/

Concurență pentru Wizz Air: zboruri interne de 25 de euro și externe de 57 de euro. De pe ce aeroporturi zboară avioanele AnimaWings

AnimaWings se bate cu Wizz Air
AnimaWings se bate cu Wizz Air (sursa: Facebook/Animawings)

AnimaWings se bate cu Wizz Air. Compania aeriană AnimaWings anunţă începerea operării, din luna septembrie, a cinci rute noi, care vor fi deservite de avioane Airbus A220-300, hub-ul principal fiind Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti.

AnimaWings se bate cu Wizz Air

Potrivit unui comunicat al companiei, rutele interne includ zboruri între: Bucureşti și Cluj-Napoca, momentan cinci frecvenţe săptămânale, de luni până vineri; Bucureşti și Iaşi, momentan şase frecvenţe săptămânale, de duminică până vineri; Bucureşti și Oradea, deocamdată şase frecvenţe săptămânale, de duminică până vineri.

Citește și: Wizz Air, Austrian Airlines, KLM și alte companii aeriene, suspectate că au umflat prețurile biletelor mințind că investesc în proiecte anti-poluare. Anchetă a Comisiei Europene, în derulare

Zborurile au tarife începând de la 25 euro/sens, cu toate taxele incluse.

Pe rutele internaţionale, au fost introduse zboruri între Bucureşti și Larnaca, deocamdată trei frecvenţe săptămânale – luni, miercuri şi vineri; Bucureşti și Paris CDG, momentan şase frecvenţe săptămânale – de duminică până vineri, la tarife ce pornesc de la 57 euro/sens, cu toate taxele incluse.

Operare din 15 septembrie

În perioada următoare, compania va creşte numărul de zboruri pentru aceste rute şi va continua să introducă destinaţii noi.

Citește și: Șmecheria la care apelează companiile aeriene care refuză pasageri cu bilete valabile din cauză că vând mai multe bilete decât locuri: „uită” să informeze călătorii că fac overbooking pe zboruri

Zborurile sunt deja disponibile la vânzare pe site-ul AnimaWings, iar operarea efectivă va începe din 15 septembrie.

Aeronavele Airbus A220, folosite de AnimaWings pentru aceste zboruri, au 140/148 locuri, 12 scaune de business, rabatabile, cu un spaţiu între scaune net superior altor modele din piaţă şi cinci locuri pe fiecare rând.

Avioanele produc cu 50% mai puţin zgomot, cu 30% mai puţină poluare şi consumă cu 25% mai puţin combustibil decât cele din vechile generaţii. Aceste caracteristici le permit să aterizeze inclusiv pe aeroporturile din interiorul oraşelor, unde normele de poluare sunt mai stricte, dar şi distanţele de transfer sunt mai scurte pentru pasageri.

Singurele Airbus A220 din România

„În România, AnimaWings este singura companie care deţine această aeronavă de ultimă generaţie, ceea ce reprezintă o premieră pentru partenerii noştri de la Airbus, însă la nivel mondial este în flota unor companii mari, precum Air France, AirBaltic, SWISS, Delta Airlines, ITA Airways, Egipt Air sau Air Canada.

Ai exclusivitățile Defapt.ro cu doar un click pe butonul „Urmăriți”/„Conectați-vă” în Google News (dreapta sus)

Din septembrie, ne aşteptăm ca ea să devină una dintre aeronavele preferate şi de clienţii din România”, spune Marius Pandel, acţionar AnimaWings.

AnimaWings este o companie 100% românească, membră a Memento Group, deţinută de fraţii Cristian şi Marius Pandel.

Compania îşi va mări flota în acest an cu două avioane de tip Airbus A220-300, iar în următorul an, cu încă patru aeronave, dintr-un total de 12 aeronave de acest tip.

Urmărește-ne pe Google News

_______________________________

Defapt.ro este un proiect jurnalistic fără apartenență politică, ideologică sau comercială.

Defapt.ro nu se finanțează cu fonduri ale statului român și nici cu sume provenite de la partidele politice.

Defapt.ro poate fi sprijinit prin donații pentru susținerea jurnalismului independent: 

FORMULARUL 230

Donează prin PayPalpaypal icon
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului Defapt.ro

Donează prin Transfer Bancar

CONT BANCAR: IBAN RO48BRDE445SV97760644450

Deschis la BRD


Donează prin Patreon


Asociația „Doar fapte, CIF 45500057.

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

Ultima oră

21:20Navă-spion rusească în Canalul Mânecii, supravegheată de Royal Navy. Ministrul britanic al Apărării, către Putin: Știm ce faceți
21:11Trump face primul pas către Putin: propune un acord rapid de pace între Rusia și Ucraina sau, în caz contrar, va impune sancțiuni comerciale severe Moscovei și partenerilor săi
21:05Registrul Comerțului spune că prostituția nu poate fi înregistrată ca obiect de activitate, deși apare în noul CAEN
20:54Kelemen Hunor îi pune o talpă discretă lui Bolojan, care vrea să reducă din personal la Senat: „Nu poţi să faci din pix, acest lucru trebuie discutat cu fiecare angajat”
20:44Cel mai vechi european nu putea fi decât oltean: hominizii care trăiau acum două milioane de ani pe teritoriul României de azi, clasificați drept „Homo Olteniensis”
18:10Dezmăț la stat: suma halucinantă pe care o primește la pensionare un director Romsilva. Net
17:47Rafila, protejat de presă în ciuda colapsului din sistem. Activistul pentru drepturile pacienților cu boli cronice Mihăiță Bariz acuză că „tăcerea este atât de apăsătoare”, ministrul a devenit „invizibil”
15:34Statuie antică descoperită printre gunoaie, în Salonic. Poliția elenă a deschis o anchetă
15:23AUR îl susține în continuare pe Călin Georgescu la președinția României, George Simion spune că el nu mai candidează
15:15Tabloidul Sun a acceptat să plătească o sumă uriașă ca să stingă litigiul cu prințul Harry. Publicația și-a cerut scuze public, un gest foarte rar
15:08Multe din locuințele care au ars la Los Angeles nu erau asigurate: companiile de asigurări au refuzat să le asigure, invocând tocmai riscul de incendii
14:52Culmea șpăgii pentru permis auto: a dat 2.500 de lei, dar a picat examenul
14:29În 2025, contribuabilii vor plăti dobânzi de 51 de miliarde de lei la împrumuturile Guvernului. În 2026: 60 de miliarde de lei
11:56Cine îl huiduie pe Bolojan pentru că vrea să-i mai dea afară: funcționarii Senatului au dreptul la pensie specială, media fiind de peste 6.100 de lei pe lună
11:23Suma astronomică pe care a cheltuit-o guvernul Ciolacu, în 2024, pe petreceri la casele de oaspeți RAAPPS și pe mașinile de protocol ale angajaților Executivului