvern care ar permite lansarea licitațiilor. Citește și: EXCLUSIV Cum a primit ministrul Nazare două apartamente nedeclarate de la soția unui fost client al DNA. Schema creditării firmei de către acționarul insignifiant Ministrul Transporturilor anunța încă din iulie că documentațiile sunt pregătite pentru etapa finală, însă aprobările nu au mai venit. La trei luni distanță, ambele proiecte rămân în același punct mort, fără perspective clare de demarare. Continuarea, în Ziarul de Iași

Centurile ocolitoare rămân fără finanțare guvernamentală (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Ciolacu abandonează proiectele autostrăzilor în 2024 (sursa: ziaruldeiasi.ro)
Economie

Ciolacu abandonează proiectele autostrăzilor în 2024

Ciolacu abandonează proiectele autostrăzilor în 2024. Termenele pentru finalizarea documentației de proiectare pentru tronsonul ieșean al Autostrăzii Unirii au fost amânate până în 2025. Ciolacu abandonează proiectele autostrăzilor în 2024 Nu se lucrează nicăieri pe toată lungimea autostrăzii. Și asociațiile civice, dar și Cătălin Urtoi, șeful interimar al CNIR, și-au pierdut răbdarea. Citește și: Salariile uriașe de la Inspecția Judiciară au explodat: majorări de 20% din martie în septembrie, plus nenumărate diurne și alocații Finalizarea concursului de selecție a directorului general al noii Companii de Investiții Rutiere și unele ezitări în realizarea proiectului Autostrăzii Unirii ridică unele semne de întrebare în privința parcursului A8. Anul 2024 a început fără niciun șantier pe tot parcursul celor 311 km ai autostrăzii, de la Tg. Mureș la Prut, în vreme ce compania creată pentru a prelua proiecte precum A8 de la CNAIR nu are nici măcar buget aprobat. Continuarea, în Ziarul de Iași.

DeFapt.ro
Investigații jurnalistice, analize, știri la zi
Abonează-te
DeFapt.ro

Ultima oră

Ultima oră