/

Cele mai bune mașini electrice când vine vorba de raportul autonomie – preț. Tesla, cea mai scumpă din top patru, dar și cea mai eficientă

Mașini electrice: top patru autonomie - preț
Mașini electrice: top patru autonomie - preț (sursa: tesla.com)

Mașini electrice: top patru autonomie – preț. Când vine vorba de achiziționarea unei mașini electrice, prețul de achiziție și autonomia vehiculului sunt adesea în topul listei de priorități.

Mașini electrice: top patru autonomie – preț

Alegerea celei mai bune mașini electrice depinde de nevoile individuale ale fiecărui cumpărător, incluzând factori precum bugetul, stilul de viață și importanța dată autonomiei sau timpului de încărcare.

Citește și: Autonomia mașinilor electrice scade cu o treime în condiții reale. Un Lexus de 57.000 de lire străbate cu 37% mai puțin decât în prezentarea sa oficială

Infrastructura de încărcare disponibilă, atât la nivel local, cât și în zonele prin care am putea călători frecvent, este esențială.

După cum se poate vedea mai jos, fiecare mașină promite o autonomie de aproximativ 13 km pe mia de dolari (Tesla model 3: 576 km/45 de mii USD, Nissan Leaf: 364 km/28 de mii USD etc.).

În același timp, însă, potrivit unui articol recent din publicația What Car, autonomia promisă de producători este, în realitate, cu 30% mai mică.

Tesla Model 3

  • Preț: Începând de la aproximativ 45.000 USD
  • Autonomie: Până la 358 mile (576 km) pe o singură încărcare
  • Performanță: Accelerație de la 0 la 60 mph în 3.1 secunde (în versiunea Performance)
  • Timp de încărcare: Aproximativ 8 ore la o stație de încărcare la domiciliu (240V), 15 minute pentru 200 de mile la un Supercharger
  • Dotări standard: Pilot automat, interfață utilizator intuitivă cu ecran tactil mare central, acces la rețeaua Supercharger

Nissan Leaf

  • Preț: Începând de la aproximativ 28.000 USD
  • Autonomie: Până la 226 mile (364 km) pe o singură încărcare
  • Performanță: Timp de accelerație de la 0 la 60 mph în aproximativ 7.4 secunde
  • Timp de încărcare: Aproximativ 7 ore la o stație de încărcare la domiciliu (240V), rapidă 40 de minute pentru 80% capacitate
  • Dotări standard: Sistem de asistență la conducere ProPilot, ecran tactil de infotainment, camere de vedere împrejur

Chevrolet Bolt EV

  • Preț: Începând de la aproximativ 31.000 USD
  • Autonomie: Până la 259 mile (417 km) pe o singură încărcare
  • Performanță: Accelerație de la 0 la 60 mph în aproximativ 6.5 secunde
  • Timp de încărcare: Aproximativ 10 ore la o stație de încărcare la domiciliu (240V), rapidă în aproximativ 30 de minute pentru 90 mile
  • Dotări standard: Conectivitate Apple CarPlay și Android Auto, asistență la menținerea benzii de rulare, ecran tactil de 10.2 inch

Volkswagen ID.4

  • Preț: Începând de la aproximativ 40.000 USD
  • Autonomie: Până la 260 mile (418 km) pe o singură încărcare
  • Performanță: Accelerație de la 0 la 60 mph în 7.5 secunde
  • Timp de încărcare: Aproximativ 7.5 ore la o stație de încărcare la domiciliu (240V), rapidă în 38 de minute pentru 80% capacitate
  • Dotări standard: Sistem de navigație intuitiv, cockpit complet digital, încărcare wireless pentru smartphone

Ai exclusivitățile Defapt.ro cu doar un click pe butonul „Urmăriți”/„Conectați-vă” în Google News (dreapta sus)

Urmărește-ne pe Google News

_______________________________

Defapt.ro este un proiect jurnalistic fără apartenență politică, ideologică sau comercială.

Defapt.ro nu se finanțează cu fonduri ale statului român și nici cu sume provenite de la partidele politice.

Defapt.ro poate fi sprijinit prin donații pentru susținerea jurnalismului independent: 

FORMULARUL 230

Donează prin PayPalpaypal icon
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului Defapt.ro

Donează prin Transfer Bancar

CONT BANCAR: IBAN RO48BRDE445SV97760644450

Deschis la BRD


Donează prin Patreon


Asociația „Doar fapte, CIF 45500057.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Ultima oră

20:03Guvernul Ciolacu nu se oprește din cheltuielile cu bugetarii: majorare de 23% a costurilor cu salariile angajaților statului. Ele au consumat, în șase luni din 2024, 4,4% din PIB
18:13VIDEO EXCLUSIV Cozi uriașe de mașini care aduc recipiente la centrul de sortare RetuRO de la Giarmata, șoferi care așteaptă o zi întreagă, benzi transportoare care cedează, muncitori puțini
15:48Șmecheria lui Curaj, acolitul Ecaterinei Andronescu și al lui Sorin Cîmpeanu: eliminarea unui banal filtru de nume distruge proiecte de cercetare de zeci de milioane de euro
15:12EXCLUSIV Polițist de la Crimă Organizată, vânzător de interceptări din dosare pentru sute de mii de euro. Banii veneau ca împrumut și de la o firmă cu pierderi a lui Grigoriu „Bancorex”
14:11Contești ridicarea permisului auto deși nu ai nici un argument, poți fi amendat de instanță pentru rea-credință
14:02Unde duce o parcare neregulamentară: l-a prins Poliția că tocmai se aprovizionase cu „iarbă” după ce a refuzat să se legitimeze
13:48Mama tuturor grindinelor: o furtună cu gheață a secerat, la propriu, sute de hectare de porumb și floarea soarelui în județul Iași
13:35Fenomen grav: 16.000 de elevi au dispărut din școli înainte de Evaluarea Națională. Nimeni nu explică de ce
11:55Curs scurt de fraudare a alegerilor: primar pesedist, reținut pentru că a dat adeverințe de domiciliu și șpagă alegătorilor
11:27PSD vrea să numească comisar european un aplaudac zelos al lui Dragnea: „Alegerea lui Liviu Dragnea în fruntea Partidului Social Democrat înseamnă un PSD unit“
10:25Înalta Curte de Casație și Justiție îi salvează pe plagiatori: titlurile științifice sunt irevocabile. ÎCCJ a anulat un ordin de ministru de retragere a doctoratului
00:24Cel mai scump tren de hârtie din lume, în România: peste 1,7 milioane de euro, bani publici
00:17Părinții își lasă copiii pradă ecranelor iar apoi nu-i mai pot recupera din depresie. Ce reguli trebuie impuse
00:05Peste dunele marine de la Agigea, rezervație protejată, se pot construi blocuri, a decis o instanță de la Constanța
10:38Cine a donat cele mai mari sume pentru campania PSD-PNL la Parlamentul European: Cârciu, zis “Ospătarul cu Bentley“, Rareș Bogdan și Vasile Dîncu