/

Cum a ajuns Wizz Air cea mai proastă linie aeriană din Marea Britanie – The Times

Wizz Air, cea mai proastă linie aeriană din Marea Britanie Foto: Facebook Wizz Air

Ziarul The Times deschide, azi, suplimentul de turism, care apare în fiecare final de săptămână, cu un articol în care arată cum a ajuns Wizz Air cea mai proastă linie aeriană din Marea Britanie.

Defapt.ro este un proiect independent, ne poți sprijini direcționând 3,5% din impozitul tău pe venit. Durează un minut, online

„Întârzieri, rambursări neplătite în valoare de 5 milioane de lire sterline și 881 de hotărâri judecătorești – cum au rămas sute de clienți fără bani în buzunar”, este subtitlul articolului.

Wizz Air, cea mai proastă linie aeriană din Marea Britanie

„The Sunday Times a aflat că Wizz Air încă datorează publicului britanic aproape 5 milioane de lire sterline în rambursări, în ciuda asigurărilor date de compania aeriană că «lucrează pentru a identifica și a încheia toate CCJ-urile [hotărâri judecătorești] restante». Până pe 5 mai încă se emiteau până la patru hotărâri judecătorești pe zi.

Ancheta noastră a descoperit 881 de hotărâri judecătorești în valoare totală de 4.950.479 de lire sterline restante împotriva companiei aeriene, cu pretenții individuale cuprinse între 47 și 10.358 de lire sterline.

Pentru Jozsef Varadi, directorul executiv al companiei, urmărirea cu perseverență a unei creșteri post-pandemie pare să fi suprasolicitat organizația sa în moduri care au provocat mânia pasagerilor și critici din partea organismelor oficiale”, scrie Sunday Times.

Publicația arată că personalul calificat a plecat în timpul pandemiei și nu s-a mai întors. Anul trecut, în decembrie, Autoritatea Aviației Civile din Marea Britanie a reacționat neobișnuit de dur, condamnând tratamentul inacceptabil aplicat pasagerilor și remarcând faptul că plângerile referitoare la această companie sunt mult mai numeroase decât în cazul altora.

În februarie 2023, o organizație a consumatorilor din Marea Britanie a decis că Wizz Air este cea mai proastă companie aeriană în ceea ce privește comfortul pasagerilor și îmbarcarea. Media întârzierilor, de 46 de minute, plasa compania tot pe locul I, al doilea an consecutiv.

Mulți pasageri s-au plâns că aplicația Wizz Air nu este funcțională și trebuie să plătească taxe uriașe pentru check-in.

Miza: un bonus de 100 de milioane de lei

În plus, pasagerii nu pot vorbi direct cu un reprezentant al companiei, la un call centre, decât contra sumei de 1,45 lire pe minut.

The Times arată că piloții și personalul de zbor lucrează mult mai mult decât cei de la Ryan Air și easyJet.

Publicația arată și care ar fi explicația pentru goana după profit și lăcomia companiei: „În septembrie anul trecut, acționarii Wizz Air au votat să îi plătească lui Varadi (Nota redacției: Joszef Varadi, managerul companiei) un bonus de 100 de milioane de lire sterline dacă reușește să crească prețul acțiunilor – care este de aproximativ 30 de lire sterline – la 120 de lire sterline în cinci ani. Personalul spune că acest lucru este realizat prin transferarea riscului de afaceri către personal, transformând efectiv personalul navigant în muncitori la bucată”.

Citește și: Influent jurnalist american, specializat în tenis, explică acuzațiile aduse lui Halep: „Sunt cele mai grave acuzații de dopaj cu care s-a confruntat vreun jucător de tenis de pe locul unu”

Urmărește-ne pe Google News

_______________________________

Defapt.ro este un proiect jurnalistic fără apartenență politică, ideologică sau comercială.

Defapt.ro nu se finanțează cu fonduri ale statului român și nici cu sume provenite de la partidele politice.

Defapt.ro poate fi sprijinit prin donații pentru susținerea jurnalismului independent: 

FORMULARUL 230

Donează prin PayPalpaypal icon
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului Defapt.ro

Donează prin Transfer Bancar

CONT BANCAR: IBAN RO48BRDE445SV97760644450

Deschis la BRD


Donează prin Patreon


Asociația „Doar fapte, CIF 45500057.

1 Comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Ultima oră

18:55Maia Sandu laudă România la 34 de ani de la Podul de Flori: „Cu ajutorul României, vom deveni și noi parte a familiei europene”
18:02Salariile uriașe din compania de stat care, deocamdată, n-a construit nici un kilometru de autostradă. Directorul companiei va avea 10.000 de euro pe lună
15:18Rusia a anunțat exerciții nucleare în apropierea granițelor ucrainene, ca răspuns la declarațiile unor lideri occidentali privind posibilitatea de a trimite soldați NATO în Ucraina
12:56Singurul politician care își atacă public adversarul în zilele de Paște: „Nu ești dus la biserică, nu mănânci usturoi ca noi”
12:30Publicitate electorală pentru Firea, la Antena 3: pe un solo de pian, soțul Pandele, cu vocea gâtuită de emoție, îi face declarații soției, pe care o ține de mână
09:52De Paști, unii români au urcat pe munte. Apoi au sunat la Salvamont să-i dea jos. În unele cazuri a fost nevoie și de SMURD
09:43Șeful CIA se implică în negocierile dintre Hamas și Israel pentru încetarea ostilităților din Gaza. Discuții la Doha
09:17EXCLUSIV Cum au ajuns „baronii” Iulian Dumitrescu (PNL) și Robert Negoiță (PSD) să facă afaceri din bani publici prin intermediul aceluiași paravan șpăgar
21:05Viktor Orban, liderul naționalist de la Budapesta, începe să aibă probleme electorale înaintea scrutinului pentru PE. Alocațiile mici pentru copii, temă de campanie
20:05Pariorii nu cred în Burduja: cotă catastrofală pentru candidatul PNL. Cine are cota cea mai bună, la distanță de ceilalți competitori
17:27Actele antisemite la nivel mondial, cifre-record mai ales în ultimele șapte luni, după atacul terorist al Hamas în Israel de la 7 octombrie 2023
16:29În timp ce Putin participa la slujba de Înviere, rachete și drone rusești ucideau și răneau ucraineni care se îndreptau spre biserici
13:20VIDEO Părintele Calistrat de la Mănăstirea Vlădiceni, după ce Ciolacu a cerut să nu mai fie jignit că ar fi moldovean: „Mârlan fără educație”
12:29Încă un candidat la primărie, blocat de justiție: candidatura actualului edil din Silivașu de Câmpie, respinsă. Îi va lua locul fiul său, care luptă pentru PSD
16:27Nicușor Dan explică ce moștenire i-a lăsat Firea: „Trei miliarde datorii curente, adică oricare din oamenii cărora noi le datoram bani puteau să ne blocheze conturile”