/

Volkswagen susține că s-a aliniat normelor de poluare ale UE

Volkswagen se conformează normelor de poluare
Volkswagen se conformează normelor de poluare. (sursă: Facebook/Volkswagen)

Volkswagen se conformează normelor de poluare ale UE, anunță compania germană. Emisiile de dioxid de carbon (CO2) ale autoturismelor Volkswagen în 2021 au fost cu aproximativ 2% sub limita UE, la 118 grame de CO2 emise per kilometru, conform datelor preliminare anunţate luni de grupul german, transmite Reuters.

Un total de 472.300 de vehicule electrice au fost livrate în UE, Norvegia şi Islanda în 2021, cu 64% mai mult faţă de 2020, a informat Volkswagen.

Procentul vehiculelor hibride şi pe baterii în rândul vânzărilor totale a urcat la 17,2% anul trecut, de la 10,1% în 2020.

Şi datele preliminare publicate recent de producătorii auto germani BMW şi Daimler arată că au îndeplinit obiectivele UE privind emisiile de dioxid de carbon.

Recent, Volkswagen a anunţat că se aşteaptă ca vehiculele electrice pe baterii să reprezinte jumătate din vânzările sale globale de vehicule până în 2030, în condiţiile în care cel mai mare producător auto european se pregăteşte să renunţe la maşini cu motoare cu ardere internă.

Volkswagen se conformează normelor de poluare ale UE

Volkswagen vrea să depăşească Tesla şi până în 2025 să devină cel mai mare producător de vehicule electrice.

În ultimele luni, o serie de mari producători auto şi-au dezvăluit strategiile pentru ca majoritatea automobilelor vândute în Europa să fie modele complet electrice până la finele acestui deceniu.

Volkswagen a anunţat că noile ţinte de emisii mai stricte ale Uniunii Europene îl vor forţa să crească proporţia ocupată de vehiculele hibride şi electrice în vânzările sale totale de autoturisme în Europa până la 60% în 2030, de la o ţintă anterioară de 40%. Volkswagen şi-a majorat investiţiile planificate în tehnologiile digitale şi vehiculele electrice până la 78 de miliarde de euro în următorii cinci ani, dintre care aproximativ 35 miliarde euro vor fi investite în mobilitate electrică.

Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Seat, Bentley, dar şi camioanele MAN şi Scania.

_______________________________

Defapt.ro este un proiect jurnalistic fără apartenență politică, ideologică sau comercială.

Defapt.ro nu se finanțează cu fonduri ale statului român și nici cu sume provenite de la partidele politice.

Defapt.ro poate fi sprijinit prin donații pentru susținerea jurnalismului independent: 

FORMULARUL 230

Donează prin Transfer Bancar

CONT BANCAR: IBAN RO48BRDE445SV97760644450

Deschis la BRD


Donează prin Patreon


Asociația „Doar fapte, CIF 45500057.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Ultima oră

16:57PSD, control deplin asupra instituției care asigură alegerile libere, AEP, printr-un ex-penal, dublul pensionar special Toni Greblă, și un penal, Constantin Mitulețu-Buică
15:38Secretar de stat în Ministerul Energiei: 68% din energia care se produce în România este fără emisii de carbon
14:49Firea l-a demis pe vicele de la Protecția Copilului, Vișinel Bălan, crescut în orfelinat și activist pentru drepturile copiilor din sistemul de protecție. A pus în loc un obedient care nu-i iese din cuvânt
14:40DOCUMENT EXCLUSIV În plină dezbatere privind limitarea pensiilor speciale, vameșii cer ca și această categorie profesională să beneficieze de acest privilegiu
14:12Mii de bătrâni austrieci bolnavi, fără îngrijirea la domiciliu oferită de românce după ce Viena s-a opus intrării României în Schengen. Președintele austriac îl critică pe cancelarul Nehammer
13:17Bolojan, alături de Maia Sandu de Ziua Unirii Basarabiei cu România. Ciolacu, aflat și el în Republica Moldova, ignorat, inclusiv de presa locală
12:19Mexicul, sancţionat pentru că nu a protejat suficient marsuinul de Pacific. Exporturile sale de plante și animale sălbatice, blocate
10:26Microplasticele perturbă sistemul digestiv al păsărilor marine (studiu)
10:14Amendamente nesemnificative la legea pensiilor speciale. România ar putea pierde între 0,7 și trei miliarde de euro, dacă nu reduce cheltuielile cu pensiile speciale, inclusiv cele militare
09:44Germania: Berlinezii au respins, la referendum, adoptarea unor obiective climatice mai ambiţioase
09:41Judecărilor de la ÎCCJ nu le e clar cum a ajuns tabla de la combinatul de la Galați la Costel Alexe, șeful CJ Iași. Procurorii DNA spun că e limpede
09:33Reuters: Disputa din UE pe tema energiei nucleare ameninţă acordul pentru obiectivele în domeniul energiei regenerabilă
09:30Mezzosoprana Maria Macsim a murit în chinuri după ce a căzut pe scări în propria casă. Soțul ei, care era acasă, a sunat la 112 la opt ore după incident. De ce îl acuză procurorii
09:12Șpagă ca la Rutieră la examenele de rezidențiat, la specialitatea stomatologie: iepuri, fazani, salam uscat și țuică
21:01Grindeanu și „greaua moștenire” din CFR: ministrul Transporturilor nu-și găsește nici o vină pentru accidentul de la Galați, nu-și dă demisia pentru „o emoție de moment”