/

Perioada de timp în care mergi cu metroul din Obor în Pantelimon, mai lungă decât cea cu trenul de la București la Ploiești (presă)

Perioada în care mergi cu metroul din Obor în Pantelimon, mai lungă decât București-Ploiesti Foto: captură video

Perioada de timp în care mergi cu metroul din Obor în Pantelimon este mai lungă decât cea pe care o consumi mergând cu trenul de la București la Ploiești, susține Ziarul Financiar.

Publicația arată că din Pantelimon în Obor sunt peste șase kilometri, în timp ce de la București Nord la Ploiești sunt circa 63 de kilometri.

Perioada în care mergi cu metroul din Obor în Pantelimon

„Zeci de minute petrecute în subteran pentru o călătorie, care, în mod normal, nu ar fi trebui să dureze mai mult de un sfert de oră. Este doar una dintre experienţele pe care le trăiesc de câteva zile bucureştenii care aleg transportul cu metroul, în condiţiile în care, din cele 57 de trenuri care ar trebui să ruleze pe şine, doar 35 sunt în funcţiune.

„Dacă te uiţi pe harta rutieră, distanţa dintre Bucur Obor şi zona Antilopa (cartierul Pantelimon) este de 6,5 kilometri. La traficul din Bucureşti, distanţa este parcursă, în traficul de suprafaţă, în cel mai rău caz, în 18 minute. Vă povestesc din ce-am trăit: staţia de metrou Pantelimon. Trenul a plecat de 4 minute, arată ceasornicul din staţie. Oamenii îl aşteaptă pe următorul.

În 17 minute (plus cele 4) ajunge un nou tren. Oamenii din staţie urcă, se aşază pe scaune. După un minut sunt anunţaţi că trebuie să coboare, pentru că trenul se retrage pentru revizie”, povesteşte un bucureştean care a călătorit cu metroul la începutul acestei săptămâni”, arată Ziarul Financiar.

Potrivit acestei publicații, de vină sunt datoriile Metrorex către Alstom, firma care asigură mentenanţa.

Grindeanu vrea să taie subvenția

La 21 iulie, Metrorex anunţa că „circulaţia la metrou se desfăşoară cu 35 de trenuri în loc de 57, cât este prevăzut în graficul aprobat”.

Citește și: Un gest curajos al Chișinăului: Moldova nu a permis trupelor ruse de rotaţie din Transnistria să intre pe teritoriul său

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a criticat, joi, managementul Metrorex, subliniind că singura „strategie” pe care o avansează Guvernului de fiecare dată este aceea de a cere bani din bugetul statului pentru acoperirea pierderilor companiei. Grindeanu arată că cetățenii din țară nu au de ce să suporte permanent costurile transportului cu metroul din București. Ministrul a spus că trebuie să se termine cu subvenționarea Metrorex  și a Tarom din bugetul statului.

Urmărește-ne pe Google News

_______________________________

Defapt.ro este un proiect jurnalistic fără apartenență politică, ideologică sau comercială.

Defapt.ro nu se finanțează cu fonduri ale statului român și nici cu sume provenite de la partidele politice.

Defapt.ro poate fi sprijinit prin donații pentru susținerea jurnalismului independent: 

FORMULARUL 230

Donează prin PayPalpaypal icon
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului Defapt.ro

Donează prin Transfer Bancar

CONT BANCAR: IBAN RO48BRDE445SV97760644450

Deschis la BRD


Donează prin Patreon


Asociația „Doar fapte, CIF 45500057.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Ultima oră

20:53Coaliția PSD-PNL, foarte probabil să se rupă după alegerile locale: s-a discutat ca cele două partide să aibă candidați separați la prezidențiale și parlamentare
20:36Cum s-au luat la mișto liberalii și pesediștii în ședința în care au încercat să-l convingă pe Cîrstoiu să se retragă. De ce nu candidează Ciolacu: „Pentru că are servici” (sic)
17:12Guvernul de dreapta al președintelui argentinian Javier Milei anunță primul trimestru cu excedent bugetar din 2008 până acum
15:47Încep să dispară probele dintr-unul din dosarele de corupție ale primarului de Iași, candidat pentru un nou mandat
15:34Ce fac corporatiștii când se lasă de serviciu? Prăjituri, dulciuri și alte scofeturi
15:09Banca rusească Sberbank va distribui dividende record în valoare de opt miliarde de dolari
11:54Raport dur al Departamentului de Stat al SUA: corupția guvernamentală este „serioasă”. Explozia de la stația GPL Crevedia și implicarea primarului PSD din Caracal – studiu de caz
11:07GALERIE FOTO Între lansarea tristă a lui Cîrstoiu și rechemarea jenantă a lui Firea: cronologia unui eșec în imagini
07:00Coaliția PSD-PNL a renunțat la candidatul Cîrstoiu, a decis să meargă pe candidaturi separate: Firea și Burduja pentru București
23:53Cîrstoiu refuză să se retragă din cursa pentru Primăria București, deși Ciolacu și Ciucă au încercat mai multe ore să-l convingă, până aproape de miezul nopții de luni spre marți
19:40Românul Claudiu Manda, locul al II-lea în topul chiulangiilor de la Parlamentul European. Pe locul I, un europarlamentar grec care se află în pușcărie
16:45Prețul uriaș al pantofiorilor roșii cu care Piedone se împăunează pe rețelele sociale: produși de Prada, au un preț aproape cât două salarii minime lunare. Primarul trebuia să-i declare
16:09Primarii PSD din Crevedia și Caracal, pe care Ciolacu spunea că nu-i mai susține după explozia de la stația GPL, candidează din nou sub sigla social-democrată
14:02România, al treilea mare deficit din UE în 2023 – Eurostat. Și creșterea deficitului guvernamental a fost una din cele mai mari din spațiul Uniunii
13:47Armata a scos la concurs peste 5.000 de posturi, s-au ocupat doar jumătate. 1.600 de candidați nu au trecut probele fizice, aproape 900 au fost respinși la evaluarea psihologică