Expertiza primăriei Sectorului 4 la Unirii: Reabilitarea este urgentă sau trebuie interzisă circulația autovehiculelor peste 10 tone

Expertiza primăriei Sectorului 4 la Piața Unirii Foto: Inquam/OctavGanea

Expertiza primăriei Sectorului 4 la Piața Unirii: Reabilitarea este urgentă sau trebuie interzisă circulația autovehiculelor peste 10 tone.

Citește și: Ciucă l-ar fi votat pe Nicușor Dan, dacă locuia în București. Liderul PNL anunță că primarul Capitalei va fi susținut de PNL

Primăria acestui sector a transmis redacției de DeFapt.ro – după articolul „Nicușor Dan taie avântul lui Băluță: «Planșeul Unirii nu este pericol public». Surse: edilul PSD vrea avansul la lucrări, în campanie” – un punct de vedere a unui expert care cerea inclusiv eliminarea limitatoarelor de viteză denivelate „întrucât există riscul inducerii de vibrații suplimentare în structură”.

Expertiza primăriei Sectorului 4 la Piața Unirii

„Menționăm că degradările sunt de așa natură (inclusiv cedări ale reazemelor grinzilor după cum se va putea vedea mai jos) încât un colaps al structurii, nu neapărat general, dar foarte probabil local este posibil să se producă în orice moment”, se arată în așa-numitul „punct de vedere al unui expert tehnic în uma vizitei în teren în 6.08.2024”.

„Cedarea sub trafic a unor antretoaze poate atrage după sine flexibilizarea până la rupere a plăcii de beton care susține traficul cu consecințe incalculabile asupra siguranței circulației.

Deasemenea, și cu consecințe chiar mai mari, cedarea sub trafic a unor infrastructuri, fenomen care este deja amorsat după cum se poate observă mai sus, poate atrage colapsul general al structurii pe zonele în care infrastructurile au cedat.

În consecință, părerea expertului tehnic este că lucrările de reabilitare/consolidare/înlocuire trebuie începute de urgență, existând pericolul de cedare (prăbușire) al unor părți din structura.

În cazul în care, din motive obiective nu este posibil acest lucru, este necesară cel puțîn o limitare a greutății vehiculelor care să circule pe pod la maxim 10 tone. Deasemenea, viteză vehiculelor va trebui redusă la maxim 30km/h iar distanță între acestea să nu fie mai mică de 5m.

În cazul în care în zona există limitatoare de viteză denivelate, acestea vor trebui să fie eliminate până la finalizarea lucrărilor întrucât există riscul inducerii de vibrații suplimentare in structura”, se arată în document.

Expertiza primăriei Sectorului 4

Nicușor Dan arată că este o problemă de grad IV, nu o urgență de grad V

Însă Nicușor Dan susține că situația nu este atât de gravă pe cât încearcă PSD să o prezinte.

„Nu sunt specialist în structuri de rezistenţă, dar în opinia mea nu există un risc la un cutremur normal de magnitudine 6. La cutremur de magnitudine 7 problemele vor fi mari, dar în special pe clădiri”, a arătat el.

Nicușor Dan a spus că chiar expertiza Sectorului 4 este categoria a patra, „a doua cea mai rea şi se numeşte nesatisfăcător”, cea mai gravă situație fiind categoria cinci.

Urmărește-ne pe Google News

_______________________________

Defapt.ro este un proiect jurnalistic fără apartenență politică, ideologică sau comercială.

Defapt.ro nu se finanțează cu fonduri ale statului român și nici cu sume provenite de la partidele politice.

Defapt.ro poate fi sprijinit prin donații pentru susținerea jurnalismului independent: 

FORMULARUL 230

Donează prin PayPalpaypal icon
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului Defapt.ro

Donează prin Transfer Bancar

CONT BANCAR: IBAN RO48BRDE445SV97760644450

Deschis la BRD


Donează prin Patreon


Asociația „Doar fapte, CIF 45500057.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Ultima oră

21:09VIDEO În aeroportul Otopeni, toaletă mai rea decât într-o autogară uitată de provincie: mască de chiuvetă ruptă, mizerie adunată în ani, găuri în pereți
20:39VIDEO Imagini din dronă cu cel mai nou sens giratoriu de pe DN1 între București și Ploiești, o intersecție și cu câte un accident pe săptămână
19:07Peste 3% din pensionari nu au primit încă deciziile de recalculare. Aceștia mai au de așteptat până la finalul lui octombrie
18:46DIICOT l-a anchetat pe primarul de Iași, Mihai Chirica, pentru infracțiuni de competența DNA. Acum, dosarul este făcut terci de judecători
17:50Adinel, fost mecanic practicant, cu facultate la privat la 38 de ani, a ajuns administrator special la Avioane Craiova și poate fi deputat PSD. El deține un „volkwagen”
16:00Când medicii acceptă „minunile lui Dumnezeu”: o misterioasă comă de două săptămâni și o improbabilă trezire la viață
14:38Expertiza primăriei Sectorului 4 la Unirii: Reabilitarea este urgentă sau trebuie interzisă circulația autovehiculelor peste 10 tone
12:53Prima declarație a lui Ciolacu despre posibila relație cu fosta soție a lui Robert Negoiță: „Nu am o relație intimă cu Sorina Docuz. Există vreo poză cu mine, cu ea?”
12:22EXCLUSIV „Tablagiul” Oprea a intrat la examenul de trecere în corpul ofițerilor cu smartwatch la mână, a transmis subiectele și primit răspunsurile, dar procurorii au clasat cazul. Oprea e azi subcomisar
12:09EXCLUSIV Document al Finanțelor demontează minciunile lui Câciu: zero absorbție la 31 august, sunt planficați 2,5 miliarde euro în 2024
10:07După săptămâni de tăcere, Firea reia atacurile împotriva lui Nicușor Dan, acuzat că blochează consolidarea planșeului de la Piața Unirii
09:28Nicușor Dan taie avântul lui Băluță: „Planșeul Unirii nu este pericol public”. Surse: edilul PSD vrea avansul la lucrări, în campanie
08:19Ciucă l-ar fi votat pe Nicușor Dan, dacă locuia în București. Liderul PNL anunță că primarul Capitalei va fi susținut de liberali
23:34VIDEO Mircea Geoană se chinuie să scoată BMW-ul din parcare. Și reușește, dar în sens invers
21:07Poate fi executat silit Iohannis pentru 260.000 de euro, după pierderea procesului pentru imobilul din Sibiu? Cel mai probabil, nu direct, ci abia după un nou proces