/

Mărunțiș din PNRR: câteva zeci de tramvaie turcești pe bani europeni ajung în România

Tramvaie turcești prin PNRR în România
Tramvaie turcești prin PNRR în România (sursa: ziaruldeiasi.ro)

Tramvaie turcești prin PNRR în România. Primul tramvai modern achiziționat cu fonduri PNRR va ajunge la Iași în primăvara anului 2025, parte a unui lot de 18 vehicule produse de compania turcă Bozankaya.

Tramvaie turcești prin PNRR în România

Conform contractului semnat la începutul anului 2024, cu o valoare de peste 140 milioane de lei, toate tramvaiele vor fi livrate până în vara anului 2026, respectând termenele impuse de PNRR.

Citește și: Guvernul scoate din rezerva bugetară 80.000 de lei pentru ochelarii angajaților de la Înalta Curte. Plus încă 900 milioane de lei pentru salarii câștigate în instanță

Anterior, Bozankaya a furnizat Iașului alte 16 tramvaie, mai lungi (30 de metri), printr-un contract finanțat cu fonduri europene nerambursabile.

Ai exclusivitățile Defapt.ro cu doar un click pe butonul „Urmăriți”/„Conectați-vă” în Google News (dreapta sus)

Această nouă achiziție va contribui la modernizarea transportului public din municipiu, asigurând vehicule eficiente și prietenoase cu mediul.

Continuarea, în Ziarul de Iași.

Urmărește-ne pe Google News

_______________________________

Defapt.ro este un proiect jurnalistic fără apartenență politică, ideologică sau comercială.

Defapt.ro nu se finanțează cu fonduri ale statului român și nici cu sume provenite de la partidele politice.

Defapt.ro poate fi sprijinit prin donații pentru susținerea jurnalismului independent: 

FORMULARUL 230

Donează prin PayPalpaypal icon
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului Defapt.ro

Donează prin Transfer Bancar

CONT BANCAR: IBAN RO48BRDE445SV97760644450

Deschis la BRD


Donează prin Patreon


Asociația „Doar fapte, CIF 45500057.

1 Comment

  1. Pai dacă românești nu suntem în stare să achiziționăm, luam turcești. Economia Turciei prosperă și a României intra in faliment. In ritmul ăsta, minciună lui Petre Roman devine realitate. In 10 ani putem spune că industria Românească este un morman de fier vechi.

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

Ultima oră

13:22Prima schiță a viitorului Guvern: Ciolacu – premier, PNL ar lua Dezvoltarea, dorită și de UDMR, iar USR vrea Justiția și Economia
12:51Propagandista lui Călin Georgescu, Anca Alexandrescu, sinecuristă și beneficiară a uneia din cele mai mari țepe PSD-Ponta, Petromidia
10:40SUA au avut „contact direct” cu rebelii care au preluat puterea în Siria, potrivit secretarului de stat Blinken
10:29Ghid de evitare a „țepelor” la cumpărăturile pentru sărbători. Cele mai riscante achiziții sunt cele online de la companii din afara UE
10:17Trump l-a numit pe cel care-i conduce rețeaua sa socială, Truth Social, la șefia unui organism care are acces la informații secrete
10:11Agenția de presă a statului român citează, într-o știre fără autor, un ofițer ucrainean de pe front care spune că planurile de pace sunt iluzii
21:34La jumătatea lunii decembrie 2024, România nu are încă buget pentru 2025. Proiectul nici măcar nu a ajuns în Parlament
21:27Poșta americană, pierderi uriașe: 9,5 miliarde de dolari la 30 septembrie 2024. Trump intenționează s-o privatizeze
21:20Nou eșec al inițiativei de combatere a deșertificării mondiale: nici un acord la COP16 de la Riad
21:07Ambasada Rusiei la București acuză MApN de minciună, Ministerul Apărării respinge acuzațiile
20:59Manevră ciudată a SUA: jumătate din trupele de pe insula Okinawa, aflată la est de Taiwan, sunt relocate în Guam
20:47Strănepoata fostului lider sovietic Nikita Hrușciov, stabilită în SUA, investigată la Moscova pentru spionaj
20:39Situația se complică și mai mult în Georgia: președinta în exercițiu refuză să părăsească postul, deși un alt președinte a fost ales. Puterea amenință cu reprimarea dură a protestelor
20:32Ciudatul caz al românului reținut în Abhazia, teritoriu controlat de Rusia: MAE confirmă situația, dar românul nu a cerut asistență consulară
16:16De Moș Crăciun, judecătorii vor primi salarii restante, tranșa pentru 2024, și dobânzi de peste 330 de milioane de euro