/

Nicuşor Dan: Licitaţie pentru reabilitarea a 21 de kilometri cale dublă de rulare pentru tramvaie. Contract de peste 170 de milioane de euro

Licitaţie pentru reabilitarea a 21 de kilometri cale de rulare pentru tramvaie Foto: Facebook

Primăria București a demarat o licitaţie pentru reabilitarea a 21 de kilometri cale dublă de rulare pentru tramvaie, a anunțat primarul general Nicușor Dan. Contractul este de 856 de milioane de lei, adică peste 170 de milioane de euro.

Citeșteși: Primă de Crăciun de 24.000 de lei pentru obscurul director al unui institut „de cercetare”care câștigă, lunar, 30.000 lei, brut. Directorul a candidat pentru PSD

Capitala a achiziționat recent și 100 de troleibuze moderne, cu sistem reîncărcabil de stocare a energiei electrice (SRSEE), echipamente ITS cu funcțiile de numărare și informare a călătorilor (audio-vizuală), infotainment, supraveghere video, wi-fi şi sistem de comunicare online. Banii au venit de la Administrația Fondului de Mediu.

În plus, la acest final de an au început să intre în circulație primele autobuze electrice, dintr-un lot de 100 de mașini. Sunt autobuze full electric, inclusiv sistemul de încălzire al salonului fiind bazat pe energie electrică, unele utilizând sistemul de centrală cu motorină pentru a crește autonomia. Autobuzele au podeaua total coborâtă, prize USB, scaune ergonomice și sisteme de informare pentru călători.

În plus, au fost achizționate 70 de tramvaie noi. Din ’89 până acum, Bucureștiul a avut 17 tramvaie noi.

Foto: Facebook

Licitaţie pentru reabilitarea a 21 de kilometri cale de rulare pentru tramvaie

Achiziţia a fost împărţită în două loturi, transmite edilul general, vineri, pe Facebook.

– Lotul 1 – reabilitare 18 km linie tramvai pe Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Calea Călăraşilor, Bd. Corneliu Coposu, inclusiv bucla Complex Titan. Pe acest tronson circulă linia de tramvai 40, care leagă cartiere importante ale oraşului, de la Piaţa Sfânta Vineri până la Complexul RATB Titan;

– Lotul 2 – reabilitarea infrastructurii de tramvai aferentă liniei 55 pe o lungime de 1,9 km cale dublă, pe Bd. Pache Protopopescu şi str. Traian, reabilitarea infrastructurii de tramvai aferentă liniei 14 pe o lungime de 0,7 km cale dublă pe Bd. Ferdinand I, între Şoseaua Mihai Bravu şi str. Traian, precum şi 0,22 km cale dublă aferentă liniei tehnologice de pe str. Dristorului, între Bd. Camil Ressu şi str. Baba Novac.

Conform anunţului de pe SEAP, valoarea totală estimată a contractului este de 856.906.921 lei.

În vederea evaluării ofertelor, componenta financiară reprezintă 40%, perioada de garanţie 15%, iar alte componente tehnice totalizează 45%.

Durata contractului este de 33 de luni pentru primul obiectiv şi de 18 luni pentru al doilea obiectiv.

Citește și: De Moș Crăciun, Inspectoratul pentru Imigrări își cumpără iPhone. Modelul, evident, cel mai performant

Termen limită pentru primirea ofertelor: 31 ianuarie 2024.

Urmărește-ne pe Google News

_______________________________

Defapt.ro este un proiect jurnalistic fără apartenență politică, ideologică sau comercială.

Defapt.ro nu se finanțează cu fonduri ale statului român și nici cu sume provenite de la partidele politice.

Defapt.ro poate fi sprijinit prin donații pentru susținerea jurnalismului independent: 

FORMULARUL 230

Donează prin PayPalpaypal icon
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului Defapt.ro

Donează prin Transfer Bancar

CONT BANCAR: IBAN RO48BRDE445SV97760644450

Deschis la BRD


Donează prin Patreon


Asociația „Doar fapte, CIF 45500057.

1 Comment

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

Ultima oră

13:34Pensiile speciale ale primarilor vor intra în vigoare la 1 ianuarie, dacă Ciolacu nu dă ordonanță de urgență – explică Claudiu Năsui
12:39Surse: Ciprian Ciucu ar fi spus, într-un cadru informal, că îi este „silă” să negocieze cu PSD – pretextul folosit de Ciolacu să se retragă din viitorul Guvern
11:48Ciolacu anunță că PSD se retrage „cu demnitate” de la discuțiile privind formarea unui nou guvern și va vota un guvern de dreapta
11:18Un banal inspector vamal, care a lucrat la frontiera cu Ucraina, prins de agenția de integritate cu o avere nejustificată de peste 160.000 de euro
10:09Acum 415 ani, un boier ridica o biserică. Azi, statul român investește șase milioane de lei pentru a restaura ruina
09:52O amendă penală neplătită s-a plimbat patru ani între instanțe, apoi dosarul s-a prescris. Cum a fost posibil
09:38Marilor orașe din România le-a rămas infrastructura rutieră mică. Numai lărgirea a două ieșiri urbane costă 150 de milioane de lei
20:52Curtea Supremă a SUA va decide dacă legea prin care rețeaua TikTok este obligată să nu mai aibă proprietar chinez încalcă sau nu Constituția americană
20:45Mario Iorgulescu, pedeapsă mai mică după rejudecare: opt ani și opt luni de închisoare pentru accidentul mortal pe care l-a provocat
20:37Americanii, nu serviciile românești, au furnizat datele despre influența Rusiei în alegerile prezidențiale din România, spune Iohannis
20:21Iohannis, despre prelungirea șederii la Cotroceni: „Cum să plec dacă Constituţia îmi spune trebuie să stau? Nu este o alegere”
20:13Casa Națională de Pensii va avea 1.000 de angajați în plus, a decis Guvernul, actuala organigramă este insuficientă pentru recalcularea pensiilor
20:06Rutte (NATO) insistă că 2% din bugetele naționale pentru Alianță este prea puțin în condițiile actuale
19:53Nevasta lui George Simion și-a lansat o carte, iar liderii AUR s-au grăbit să o tămâieze: „Cartea ne emoționează și ne apropie de esența familiei și a iubirii”
16:11Eșec major al proiectului PSD-Tudose, preluarea de stat a Șantierului Mangalia: aproape 300 de angajați vor fi dați afară. Șantierul, îngropat în datorii