Expertiza primăriei Sectorului 4 la Unirii: Reabilitarea este urgentă sau trebuie interzisă circulația autovehiculelor peste 10 tone

Expertiza primăriei Sectorului 4 la Piața Unirii Foto: Inquam/OctavGanea

Expertiza primăriei Sectorului 4 la Piața Unirii: Reabilitarea este urgentă sau trebuie interzisă circulația autovehiculelor peste 10 tone.

Citește și: Ciucă l-ar fi votat pe Nicușor Dan, dacă locuia în București. Liderul PNL anunță că primarul Capitalei va fi susținut de PNL

Primăria acestui sector a transmis redacției de DeFapt.ro – după articolul „Nicușor Dan taie avântul lui Băluță: «Planșeul Unirii nu este pericol public». Surse: edilul PSD vrea avansul la lucrări, în campanie” – un punct de vedere a unui expert care cerea inclusiv eliminarea limitatoarelor de viteză denivelate „întrucât există riscul inducerii de vibrații suplimentare în structură”.

Expertiza primăriei Sectorului 4 la Piața Unirii

„Menționăm că degradările sunt de așa natură (inclusiv cedări ale reazemelor grinzilor după cum se va putea vedea mai jos) încât un colaps al structurii, nu neapărat general, dar foarte probabil local este posibil să se producă în orice moment”, se arată în așa-numitul „punct de vedere al unui expert tehnic în uma vizitei în teren în 6.08.2024”.

„Cedarea sub trafic a unor antretoaze poate atrage după sine flexibilizarea până la rupere a plăcii de beton care susține traficul cu consecințe incalculabile asupra siguranței circulației.

Deasemenea, și cu consecințe chiar mai mari, cedarea sub trafic a unor infrastructuri, fenomen care este deja amorsat după cum se poate observă mai sus, poate atrage colapsul general al structurii pe zonele în care infrastructurile au cedat.

În consecință, părerea expertului tehnic este că lucrările de reabilitare/consolidare/înlocuire trebuie începute de urgență, existând pericolul de cedare (prăbușire) al unor părți din structura.

În cazul în care, din motive obiective nu este posibil acest lucru, este necesară cel puțîn o limitare a greutății vehiculelor care să circule pe pod la maxim 10 tone. Deasemenea, viteză vehiculelor va trebui redusă la maxim 30km/h iar distanță între acestea să nu fie mai mică de 5m.

În cazul în care în zona există limitatoare de viteză denivelate, acestea vor trebui să fie eliminate până la finalizarea lucrărilor întrucât există riscul inducerii de vibrații suplimentare in structura”, se arată în document.

Expertiza primăriei Sectorului 4

Nicușor Dan arată că este o problemă de grad IV, nu o urgență de grad V

Însă Nicușor Dan susține că situația nu este atât de gravă pe cât încearcă PSD să o prezinte.

„Nu sunt specialist în structuri de rezistenţă, dar în opinia mea nu există un risc la un cutremur normal de magnitudine 6. La cutremur de magnitudine 7 problemele vor fi mari, dar în special pe clădiri”, a arătat el.

Nicușor Dan a spus că chiar expertiza Sectorului 4 este categoria a patra, „a doua cea mai rea şi se numeşte nesatisfăcător”, cea mai gravă situație fiind categoria cinci.

Urmărește-ne pe Google News

_______________________________

Defapt.ro este un proiect jurnalistic fără apartenență politică, ideologică sau comercială.

Defapt.ro nu se finanțează cu fonduri ale statului român și nici cu sume provenite de la partidele politice.

Defapt.ro poate fi sprijinit prin donații pentru susținerea jurnalismului independent: 

FORMULARUL 230

Donează prin PayPalpaypal icon
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului Defapt.ro

Donează prin Transfer Bancar

CONT BANCAR: IBAN RO48BRDE445SV97760644450

Deschis la BRD


Donează prin Patreon


Asociația „Doar fapte, CIF 45500057.

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

Ultima oră

17:28Scandalul Ciolacu-Docuz-Nordis, cenzurat: site-ul România TV, postul lui Ghiță, zero știri, la fel Realitatea TV și Agerpres. Antena 3, menționare marginală
17:07PSD a scos minori la înaintare în campania electorală: fotografie de grup cu elevi de gimnaziu și liceu care împart materiale politice în fața PSD Maramureș
16:49Ciucă, susținut de un activist pentru drepturile bolnavilor de fibroză chistică: A urgentat introducerea unui medicament esențial pe lista celor compensate
15:48Companiile germane din România anticipează o înrăutăţire a situaţiei economice, vor să reducă investițiile și se pregătesc de concedieri
14:57Ciolacu și Sorina Docuz, aventuri la Madrid cu un zbor charter închiriat de Nordis, alături de Grindeanu, Simonis și familia Vicol
13:00Cum se ascunde Ciolacu în spatele copilului său după ce a fost acuzat că a luat șpagă de la Nordis o călătorie la Nisa cu un avion de lux
10:40Țeapa Nordis, explicată de un avocat specializat în dreptul proprietății: a cerut insolvența pentru ca Statul să îl protejeze de păgubiți
10:01Analiză: Ciolacu are șanse teoretice în turul II doar dacă se confruntă cu Simion. Ciucă, Lasconi, Geoană îl bat la un scor zdrobitor
08:26Consilier județean AUR patriot: trei apartamente în Dubai. Are multe alte apartamente, terenuri, spații de producție și ceasuri în țară
21:18Cine va intra în turul II? O analiză incompletă și subiectivă a următoarelor 84 de ore
20:10Candidatul Ponta a luat o pauză de la campania electorală ca să joace golf în Dubai. A avut și o scuză: un eveniment la care a fost speaker
18:34Cotele la pariuri politice: vezi cine crede în șansele lui Ciucă și Lasconi, și cine în Simion
14:27Un ziarist i-a spus premierului Ciolacu că minte: „Mințiți constant, domnule prim ministru”
13:48FOTO Milioane de scrisori electorale de la Ciolacu, trimise cu „fantomele” Poștei: plicurile nu conțin nici o ștampilă a companiei de stat
11:41Piedone recunoaște că a vorbit cu Simion, dar spune că n-a înjurat, de vină este inteligența artificială. Ciolacu, reacție agresivă, dar nu neagă informația