/

Cum a ajuns Wizz Air cea mai proastă linie aeriană din Marea Britanie – The Times

Wizz Air, cea mai proastă linie aeriană din Marea Britanie Foto: Facebook Wizz Air

Ziarul The Times deschide, azi, suplimentul de turism, care apare în fiecare final de săptămână, cu un articol în care arată cum a ajuns Wizz Air cea mai proastă linie aeriană din Marea Britanie.

Defapt.ro este un proiect independent, ne poți sprijini direcționând 3,5% din impozitul tău pe venit. Durează un minut, online

„Întârzieri, rambursări neplătite în valoare de 5 milioane de lire sterline și 881 de hotărâri judecătorești – cum au rămas sute de clienți fără bani în buzunar”, este subtitlul articolului.

Wizz Air, cea mai proastă linie aeriană din Marea Britanie

„The Sunday Times a aflat că Wizz Air încă datorează publicului britanic aproape 5 milioane de lire sterline în rambursări, în ciuda asigurărilor date de compania aeriană că «lucrează pentru a identifica și a încheia toate CCJ-urile [hotărâri judecătorești] restante». Până pe 5 mai încă se emiteau până la patru hotărâri judecătorești pe zi.

Ancheta noastră a descoperit 881 de hotărâri judecătorești în valoare totală de 4.950.479 de lire sterline restante împotriva companiei aeriene, cu pretenții individuale cuprinse între 47 și 10.358 de lire sterline.

Pentru Jozsef Varadi, directorul executiv al companiei, urmărirea cu perseverență a unei creșteri post-pandemie pare să fi suprasolicitat organizația sa în moduri care au provocat mânia pasagerilor și critici din partea organismelor oficiale”, scrie Sunday Times.

Publicația arată că personalul calificat a plecat în timpul pandemiei și nu s-a mai întors. Anul trecut, în decembrie, Autoritatea Aviației Civile din Marea Britanie a reacționat neobișnuit de dur, condamnând tratamentul inacceptabil aplicat pasagerilor și remarcând faptul că plângerile referitoare la această companie sunt mult mai numeroase decât în cazul altora.

În februarie 2023, o organizație a consumatorilor din Marea Britanie a decis că Wizz Air este cea mai proastă companie aeriană în ceea ce privește comfortul pasagerilor și îmbarcarea. Media întârzierilor, de 46 de minute, plasa compania tot pe locul I, al doilea an consecutiv.

Mulți pasageri s-au plâns că aplicația Wizz Air nu este funcțională și trebuie să plătească taxe uriașe pentru check-in.

Miza: un bonus de 100 de milioane de lei

În plus, pasagerii nu pot vorbi direct cu un reprezentant al companiei, la un call centre, decât contra sumei de 1,45 lire pe minut.

The Times arată că piloții și personalul de zbor lucrează mult mai mult decât cei de la Ryan Air și easyJet.

Publicația arată și care ar fi explicația pentru goana după profit și lăcomia companiei: „În septembrie anul trecut, acționarii Wizz Air au votat să îi plătească lui Varadi (Nota redacției: Joszef Varadi, managerul companiei) un bonus de 100 de milioane de lire sterline dacă reușește să crească prețul acțiunilor – care este de aproximativ 30 de lire sterline – la 120 de lire sterline în cinci ani. Personalul spune că acest lucru este realizat prin transferarea riscului de afaceri către personal, transformând efectiv personalul navigant în muncitori la bucată”.

Citește și: Influent jurnalist american, specializat în tenis, explică acuzațiile aduse lui Halep: „Sunt cele mai grave acuzații de dopaj cu care s-a confruntat vreun jucător de tenis de pe locul unu”

Urmărește-ne pe Google News

_______________________________

Defapt.ro este un proiect jurnalistic fără apartenență politică, ideologică sau comercială.

Defapt.ro nu se finanțează cu fonduri ale statului român și nici cu sume provenite de la partidele politice.

Defapt.ro poate fi sprijinit prin donații pentru susținerea jurnalismului independent: 

FORMULARUL 230

Donează prin PayPalpaypal icon
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului Defapt.ro

Donează prin Transfer Bancar

CONT BANCAR: IBAN RO48BRDE445SV97760644450

Deschis la BRD


Donează prin Patreon


Asociația „Doar fapte, CIF 45500057.

1 Comment

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

Ultima oră

11:25Marcel Ciolacu a fost acceptat de Klaus Iohannis ca premier al noului Guvern
10:41Încă o manipulare a Moscovei: rușii o acuză pe Maia Sandu că plănuiește o „operațiune militară” pentru a controla Transnistria. De fapt, teritoriul separatist aparține Republicii Moldova
10:27Hipnoza începe să fie din ce în ce mai folosită de terapeuții români. Care sunt riscurile acestei proceduri
10:20Creșteri foarte mari de preț la apa potabilă în țară de la 1 ianuarie
10:14Zeci de mii de cazuri de înșelăciuni online în 2024. Unele victime au pierdut zeci de mii de euro
10:07Incredibilă ipocrizie a lui Ciolacu, care susține că PSD, PNL și UDMR au „înţeles mesajul românilor de la alegerile generale”
09:59E oficial: Crin Antonescu va fi candidatul coaliției PSD-PNL-UDMR la funcția de președinte al României, spune Bolojan
21:43Revoluția din decembrie 1989: acum 35 de ani erau zile de haos, moarte și speranță timidă
21:21Structura noului Guvern: 16 ministere distribuite între PSD, PNL și UDMR. Care sunt titularii propuși pentru portofolii
21:07Putin și premierul slovac Robert Fico s-au întâlnit la Kremlin, motivul probabil fiind tranzitul gazului rusesc
21:00Liberalii vor conduce şase ministere în noul Guvern, a anunțat Ilie Bolojan
20:51Schimbarea lui Rafila de la șefia Ministerului Sănătății și reformarea sistemului, cere Mihăiță Bariz, activist pentru drepturile pacienților
19:41Guvernul Ciolacu II este guvernul Ciolacu I în proporție de 66%. Aproape toți miniștrii PSD, păstrați
15:32Elena Lasconi cere demisia lui Klaus Iohannis: „Mandatul s-a încheiat”
15:19„Putin știe cum să ne deranjeze”, a afirmat ministrul german al Apărării, vorbind despre pericolul atacurilor hibride ale Rusiei